Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op nov 04, 2019, 19:55:22
Het U23 team van Schalke 04 dat momenteel in de Regionalliga West speelt overweegt na de winterstop in het Parkstadion te spelen.

Had het gelezen. Van het Parkstadion is echter weinig over en had ook liever gezien dat ze naar de Glückauf Kampfbahn waren gegaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

Citaat van: ALenstra op nov 04, 2019, 19:55:22
Het U23 team van Schalke 04 dat momenteel in de Regionalliga West speelt overweegt na de winterstop in het Parkstadion te spelen.

Risicoduels zullen wel elders worden gespeeld.

Hugo

Laatste kans om dit pareltje te bezoeken...


rogo_breda

Dank voor de tip! En mooi te combineren met een middag wedstrijd in de buurt

John074

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 05, 2019, 11:44:16
Risicoduels zullen wel elders worden gespeeld.
Waarom?
Dortmund -23 speelt de derby tegen Schalke-23 ook gewoon in stadion Rote Erde (naast het Westfalenstadion)

John074

Heeft er iemand hier ervaring met tickets voor Bayer Leverkussen?
Ik heb vandaag besloten om aanstaande zaterdag Bayer Leverkussen - Schalke 04 te bezoeken. Aangezien het vrij laat is, en het uitvak voor Duitse begrippen zeer klein is, wordt het een lastig verhaal om kaarten voor het uitvak nog te kunnen bemachtigen. Dus heb besloten om naar het stadion te rijden, om daar te proberen kaarten te kunnen bemachtigen. Ben wel vaker voor Bundesligawedstrijden van bijv Gladbach etc via deze manier aan kaarten gekomen.

Heeft hier iemand ervaring mee met Bayer Leverkussen? Aangezien zij vaak al moeite hebben om hun eigen relatief kleine stadion te vullen, lijkt mij dit wel te moeten lukken?

Hugo

Kan je niet gewoon online kaarten bestellen?

San Paolo

Citaat van: John074 op dec 03, 2019, 23:55:12
Heeft er iemand hier ervaring met tickets voor Bayer Leverkussen?
Ik heb vandaag besloten om aanstaande zaterdag Bayer Leverkussen - Schalke 04 te bezoeken. Aangezien het vrij laat is, en het uitvak voor Duitse begrippen zeer klein is, wordt het een lastig verhaal om kaarten voor het uitvak nog te kunnen bemachtigen. Dus heb besloten om naar het stadion te rijden, om daar te proberen kaarten te kunnen bemachtigen. Ben wel vaker voor Bundesligawedstrijden van bijv Gladbach etc via deze manier aan kaarten gekomen.

Heeft hier iemand ervaring mee met Bayer Leverkussen? Aangezien zij vaak al moeite hebben om hun eigen relatief kleine stadion te vullen, lijkt mij dit wel te moeten lukken?

Als je op de site van Leverkussen kijkt zie je dat je gewoon nog kaartjes kan kopen. Het is nagenoeg uitverkocht maar als je alleen gaat zijn er nog enkele stoelen vrij. Alleen voor het gedeelte achter de goal (fanatieke aanhang) dien je 'Mitglied' te zijn. Toevallig dat ik zaterdag ook naar deze wedstrijd ga en daarom zelf ook wel benieuwd was of het vol is. Echter begrijp ik niet waarom je zelf niet eerst op de site kijkt dan had je allang antwoord gehad en wellicht ook al een kaartje.

John074

Citaat van: San Paolo op dec 04, 2019, 08:03:18
Als je op de site van Leverkussen kijkt zie je dat je gewoon nog kaartjes kan kopen. Het is nagenoeg uitverkocht maar als je alleen gaat zijn er nog enkele stoelen vrij. Alleen voor het gedeelte achter de goal (fanatieke aanhang) dien je 'Mitglied' te zijn. Toevallig dat ik zaterdag ook naar deze wedstrijd ga en daarom zelf ook wel benieuwd was of het vol is. Echter begrijp ik niet waarom je zelf niet eerst op de site kijkt dan had je allang antwoord gehad en wellicht ook al een kaartje.
had ik al gedaan. Maar moet echter twee kaarten hebben. Vandaar

Joost

Citaat van: John074 op dec 04, 2019, 08:47:31
had ik al gedaan. Maar moet echter twee kaarten hebben. Vandaar

Als je op Detailverkauf klikt kun je zelf je plekken uitzoeken, ook twee stoelen naast elkaar.

John074

Citaat van: Joost op dec 04, 2019, 09:31:38
Als je op Detailverkauf klikt kun je zelf je plekken uitzoeken, ook twee stoelen naast elkaar.
Zag enkel nog losse plekken..
Maar ik zal straks nogmaals kijken. Bedankt ;)

Jarowi

Citaat van: John074 op dec 03, 2019, 23:55:12
Heeft hier iemand ervaring mee met Bayer Leverkussen? Aangezien zij vaak al moeite hebben om hun eigen relatief kleine stadion te vullen, lijkt mij dit wel te moeten lukken?

Was er 2 wkn geleden tegen Freiburg. Prima sfeer, prima stadion en prima voetbal. Hoop dat je nog 2 kaarten vindt.

https://www.ticketsandmatches.nl/leverkusen-freiburg/

Freekos79

Citaat van: Jarowi op dec 04, 2019, 16:01:12
Was er 2 wkn geleden tegen Freiburg. Prima sfeer, prima stadion en prima voetbal. Hoop dat je nog 2 kaarten vindt.

https://www.ticketsandmatches.nl/leverkusen-freiburg/

Ik vond Leverkusen echt vreselijk. Geen sfeer, geen catering, modern football
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Ik vond de sfeer bij Leverkusen een van de leukste in Duitsland. Lekker ongedwongen.

Hugo

Mijn ervaring bij Leverkusen:
- Goed voetbal
- Prima catering
- Sfeer gemiddeld