Week 14: maandag 4 april t/m zondag 10 april

Gestart door Tribuneklanten, mrt 18, 2016, 13:45:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie

9/4: Spakenburg-Ijsselmeervogels (mijn eerste keer)
9/4: Vitesse-ADO (een overwinning in Arnhem zal zeer zoet smaken)

Bakkie


FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

#33
Citaat van: FCT1980 op apr 04, 2016, 15:27:25
Uitvak?

Ja zeker!
Normaal gesproken zit ik altijd op de thuistribunes maar er waren zowaar nog een paar kaarten over voor het uitvak.
Goed voor het puntensysteem ;)

spons

Citaat van: Bakkie op apr 04, 2016, 16:16:06
Ja zeker!
Normaal gesproken zit ik altijd op de thuistribunes maar er waren zowaar nog een paar kaarten over voor het uitvak.
Goed voor het puntensysteem ;)

Blijf het onbegrijpelijk vinden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

mike_t

#35
4-4 : VFR Wurselen - SV Eilendorf Kreispokal Aachen A-Jugend
5-4 : Borussia MG - Wuppertaler SV Bundesliga U-19
7-4 : nog nader te bepalen Aubel - Raeren
8-4 : Helmond Sport - Sparta (nog steeds het plan, maar kaartjes nog niet kunnen roggelen ...)
9-4 : nog nader te bepalen

Jehoentelaar

Citaat van: Robbie op apr 04, 2016, 08:41:40
9/4: Vitesse-ADO (een overwinning in Arnhem zal zeer zoet smaken)

Na die deceptie van gisteren zou het op zich leuk zijn - ook om die tiende plek nog in het zicht te houden. Ziet er toch leuker uit dan veertiende.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bakkie

Citaat van: spons op apr 04, 2016, 16:59:00
Blijf het onbegrijpelijk vinden

Dat puntensysteem of dat ik zo nu en dan plaats neem op de thuistribune tijdens een uitwedstrijd van Feyenoord.

Denniss


wekke


spons

Citaat van: Bakkie op apr 04, 2016, 17:08:10
Dat puntensysteem of dat ik zo nu en dan plaats neem op de thuistribune tijdens een uitwedstrijd van Feyenoord.

Ook dat puntensysteem maar vooral dat je vrijwillig in een uitvak gaat zitten en je als een misdadiger laat behandelen terwijl je ook relaxed op een thuisvak kunt zitten.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: mike_t op apr 04, 2016, 17:03:28
4-4 : VFR Wurselen - SV Eilendorf Kreispokal Aachen A-Jugend
5-4 : Borussia MG - Wuppertaler SV Bundesliga U-19
7-4 : nog nader te bepalen
8-4 : Helmond Sport - Sparta
9-4 : nog nader te bepalen

Bekend met de restricties m.b.t. kaartverkoop bij Helmond?

Koning Kriel

Citaat van: spons op apr 04, 2016, 20:21:54
Ook dat puntensysteem maar vooral dat je vrijwillig in een uitvak gaat zitten en je als een misdadiger laat behandelen terwijl je ook relaxed op een thuisvak kunt zitten.

Hoe je behandeld wordt hangt ook wel af van je club, bij Willem II worden we over het algemeen behoorlijk goed ontvangen. Alleen het wachten na de wedstrijd irriteert me nog wel eens. Daar tegenover staat dat je je eigen ploeg volmondig kan aanmoedigen en dat doe ik op de thuisvakken dan weer niet.

mike_t

Citaat van: nort op apr 04, 2016, 21:42:02
Bekend met de restricties m.b.t. kaartverkoop bij Helmond?

Jep. Had iemand gisteren op pad gestuurd uit die omgeving.
Maar ik moet hoogstwaarschijnlijk toch an die arbeit die avond.... grrrr.

Mokum1900

9/4 Cambuur - Ajax
10/4  Wil naar Zulte waregem - Anderlecht  ( voorkeur) of Cercle brugge - Antwerp , maar beide doen moeilijk met de kaartverkoop, heb de clubs gemaild maar geen respons, als ik niet aan die kaarten kom , dan ga ik naar Berchem Sport.  Ik snap de omstandigheden in Belgie , ik had ook voor de zekerheid een kopie van me id meegestuurd ( natuurlijk sommige delen weggeveegd) jammer dat er dan nog zo moeilijk word gedaan.
Waar je ook gaat ik volg je overal