Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: ALenstra op nov 25, 2019, 13:43:13
Via NS Internationaal of via bahn.de.

Of via de Belgen; www.b-europe.com

Je reist dan wel niet via België maar soms zijn ze goedkoper op deze trajecten.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: dinkelburg19 op nov 25, 2019, 11:27:20
oke en hoe zit dit dan met een club als eintracht frankfurt? ik zit dus te twijfelen of ik een ICE boek vanaf utrecht centraal. (ICE van UTR - Frankfurt, is zo apart. je betaal ongeveer 40 euro voor een enkeltje wat evenduur is als je naar berlijn wil.)

of ik pak het normale OV. en dan koop ik gewoon trein kaartjes totdat ik in de veilig zone zit en vanaf daar reis je gratis naar eintracht frankfurt.

en over dortmund, kan ik dit ook via venlo doen? of moet dat via arnhem.
en via 9292 staat vaak dat die vervalt tussen arnhem en dusseldorf alleen als ik naar ns.nl ga zegt die dat die wel rijd. daarom koos ik altijd venlo omdat ik wist dat die wel sowiezo reed.
Een andere optie die ik de laatste tijd wel eens gebruik is de Flixbus. Niet altijd even comfortabel (meestal prima), maar wel vaak erg goedkoop en hebben tegenwoordig een heel uitgebreid netwerk. Onlangs nog voor 2 euro van Pisa naar Perugia gegaan. Zeker in Duitsland waar ik de treinen vaak erg duur vind kan het een goed alternatief bieden.
FC Den Bosch
1.FC Köln

maikelll043

Citaat van: Koning Kriel op nov 25, 2019, 08:33:10
MVV fans boycotten op dit moment wel de uitwedstrijden, geen idee of ze voor Roda uit een uitzondering maken (voetbal supporters zeggen veel principes te hebben maar dat valt vaak tegen). Maar dat kunnen de MVV supporters op het forum je vast vertellen.

De boycot blijft totdat ze die belachelijke regels afschaffen.

headout

Citaat van: maikelll043 op nov 25, 2019, 21:49:57
De boycot blijft totdat ze die belachelijke regels afschaffen.
Welke belachelijke regels? Ik heb dat even gemist denk ik.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FC_Emmen

Citaat van: headout op nov 25, 2019, 23:17:54
Welke belachelijke regels? Ik heb dat even gemist denk ik.
- Uur voor wedstrijd begint in stadion zijn
- Geen alcohol
- Verscherpte legitimatieplicht
(https://www.1limburg.nl/mvv-organiseert-busreizen-naar-uitwedstrijden-voortaan-zelf?context=section-2)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

maikelll043

Citaat van: FC_Emmen op nov 26, 2019, 08:38:39
- Uur voor wedstrijd begint in stadion zijn
- Geen alcohol
- Verscherpte legitimatieplicht
(https://www.1limburg.nl/mvv-organiseert-busreizen-naar-uitwedstrijden-voortaan-zelf?context=section-2)

Yes! ik zal ook even het kopje ''verscherpte legitimatieplicht'' uitlichten:
- 1 dag voor de uitwedstrijd dien je een pasfoto + kopie ID-Kaart/Paspoort in te leveren (tussen 13:00 uur - 17:00 uur)
- Mits deze goedgekeurd wordt door MVV Maastricht dan mag je op de dag van de uitwedstrijd met een overeenkomende ID-Kaart/ Paspoort jou kaart ophalen (tussen 13:00 uur - 17:00 uur)

Dit dien je dus voor iedere uitwedstrijd te doen.

Buiten dat is er ook nog een groot probleem voor de organisatoren van de busreizen.
In de week van de desbetreffende uitwedstrijd wordt er samen met MVV Maastricht in een vergadering die op maandag- of dinsdagavond plaats vindt besloten welke regels er vanuit de lokale driehoek komen, of ''wij'' mogen gaan en hoelaat de bus dient te vertrekken.
Niet te doen dus om binnen 2 a 3 dagen een bus te regelen en mensen te lokken om mee te gaan.

Verder heb ik ook vernomen dat het meenemen van sfeerdoeken en/of vlaggen ook verboden is (weet niet of dit ook daadwerkelijk niet mag).


Bericht Angel-Side


???? | En de afbraak gaat verder.

Na kantoor en selectie kunnen we het volgende bijschrijven op conto van sloopbedrijf Penders BV. Angel-side en Oud-ultras hebben besloten nav idiote uitreis-regels, dit seizoen de stekker er uit te trekken in het organiseren van de busreizen. Onze jongens zullen nog maar enkel aangemoedigd worden door een (kleine) bus van de SC als deze genoeg animo heeft.

