Week 15, maandag 11 april t/m zondag 17 april

Gestart door AthleticHolanda, apr 03, 2011, 22:25:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


King Nothing

15-04 SV Meppen - TuS Heeslingen ovb

Hmm, zie SV Meppen de laatste tijd vaker dan FC Emmen...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

#17
Citaat van: AthleticHolanda op apr 11, 2011, 17:38:29
Vriendschappelijk???
Nee, die werd zondag afgelast vanwege het overlijden van een speler van Festilent die door een ongeneselijke ziekte slechts 22 jaar werd.

Deze week is er volgens mij geen inhaal, volgende week wordt door de weeks wel ingehaald.

Er is wel de kwartfinale beker in Zuid2:
Dinsdag: Groene Ster v Wilhelmina 08
Woensdag: EHC v sc Susteren
Donderdag: Sparta 25 v JVC Cuijk
Volgende week dinsdag: FC Oss v Someren

AthleticHolanda

Ahja totaal niet gerealiseerd dat Festilent tegenwoordig 2e klasse is, is ook voor het eerst ooit volgens mij.

Sparta'25 - JVC is wel een leuke, voor Sparta staat kwalificatie voor de beker op het programma, ben benieuwd hoe serieus JVC het neemt al zijn ze aan hun stand verplicht te winnen...

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op apr 11, 2011, 18:48:11
Nee, die werd zondag afgelast vanwege het overlijden van een speler van Festilent die door een ongeneselijke ziekte slechts 22 jaar werd.

Deze week is er volgens mij geen inhaal, volgende week wordt door de weeks wel ingehaald.

Er is wel de kwartfinale beker in Zuid2:
Dinsdag: Groene Ster v Wilhelmina 08
Woensdag: EHC v sc Susteren
Donderdag: Sparta 25 v JVC Cuijk
Volgende week dinsdag: FC Oss v Someren

Volgens Voetbal op zaterdag wordt er deze week (met name morgen) heel veel ingehaald. Zal zelf bij Kozakken Boys - GVVV te vinden zijn.

hgrm

Voor mij is het voetbalseizoen zo'n beetje afgelopen. Donderdagavond begint het honkbalseizoen in de Vallei, dus tot eind september heeft dat prioriteit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

14-04-11 FC Twente - Villarreal CF
15-04-11 Fortuna Düsseldorf - Union Berlin
16-04-11 misschien 's middags wat
17-04-11 kom ik ook nog op terug
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Meester op apr 11, 2011, 21:21:32
Volgens Voetbal op zaterdag wordt er deze week (met name morgen) heel veel ingehaald. Zal zelf bij Kozakken Boys - GVVV te vinden zijn.
Ik diende concreter te zijn. Sjoerd en ik wonen beide in Zuid2 gebied, daar was de opmerking over bedoelt.

Bossche Bol

Citaat van: Meester op apr 11, 2011, 21:21:32
Volgens Voetbal op zaterdag wordt er deze week (met name morgen) heel veel ingehaald. Zal zelf bij Kozakken Boys - GVVV te vinden zijn.
Ha Werkendam, da's niet zo ver van hier. Denk dat ik daar vanavond ook heen ga.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Citaat van: Bossche Bol op apr 12, 2011, 13:29:35
Ha Werkendam, da's niet zo ver van hier. Denk dat ik daar vanavond ook heen ga.
Zal ik de programmaboekjes van Kaiserslautern meenemen ?

HRM1880

15/04 Helmond Sport-MVV
17/04 Oostende-Antwerp als ik in dat stadion binnen geraak tenminste, anders zal het zoals een paar jaar geleden boven op de aanpalende parking worden.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)


voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2011, 18:08:19
15/04 Helmond Sport-MVV
17/04 Oostende-Antwerp als ik in dat stadion binnen geraak tenminste, anders zal het zoals een paar jaar geleden boven op de aanpalende parking worden.

Loketten zijn zowel voor thuis als voor uitploeg gesloten op de dag van de wedstrijd.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op apr 12, 2011, 20:48:19
Loketten zijn zowel voor thuis als voor uitploeg gesloten op de dag van de wedstrijd.
Dat zeggen ze altijd als we op verplaatsing gaan. Zijn allemaal maatregelen omdat ze niet willen dat we met de trein gaan, maar wat gaan ze doen als we daar met 100 man staan. Ons laten ronddwalen in Oostende of allemaal oppakken?