Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Hallo allemaal.
Ik heb even een vraag over Krefeld.
Kun je mogelijk bij Grotenburg naar binnen nu het verbouwd wordt?
Ik ben donderdag in de buurt dus een kijkje daar past me wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Op doordeweekse dagen zal er vast wel iemand aanwezig zijn. Zijn ze werkelijk aan het verbouwen op dit moment?

ALenstra

Volgens mij zijn ze al begonnen aan de grasmat waar veldverwarming ingebouwd wordt.

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op nov 24, 2020, 19:02:39
Hallo allemaal.
Ik heb even een vraag over Krefeld.
Kun je mogelijk bij Grotenburg naar binnen nu het verbouwd wordt?
Ik ben donderdag in de buurt dus een kijkje daar past me wel.

Ik ben er in het voorjaar geweest en toen waren spelers van de jeugdopleiding op de velden buiten het stadion aan het trainen. Konden zo doorlopen en het stadion in. Zie via deze link dat ze inderdaad momenteel bezig zijn met het veld: https://www.facebook.com/GrotenburgStadion/photos/196690232050258

FCT1980

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga gewoon even een kijkje nemen en zie het wel.

Cheers
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Vinnn

Zelf ben ik seizoenkaarthouder bij Feyenoord, zoals overal in de media wel vermeld gaat het financieel weer eens als vanouds dramatisch. Aan het begin 2 opties gekregen; of volledig support zonder restitutie, of 80/85% van het aankoopbedrag terug.
Nu roept de club iedereen op om af te zien van het geld, wat ik zelf wel doe..

Ben benieuwd hoe andere clubs dit doen richting hun seizoenkaarthouders. Kan iemand met een seizoenkaart bij een Nederlsndse BVO hier wat meer over vertellen, als vergelijkingsmateriaal.

Nort

Bij PSV was de keuze vooraf heel duidelijk:

Optie 1: SSC tegen normaal tarief (5% voor gekozen)
Optie 2: SSC tegen normaal tarief vastleggen voor 2 seizoenen + alle Europese/vriendschappelijk/beker gratis in deze seizoenen. (+- 50% voor gekozen)
Optie 3: SSC tegen 50%. Bij meer dan 9 wedstrijden, per wedstrijd extra betalen. (+-45% voor gekozen).

Indien er helemaal geen wedstrijd bezocht zou kunnen worden, schoof optie 2 een seizoen op en kreeg je bij optie 3 50% van je geld terug. PSV liet al direct weten toen fans in september nog welkom waren, de eerste wedstrijd niet zou meetellen voor deze regeling.

De club heeft al laten weten geen extra nieuw beroep op de fans te doen en 1,1 miljoen euro terug te storten aan de fans (tenzij ze zelf actief de club benaderen). Hoe ze het doen met sponsors weet ik niet.

Ik heb destijds voor optie 2 gekozen.

HeroBero

Bij Vitesse:

Of volledig tarief;
60 procent aftikken;
Volledig tarief, maar bij iedere pot zonder supporters krijg je 1/17e terug.

De percentages daarvan zijn mij niet bekend.

Joost

Bij Roda is van tevoren gezegd dat als er duels zonder publiek gespeeld worden je daarvoor geen restitutie ontvangt.


Koning Kriel

Citaat van: Vinnn op mrt 20, 2021, 10:23:00
Zelf ben ik seizoenkaarthouder bij Feyenoord, zoals overal in de media wel vermeld gaat het financieel weer eens als vanouds dramatisch. Aan het begin 2 opties gekregen; of volledig support zonder restitutie, of 80/85% van het aankoopbedrag terug.
Nu roept de club iedereen op om af te zien van het geld, wat ik zelf wel doe..

Ben benieuwd hoe andere clubs dit doen richting hun seizoenkaarthouders. Kan iemand met een seizoenkaart bij een Nederlsndse BVO hier wat meer over vertellen, als vergelijkingsmateriaal.

Willem II moet nog gaan communiceren maar ik heb opgevangen dat je de keuze krijgt voor 100%, 50% of 0% van je geld terug.

rogo_breda

Bij NAC was de keuze onvoorwaardelijk (geen geld terug, ca. 6000 man) of wel geld terug in de vorm van korting op de kaart voor volgend seizoen (ca. 5000 man), per gemiste wedstrijd. Aangezien de tweede groep geen enkele wedstrijd is kunnen gaan hebben ze komend seizoen recht op een gratis seizoenkaart. Ik neem aan dat er nog wel een optie gaat komen om hier toch (deels) vanaf te zien.

Mokum1900

Bij Ajax krijg je alles terug wat je gemist heb , heb je 2 van de 17 wedstrijden in het stadion gezeten krijg je 15/17 terug ,geen enkele wedstrijd krijg je 100 % retour  misschien wel makkelijk lullen omdat Ajax financieel wel voor de wind ga , al kost dit grapje ook gewoon 50 miljoen.


Persoonlijk zie ik af van Compensatie , geld wat ik vorig jaar overgemaakt  ( 320 euro) ga ik niet effe terug vragen , maar ik kan niet in iemand anders portemonnee kijken en lijkt me logisch als je geld terug vraag.
Waar je ook gaat ik volg je overal

FCT1980

Citaat van: Mokum1900 op mrt 22, 2021, 14:54:02
Bij Ajax krijg je alles terug wat je gemist heb , heb je 2 van de 17 wedstrijden in het stadion gezeten krijg je 15/17 terug ,geen enkele wedstrijd krijg je 100 % retour  misschien wel makkelijk lullen omdat Ajax financieel wel voor de wind ga , al kost dit grapje ook gewoon 50 miljoen.


Persoonlijk zie ik af van Compensatie , geld wat ik vorig jaar overgemaakt  ( 320 euro) ga ik niet effe terug vragen , maar ik kan niet in iemand anders portemonnee kijken en lijkt me logisch als je geld terug vraag.

Hoe dan? Kan me niet voorstellen dat het om zo veel geld gaat. Of zitten daar de business seats en dergelijke bij in?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Vinnn

Citaat van: FCT1980 op mrt 23, 2021, 09:56:20
Hoe dan? Kan me niet voorstellen dat het om zo veel geld gaat. Of zitten daar de business seats en dergelijke bij in?

Zal toch wel. Die 15 miljoen waar bij Feyenoord over gerept wordt zitten in ieder geval wel ook de zakelijke kaarten. Ik hoorde overigens in de wandelgangen, dat wanneer je af ziet van je compensatie waar je recht op hebt bij Feyenoord je een cadeaubon voor een vakantie op een Droomparken locatie krijgt. Die kunnen ze ook wel lekker achterwege laten.

spons

Citaat van: Vinnn op mrt 23, 2021, 14:04:08
Zal toch wel. Die 15 miljoen waar bij Feyenoord over gerept wordt zitten in ieder geval wel ook de zakelijke kaarten. Ik hoorde overigens in de wandelgangen, dat wanneer je af ziet van je compensatie waar je recht op hebt bij Feyenoord je een cadeaubon voor een vakantie op een Droomparken locatie krijgt. Die kunnen ze ook wel lekker achterwege laten.

Bij Feyenoord krijg je het nieuwe uitshirt van komend seizoen als je afziet van compensatie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen