Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op jul 04, 2011, 15:14:19
Voor het einde van dit jaar is het plan om nog eens een wedstrijd van Juventus te gaan bezoeken.
In combinatie met eventueel nog 1 of 2 wedstrijden in datzelfde weekend, iemand ervaring met Turijn?
Is het gemakkelijk aan kaartjes komen bij het stadion en wat zijn ongeveer de prijzen?
En welke stadions in een straal van 1 uur treinreizen raden jullie mij aan?

Naar alle waarschijnlijkheid zal het dit jaar heel moeilijk worden om aan kaarten te komen voor juve.

Het nieuwe stadion leeft heel erg bij de supporters daarbij is de capaciteit van het nieuwe stadion ook niet erg groot.
De prijzen zullen dit jaar ook fors gaan stijgen voor een ''kleine wedstrijd'' moet je zeker rekenen op 40€ achter de goal (mits verkrijgbaar)

En de straal van een uur reizen is vrijwel niks. op +- 2 uur Milaan,Novara,Genoa,Piacenza

Vladimir1973

van 2 tem 8 augustus ben ik op verlof in de streek van Brescia. Iemand tips om te weten wanneer er oefenwedstrijden zijn in deze regio?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: Vladimir1973 op jul 12, 2011, 15:40:23
van 2 tem 8 augustus ben ik op verlof in de streek van Brescia. Iemand tips om te weten wanneer er oefenwedstrijden zijn in deze regio?
Brescia zelf is erg leuk stadion. Houdt de loting van de Coppa Italie in de gaten, in de tweede spelen de Serie B teams thuis.

Ik spreek geen italiaans maar zelfs dan kan ik nog niets vinden betreffende die loting. Ik ga zelf ook in die periode maar dan naar Toscane.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op jul 12, 2011, 16:06:29
Brescia zelf is erg leuk stadion. Houdt de loting van de Coppa Italie in de gaten, in de tweede spelen de Serie B teams thuis.

Ik spreek geen italiaans maar zelfs dan kan ik nog niets vinden betreffende die loting. Ik ga zelf ook in die periode maar dan naar Toscane.

Thanks mate!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

GiertjeNL

Is er iemand die een goede site weet waar je nog voor een schappelijke prijs kaartjes voor de Serie A kan krijgen?
Of zijn prijzen vanaf 70,00 de normaalste zaak?

spons

Citaat van: GiertjeNL op aug 12, 2011, 14:11:27
Is er iemand die een goede site weet waar je nog voor een schappelijke prijs kaartjes voor de Serie A kan krijgen?
Of zijn prijzen vanaf 70,00 de normaalste zaak?

In 90% van de gevallen kan je gewoon aan de kassa een kaartje kopen wedstrijden in de serie A zijn zelden uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op aug 12, 2011, 14:11:27
Is er iemand die een goede site weet waar je nog voor een schappelijke prijs kaartjes voor de Serie A kan krijgen?
Of zijn prijzen vanaf 70,00 de normaalste zaak?

Ligt aan welke clubs/wedstrijden

Batflyer

Citaat van: GiertjeNL op aug 12, 2011, 14:11:27
Is er iemand die een goede site weet waar je nog voor een schappelijke prijs kaartjes voor de Serie A kan krijgen?
Of zijn prijzen vanaf 70,00 de normaalste zaak?

70 euro is in Italië niet normaal als je het mij vraagt. Ik heb twee jaar geleden voor 30 euro bij AS Roma - Juventus gezeten. Kaartje gewoon in een fanshop gekocht, paar dagen voor de wedstrijd.

Op http://www.listicket.it kun je ook voor allerlei wedstrijden tickets bestellen. Heb echter geen ervaring met deze site.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Koning Kriel

Citaat van: Batflyer op aug 14, 2011, 12:17:00
70 euro is in Italië niet normaal als je het mij vraagt. Ik heb twee jaar geleden voor 30 euro bij AS Roma - Juventus gezeten. Kaartje gewoon in een fanshop gekocht, paar dagen voor de wedstrijd.

Op http://www.listicket.it kun je ook voor allerlei wedstrijden tickets bestellen. Heb echter geen ervaring met deze site.

Via listicket hebben wij kaarten besteld voor de 6 nations rugby wedstrijd Italie - Frankrijk. Bij het rugby was in ieder geval alles goed geregeld.

Voetbalhopper

Citaat van: Batflyer op aug 14, 2011, 12:17:00
70 euro is in Italië niet normaal als je het mij vraagt. Ik heb twee jaar geleden voor 30 euro bij AS Roma - Juventus gezeten. Kaartje gewoon in een fanshop gekocht, paar dagen voor de wedstrijd.

Op http://www.listicket.it kun je ook voor allerlei wedstrijden tickets bestellen. Heb echter geen ervaring met deze site.

Via listicket kan je vaak online geen kaarten bestellen.

Soprano

Hoi

Ik wil dit seizoen graag de Romeinse derby gaan bezoeken op 16 oktober. Heeft iemand ervaring met deze match op het gebied van kaartverkoop/ vakkeuze en andere zaken? Ik hoor het heel graag!


Koning Kriel

Citaat van: Soprano op aug 29, 2011, 16:22:11
Hoi

Ik wil dit seizoen graag de Romeinse derby gaan bezoeken op 16 oktober. Heeft iemand ervaring met deze match op het gebied van kaartverkoop/ vakkeuze en andere zaken? Ik hoor het heel graag!

Ik ben er vorig jaar geweest. Het stadion is redelijk leeg op de curva's na. Het leukst is het dus om op de curva te zitten. De curva sud is van AS Roma de curva nord is van Lazio. Kaarten voor de curva's kun je het beste via seatwave bestellen. Je zal dan je paspoortgegevens e.d. door moeten sturen want de kaarten worden op naam gezet. Als je aan de lange zijde gaat zitten kun je volgens mij tot op de wedstrijddag kaarten in de stad kopen (vraag het voor de zekerheid na). Ze verkopen voor deze wedstrijden voor de lange zijde geen kaarten aan mensen uit de provincie of heel italie dat weet ik niet precies dus daar zitten alleen seizoenskaarthouders en toeristen. Ondanks het wat lege stadion zeker een aanrader om te bezoeken.

wekke

Iemand die ervaring heeft bij AC Milan, Parma of Udinese?
Wat waren de indrukken? Makkelijk om aan kaartjes te geraken?

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op sep 14, 2011, 14:36:34
Iemand die ervaring heeft bij AC Milan, Parma of Udinese?
Wat waren de indrukken? Makkelijk om aan kaartjes te geraken?

Ik heb alleen ervaring bij Inter. Belangrijkste is dat het kaartje op dezelfde naam staat als dat er op je legitimatie staat. Hierop is scherpe controle. Milan voor de Champions League lijkt mij uitermate lastig, zeker tegen Barcelona, maar onmogelijk is het natuurlijk niet ...

Voetbalhopper

Citaat van: wekke op sep 14, 2011, 14:36:34
Iemand die ervaring heeft bij AC Milan, Parma of Udinese?
Wat waren de indrukken? Makkelijk om aan kaartjes te geraken?

AC Milan, kan je gewoon aan het stadion kopen, evt online via hun clubsite of MPestero.com (betaal je een paar euro meer)

Parma kan je ook gewoon aan de kassa kopen of via ticketone.it

Udinese geen ervaring mee. Maar weet wel dat je via deze site de kaarten kunt bestellen LET OP: Pas op de Maandag of Dinsdag voor dat de wedstrijd plaats vind
http://www.bestticket.it/NewBT/default.asp?shop_id=UdineseCalcio


Succes ermee