Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Die GH-informer klinkt interessant. Waar kan ik die het beste bestellen / aanschaffen?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op sep 29, 2015, 17:17:27
Die GH-informer klinkt interessant. Waar kan ik die het beste bestellen / aanschaffen?

Bol.com biedt hem o.a. aan (vanaf november 2015).

Jeje

Citaat van: RSYG op sep 29, 2015, 16:43:51
Eindelijk daar: mogelijkheid tot abonnement op Staantribune.
http://staantribune.nl/bestel-nu-een-abonnement-op-staantribune/

Mm denk dat ik deze aan mn verlanglijstje toe ga voegen :) Heb nog geen nummer van ze gelezen maar de verhalen zijn goed.

Ze hadden  ook een gratis proefnummer uitgegeven maar toen ik daar achter kwam werkte de link niet meer. Heeft iemand een idee of ik die misschien nog ergens kan vinden online?

Jehoentelaar

Citaat van: nort op sep 29, 2015, 17:37:26
Bol.com biedt hem o.a. aan (vanaf november 2015).

Dank!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Citaat van: Jehoentelaar op sep 29, 2015, 17:17:27
Die GH-informer klinkt interessant. Waar kan ik die het beste bestellen / aanschaffen?
Peter Miles verkoopt die jaarlijks. Misschien is er in Nederland ook iemand die een lading binnen krijgt?

Hugo

Citaat van: watergatehopper op sep 29, 2015, 08:00:57
Ik heb deze gekocht en het is zeker de moeite om in boekvorm te hebben. Uiteraard zijn alle gegevens ook terug te vinden op internet maar ik kan het je zeker aanraden om te kopen. Als je dit doet zal je het waarschijnlijk de komende 5 jaar niet nog eens aanschaffen gezien de enige wijzigingen promoties/ degradaties zijn in het daaropvolgende seizoen.

Kan eindelijk een echte fysieke vinck gezet worden!

RSYG

Citaat van: Jeje op sep 29, 2015, 18:06:23
Mm denk dat ik deze aan mn verlanglijstje toe ga voegen :) Heb nog geen nummer van ze gelezen maar de verhalen zijn goed.

Ze hadden  ook een gratis proefnummer uitgegeven maar toen ik daar achter kwam werkte de link niet meer. Heeft iemand een idee of ik die misschien nog ergens kan vinden online?

Die is niet meer online te lezen en is op papier uitverkocht geraakt.

Jeje

Hard gras 95: Het gras van Londen  en Van Letland tot de Langeleegte zijn binnen! Snel beginnen!

FCT1980

Ben zelf op dit moment bezig met het boek van de Service Crew van Leeds. Daarvoor Villains gelezen.
Nog andere boeken over firms die zijn aan te raden?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

#249
Citaat van: Jeje op okt 20, 2015, 12:02:17
Hard gras 95: Het gras van Londen  en Van Letland tot de Langeleegte zijn binnen! Snel beginnen!

De andere boeken van Tom Bodde al gelezen?

Ik ben in afwachting van levering:

- The Proper Charlie: The Autobiografy (Charlie Miller)
- In Search of Duncan Ferguson: The Life and Crimes of a Footballing Enigma
- From Graveyard to Ambition: The Official History of the Swansea City Supporters Trust

Vooral voor die laatste ben ik benieuwd. Binnen een dikke maand komen ze het Kanaal over om een verzameling Lierse fans toe te spreken over de mogelijke alternatieven die er zijn mocht de vrees van velen bewaarheid worden en de mooie club uit de Netestreek failliet gaan.

Edit: Het boek van Charlie Miller vandaag ontvangen, eerste hoofdstuk las al heel vlot weg.

Jeje

Citaat van: Freebird op okt 20, 2015, 13:27:23
De andere boeken van Tom Bodde al gelezen?

Nee dat niet, eerst maar eens kijken hoe deze bevalt.

Jeje

In de VI van deze week een mooie kaart van Engeland met daarop alle clubs uit de hoogste vier voetbaldivisies. Ze gaan in de maand November in 1 maand alle stadions bezoeken ( de meesten zonder wedstrijd maar ook wel een stuk of 10 met wedstrijd schat ik zo)

Leuk dat er nu ook in zo'n groot voetbalblad veel aandacht komt voor groundhoppen.

Jef400

Weet iemand of de VI aandacht heeft besteed aan dat boek van Joris v/d Wier? Die kun je in mijn ogen toch wel als Nederlandse vinckers(half-)god beschouwen.

Joost

Citaat van: Jeje op okt 28, 2015, 14:05:12
In de VI van deze week een mooie kaart van Engeland met daarop alle clubs uit de hoogste vier voetbaldivisies. Ze gaan in de maand November in 1 maand alle stadions bezoeken ( de meesten zonder wedstrijd maar ook wel een stuk of 10 met wedstrijd schat ik zo)

Leuk dat er nu ook in zo'n groot voetbalblad veel aandacht komt voor groundhoppen.

ik denk dat ze geen 10 potjes gaan kijken. Verder natuurlijk twee enorme blunders in de bijlages bij het stuk nadat ze vorige week ook al de plank missloegen met John van Zweden en The 96.

smitswessel

Citaat van: Joost op okt 28, 2015, 14:20:00
ik denk dat ze geen 10 potjes gaan kijken. Verder natuurlijk twee enorme blunders in de bijlages bij het stuk nadat ze vorige week ook al de plank missloegen met John van Zweden en The 96.

Hahaha heeft dat allebei in de VI gestaan?