Hoofdmenu

Amateurs 2014/15

Gestart door hgrm, jul 01, 2014, 21:53:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: KRCM1904 op dec 16, 2014, 22:48:46
Kan er iemand een link posten met het programma voor de districtsbekers voor komend weekend?

West I
West II
Zuid I
Oost
Noord
Zuid II (Blerick-EVV is ook naar zondag 21-12)

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

KRCM1904

Bedankt voor de link, heb voetbal op zaterdag meteen aan mijn favorieten toegevoegd.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Langemannetje

Joey Snijders, linksbuiten van GVVV, is gisteren zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk...

http://gvvv.nl/gvvv/nieuws/update-toestand-joey-snijders-zeer-kritiek

Joey stay strong!
70 grounds in 12 verschillende landen

Sebastiaan_W

Oefff.... rouwmomentje. Vanmorgen reed ik langs het complex van ON Almelo en zag dat de tribune in duigen lag. De slopershamer is als een wilde tekeer gegaan. Gisteravond stond de tribune fier overeind.

Ik wist niet dat het de bedoeling was dat de tribune met de grond gelijk gemaakt zou worden. Helaas te lang uitgesteld om te bezoeken en dat op 10 minuten lopen van mijn huis...

Jef400


watergatehopper


Dit jaar bestaat LSC 1890 uit Sneek 125 jaar. Voor wie het rijksmonument nog eens wil vincken komen er dit jaar waarschijnlijk een aantal mooie gelegenheden.
De club heeft namelijk aangekondigd in het jubileumjaar tegen meerdere BVO's te willen spelen.

Onlangs heeft Martijn Mureau een prachtig stuk geschreven over deze club. Te lezen op zijn site: http://www.martijnmureau.nl/index.php/vergane-glorie/380-vergane-glorie-sportterrein-lsc-1890-sneek
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

Citaat van: Sebastiaan_W op feb 19, 2015, 09:42:06
Oefff.... rouwmomentje. Vanmorgen reed ik langs het complex van ON Almelo en zag dat de tribune in duigen lag. De slopershamer is als een wilde tekeer gegaan. Gisteravond stond de tribune fier overeind.

Ik wist niet dat het de bedoeling was dat de tribune met de grond gelijk gemaakt zou worden. Helaas te lang uitgesteld om te bezoeken en dat op 10 minuten lopen van mijn huis...

Tja , dat wist ik ook niet, zag het toevallig dezelfde dag toen ik er langs reed. Was mij ook niks van bekend. Vaak op die tribune gezeten in de jaren dat ik ooit nog lid was van O.N.. Heb de tribune helaas nooit met een wedstrijd op de plaat gezet. Wel zonder een keer. Tja en zo word O.N. dat vroeger een prachtig terrein had helemaal opgeslokt door Heracles Almelo. Onder het motto van ,als je een vinger geeft.....
Het ene stadion is het andere niet!

Jef400

http://www.rtvnh.nl/sport/164002/fc-chabab-dicht-bij-een-fusie-met-nieuw-utrecht

Mogelijke fusie Chabab met Nieuw-Utrecht. Zal Athleticholanda blij mee zijn ;)

ðe waan

Hopelijk hebben ze bij Nieuw Utrecht wel spiegels. Ik zag weer eens een berichtje langskomen met daarin 34 varianten van o, wat zijn wij zielig en o, wat zijn wij onrechtvaardig behandeld. Verder kan Magreb'90 morgen promoveren naar de Topklasse, dan vraag ik me af of er plek is voor nog een Marokkaanse club in Utrecht.

Wat is Nieuw Utrecht voor club eigenlijk?

ðe waan

Voor liefhebbers van historie. Komend seizoen staat SC Enschede - Enschedese Boys op het programma. Wel in de vierde klasse, na de derde degradatie op rij van Sportclub.

Shepherd

Citaat van: ðe waan op jun 03, 2015, 21:49:08
Voor liefhebbers van historie. Komend seizoen staat SC Enschede - Enschedese Boys op het programma. Wel in de vierde klasse, na de derde degradatie op rij van Sportclub.
Het is niet uniek dat dit gebeurt, maar hoe heeft het kunnen komen dat ze zo ver zijn afgegleden?

Nieuw Utrecht was UTS. UTS was een vrij anoniem clubje.

ðe waan

Ieder jaar enorm veel verloop in de eerste selectie en daarnaast is het een paar jaar een behoorlijke puinhoop geweest, waardoor ook de jeugd behoorlijk is afgezakt. Inmiddels hebben ze dat volgens mij wel weer wat beter op de rit.

Pieterjan

Voor de liefhebbers staat op 12 september de 'kleine IJssel derby' op het programma in Krimpen a/d IJssel tussen DCV (Krimpen a/d IJssel) en V.v. Spirit (Ouderkerk a/d IJssel). De dorpsranden liggen ongeveer 2 km bij elkaar vandaan.