Aangezien wij al tig jaren 75% van de uitsupport voor onze rekening nemen zal dit een flinke aderlating worden voor onze jongens op het veld. Wij kunnen en gaan niet akkoord met de belachelijke en vrijheidsbeperkende maatregelen. Pasfoto's, legitimatie aan de club, 30 tot 60 min voor een wedstrijd al aanwezig in het uitvak zijn (!), alcoholverbod etc en de club die de reizen zelf gaat organiseren. Men kan nog geen wedstrijddag vlekkeloos laten verlopen voor sponsors en bezoekers, laat staan het organiseren van busreizen.

Wij beraden ons nog op de topwedstrijden en evt lichtpuntjes die er dit seizoen nog zijn. Voor nu, vaarwel busreizen. We zullen dit moeten uitzingen. #pendersout #ustaout #elsenout.

spons

Lijken wel Noord Koreaanse toestanden daar in Maastricht.

Over discriminatie bij het voetbal gesproken, maar hier hoor je de KNVB en dat linkse tuig van de media niet over
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Het zal ongetwijfeld niet zo ver zijn gekomen omdat ze zich altijd zo netjes gedragen hebben....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

Citaat van: hgrm op nov 29, 2019, 13:18:03
Het zal ongetwijfeld niet zo ver zijn gekomen omdat ze zich altijd zo netjes gedragen hebben....
Dat is nog altijd geen enkele reden om een hele groep te criminaliseren.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Citaat van: hgrm op nov 29, 2019, 13:18:03
Het zal ongetwijfeld niet zo ver zijn gekomen omdat ze zich altijd zo netjes gedragen hebben....
MVV heeft een vrij dubieus imago, er zijn vaak problemen bij thuisduels. Maar dit gaat vooral qua timing van de beslissingen echt totaal verkeerd.

Zeeuwserat

Vraagje:
21-12-19 zit ik in Liverpool, heb kaarten voor Everton-Arsenal 12.30 uur. Om 15.00 uur speelt Tranmere Rovers thuis tegen Wimbledon, is dit te combineren?
Alvast bedankt.

Nort

Citaat van: Zeeuwserat op dec 02, 2019, 09:10:51
Vraagje:
21-12-19 zit ik in Liverpool, heb kaarten voor Everton-Arsenal 12.30 uur. Om 15.00 uur speelt Tranmere Rovers thuis tegen Wimbledon, is dit te combineren?
Alvast bedankt.
Als je de beschikking hebt over een auto (mits strategisch parkeert) of een taxi op voorhand regelt wel. In verband met parkeren bij Tranmere lijkt een taxi het snelste en als je met meerderen bent, kunnen de kosten ook nog wel eens meevallen.

Joost

Citaat van: Zeeuwserat op dec 02, 2019, 09:10:51
Vraagje:
21-12-19 zit ik in Liverpool, heb kaarten voor Everton-Arsenal 12.30 uur. Om 15.00 uur speelt Tranmere Rovers thuis tegen Wimbledon, is dit te combineren?
Alvast bedankt.

Van Everton naar het station van Kirkdale is zo'n 5 minuten lopen. Van daaruit de trein naar Birkenhead duurt een half uur.
Die gaat om 14:22, 14:29 en 14:37 (onder andere).

Als je bij Everton iets eerder weggaat en die van 14:22 hebt ben je om 14:52 in Birkenhead en moet je nog een kwartiert lopen. Mis je bij Tranmere dus een minuut of tien.

Het kan dus wel maar ik zou het niet doen, tenzij je al heel vaak bij Everton bent geweest. Voor mijn gevoel ga je bij Everton een hoop missen en bij Tranmere ook net teveel. Tenzij je een taxi neemt, die doet er een minuut of 25 over van deur tot deur.

hgrm

Tijdens de MLB wedstrijden in Londen erg goede ervaringen gehad met Uber.
App installeren op je telefoon en een rit aanvragen, dan heb je binnen de kortste keren een taxi voor je neus. Zelfs vlak bij het stadion waar 50000 man uit moest.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het buiten Londen minder goed/snel werkt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ksclgiov282

In vogelvlucht liggen beide stadions natuurlijk dichtbij elkaar dus het zou moeten kunnen maar in de praktijk valt dat vaak tegen, dat heb ik ook al enkele malen mogen ondervinden. Die taxi zal ook wel vastzitten in de verkeersknoop na de wedstrijd ben ik bang, er gaan toch zo'n 400000 mensen op die wedstrijd afkomen dus dat gaat langer duren dan als je nu diezelfde rit zou doen. En dan moet je nog dwars door het stadscentrum en de Mersey tunnel en dat op de zaterdag voor kerst, ik weet het nog zo niet.