Week 51 / 15 - 21 dec 2008

Gestart door HJanneman, nov 03, 2008, 15:59:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: TeeZee op nov 03, 2008, 21:10:47
Ikzelf krijg mijn kaartje van een collega die seizoenskaarthouder is bij AZ. De twee ontmoetingen tussen AZ en FC Utrecht zijn een traditie, omdat een andere collega weer seizoenskaarthouder is bij FC Utrecht. Vorig jaar voor het eerst mee geweest, en dat was zo gezellig dat ik dit jaar weer wil. Als ik op 20 december kan, dan zal AZ de club zijn die ik het meeste heb zien spelen.

Leuk. Voor mij is zoiezo zoiets geen optie. Jij zal heel rustig een wedstrijd kijken omdat je (voor zover ik weet) geen speciale band met 1 van de clubs heb. Ik kan simpelweg m'n mond niet houden. Dan is het niet zo verstandig om in een thuisvak te gaan zitten denk ik.

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op nov 03, 2008, 23:02:15
Leuk. Voor mij is zoiezo zoiets geen optie. Jij zal heel rustig een wedstrijd kijken omdat je (voor zover ik weet) geen speciale band met 1 van de clubs heb. Ik kan simpelweg m'n mond niet houden. Dan is het niet zo verstandig om in een thuisvak te gaan zitten denk ik.

Bij AZ kan dat toch wel?

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op nov 03, 2008, 23:12:32
Bij AZ kan dat toch wel?

Ik ben nog nooit bij AZ geweest, dus ik zou het niet weten. Zit zoiezo liever met combi tussen m'n eigen mensen dan zonder combi tussen volk waar ik mezelf niet kan zijn.

Ici c est Paris

Wedstrijd is overigens verplaatst naar de vrijdagavond, 19 december om 20:45 uur.

TeeZee

Citaat van: Ici c est Paris op nov 05, 2008, 19:32:39
Wedstrijd is overigens verplaatst naar de vrijdagavond, 19 december om 20:45 uur.
Fijn. Dan haak ik dus waarschijnlijk af.

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op nov 04, 2008, 00:40:31
Ik ben nog nooit bij AZ geweest, dus ik zou het niet weten.

Nieuw in het Nederlandse voetbal?

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op nov 05, 2008, 20:34:47
Nieuw in het Nederlandse voetbal?

Nee, heb alleen buiten de thuiswedstrijden van FC Utrecht nog niet zo heel veel wedstrijden bezocht. Was dit overigens een serieuze vraag of een cynische? ;)

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op nov 06, 2008, 03:38:10
Nee, heb alleen buiten de thuiswedstrijden van FC Utrecht nog niet zo heel veel wedstrijden bezocht. Was dit overigens een serieuze vraag of een cynische? ;)

Beide.

TeeZee


Ici c est Paris

Citaat van: TeeZee op nov 27, 2008, 04:55:03
Toch niet. Ik ga.

Idem. Ben in afwachting van wanneer de kaarten in de verkoop gaan.

TeeZee

Citaat van: Ici c est Paris op nov 27, 2008, 05:35:56
Idem. Ben in afwachting van wanneer de kaarten in de verkoop gaan.
Ik verwacht geen problemen en ga als neutrale kijker, samen met twee Utrechtsupporters. Net als vorig jaar.

TeeZee

Ik heb mijn kaartje klaarliggen, AZ is straks de eredivisieclub die ik het vaakst heb zien spelen.

Joost

Citaat van: TeeZee op nov 28, 2008, 14:54:04
Ik heb mijn kaartje klaarliggen, AZ is straks de eredivisieclub die ik het vaakst heb zien spelen.
Stiekem houdt je wel van die klappertjes

Ici c est Paris

Wat een onzin weer bij Utrecht. We mogen niet met vrij vervoer, maar wel met de auto komen.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op nov 28, 2008, 17:25:30
Wat een onzin weer bij Utrecht. We mogen niet met vrij vervoer, maar wel met de auto komen.

De zogenoemde autocombi naar AZ? Dat ligt aan AZ en niet aan FC Utrecht. Met PSV mochten we ook op deze wijze naar Alkmaar. Ter hoogte van Breukelen moesten we tussen 19:00-19:30 de kaartjes omwisselen op de parkeerplaats van het Shell tankstation.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper