Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Wesley10__

Citaat van: Luccie op feb 26, 2016, 15:40:50
Als het me gaat lukken om het met werk te combineren, dan denk ik dat ik de 16e naar Wuppertal ga.

Wat ik zo op de foto`s kan zien, lijkt het stadion wel de moeite waard om er een keer heen te gaan.

Dankzij jouw tip is hij ook bij mij op de lijst terecht gekomen. Ook ik moet even kijken of ik het ga redden.

Luccie

Citaat van: Wesley10__ op feb 26, 2016, 17:40:57
Dankzij jouw tip is hij ook bij mij op de lijst terecht gekomen. Ook ik moet even kijken of ik het ga redden.

Misschien wel leuk om elkaar eventueel daar te treffen, maar voel je vooral niet verplicht.....

Wesley10__

Citaat van: Luccie op feb 26, 2016, 18:20:53
Misschien wel leuk om elkaar eventueel daar te treffen, maar voel je vooral niet verplicht.....

Goed idee, tegen die tijd even kijken of we beide gaan.

Luccie

Citaat van: Wesley10__ op feb 26, 2016, 21:59:11
Goed idee, tegen die tijd even kijken of we beide gaan.

Is goed, we houden wel even contact. Ik zal je wel t.z.t. een PM sturen.

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op feb 25, 2016, 14:10:32
Voor mij inderdaad ook belangrijk voor de Revierderby. Als die naar de zondag gaat dan kan die voor ons helaas niet doorgaan en moeten we een alternatief zoeken.
Zit dan te denken aan Bremen - Augsburg. Iemand ervaring met deze wedstrijd?

Kaarten moet je van te voren aanvragen en dan krijg je na een paar weken te horen of je "gewonnen" hebt. De overige kaarten gaan in de vrije verkoop. Bij Bremen zit het altijd behoorlijk vol. In de Abstiegskampf kan dit weleens een leuke en belangrijke pot worden.
Volgende wedstrijd: ?

Freekos79

Citaat van: Luccie op feb 26, 2016, 12:33:14
Ik sta te twijfelen om 16 maart a.s. de wedstrijd Wuppertaler SV - RW Oberhausen te bezoeken.

Het gaat hier om de halve finale van de Niederrheinpokal. Leeft dit soort wedstrijden, of is de kans aanwezig dat er weinig publiek op af komt?

Deze wedstrijd zal zeker veel bekijks trekken. De Pokal is toch belangrijk in verband met eventuele DFB pokal deelname. Het zijn beide gerenomeerde clubs met veel support. Lijkt me zeker de moeite waard. Het stadion is ook een mooi en ligt geweldig.

Tip: probeer met de "Schwebebahn" naar het stadion te gaan. Dat is een hele ervaring!
Volgende wedstrijd: ?

Luccie

Citaat van: Freekos79 op feb 27, 2016, 11:26:29
Deze wedstrijd zal zeker veel bekijks trekken. De Pokal is toch belangrijk in verband met eventuele DFB pokal deelname. Het zijn beide gerenomeerde clubs met veel support. Lijkt me zeker de moeite waard. Het stadion is ook een mooi en ligt geweldig.

Tip: probeer met de "Schwebebahn" naar het stadion te gaan. Dat is een hele ervaring!

Dank voor jouw reactie en ik denk dat ik er zeker naartoe ga. Moet alleen nog even kijken of het met werk te combineren is.
Schwebebahn heb ik wel eens in het verleden gezeten en ik vond het zeker een ervaring. Maar eens kijken of dat ook mogelijk is voorafgaand aan de wedstrijd.


Jef400

Als je met het OV vanuit Venlo komt dan is het eigenlijk de ge-ijkte manier van Hbf naar Stadion/Zoo te verplaatsen. Ik vond de Schwebebahn wel wat weg hebben van een kermisattractie de eerste keer dat ik daar liep.

Wesley10__

Citaat van: Freekos79 op feb 27, 2016, 11:26:29
Deze wedstrijd zal zeker veel bekijks trekken. De Pokal is toch belangrijk in verband met eventuele DFB pokal deelname. Het zijn beide gerenomeerde clubs met veel support. Lijkt me zeker de moeite waard. Het stadion is ook een mooi en ligt geweldig.

Tip: probeer met de "Schwebebahn" naar het stadion te gaan. Dat is een hele ervaring!

Is toevallig al bekend hoe laat deze wedstrijd is?

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Wesley10__

Citaat van: Freekos79 op feb 27, 2016, 15:10:33
http://www.fvn.de/74-0-Niederrheinpokal.html

Top, bedankt!

Zie dat de dag ervoor de andere halve finale gespeeld wordt. Misschien dat ik beide wedstrijden wel ga bezoeken dan. Ook om 19:30, RW Essen - FC Kray.

FCT1980

Citaat van: Freekos79 op feb 27, 2016, 11:22:47
Kaarten moet je van te voren aanvragen en dan krijg je na een paar weken te horen of je "gewonnen" hebt. De overige kaarten gaan in de vrije verkoop. Bij Bremen zit het altijd behoorlijk vol. In de Abstiegskampf kan dit weleens een leuke en belangrijke pot worden.

Bedankt voor de tip. Ik had al even op de site van Bremen gekeken en grote aantallen kaarten is idd niet mogelijk.
Ga er gelijk werk van maken zodra Schalke - BvB is verplaatst. Hoop natuurlijk eerst op deze wedstrijd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Als het goed is worden morgen de speeldagen 26 t/m 32 in de bundesliga en 2e bundesliga vast gelegd. Dit staat te lezen op
http://www.fussball-spielplan.de/terminierung-spielplan-bundesliga/

FCT1980

Top, bedankt voor de informatie Alenstra.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

bunnet

#1439