Vragen over België

Gestart door 8hugs8, jun 22, 2008, 19:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Niet dat ik weet, misschien als het zo zou blijven wél de kampioenenmatch.

Niels_Zitterd

Weet iemand of Armenonville in Oostende nog steeds overeind staat of is dit inmiddels gesloopt?

georgesv

ikzelf ben er niet meer langsgeweest, maar meen te hebben gelezen dat t gesloopt is, al een jaar of 2 denk 'k;

Niels_Zitterd

Citaat van: Breda op okt 05, 2010, 15:28:20
Niets meer van over toen ik er was in december 2008.

Dat is jammer, nog andere tips over 'ruïnes' in België zoals bijvoorbeeld in Herstal?

Hugo

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 05, 2010, 15:31:59
Dat is jammer, nog andere tips over 'ruïnes' in België zoals bijvoorbeeld in Herstal?

Kijk eens op 'helden van leon'.

georgesv

#80
Citaat van: Niels_Zitterd op okt 05, 2010, 15:31:59
Dat is jammer, nog andere tips over 'ruïnes' in België zoals bijvoorbeeld in Herstal?

als je houdt van oude stadions een paar tips :
- stadion josaphatpark schaarbeek
- Neuville-stadion Charleroi
- 3Linden stadion Watermaal-Bosvoorde
- Joseph Marienstadion Union St Gillis (Vorst)
- Bosuil Antwerpen
- Bureaufosse Tilleur Luik
- Scup Jette
- en verder Spa, Dendermonde, Berchem Sport, Lyra, RC Mechelen, Olse Merksem, Leopold Ukkel, Beringen, ...


edit: ik zie op je site dat je er al een aantal bezocht hebt :-)

Niels_Zitterd


Bier und Bratwurst

 Wie o wie kan mij helpen aan  het aantal toeschouwers bij de wedstrijd van afgelopen zondag de 17e bij CS Vise - AFC Tubize ? 
Ik ben daar geweest maar kan nergens de toeschouwersaantallen opsporen!

Alvast bedankt !!
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

900 toeschouwers bij Wezet v Tubeke.

Bier und Bratwurst

Hartelijk dank Joost!!
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Edgard Desmedtstadion.

CiteerAls Jan Breydel een nieuw leven zou krijgen als appartementsgebouw, zou dat het eerste grote stadion in de stad zijn dat aan de sloophamer ontsnapt. De oude thuishaven van Cercle, het Edgard Desmedtstadion langs de Torhoutse Steenweg, is tegenwoordig een stadspark. Alleen de poort met de letters 'CSB' (Cercle Sportif Brugeois) herinnert er nog aan dat groen-zwart er ooit speelde.

3434

Nooit van gehoord. Google zegt me: http://cerclebrugge.be/beeld/medium/10005347.jpg   ziet (zag) er goed uit!

De Klokke van stadsrivaal Club vond ik ook 100x mooier dan JB.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


3434

Ik weet dat er mensen op dit forum al in Oosterzonen geweest zijn (4de nationale C).

1 vraag: Is er een staantribune?? Op hun website staat een kantine + tribune aan de overkant. Maar de foto's zijn niet bepaald duidelijk.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Neen, er staat geen andere tribune buiten dan de hoofdtribune. Als jullie samen willen gaan staan met de supporters van Patro Eisden zal het langs de kant van het veld moeten :)