Week 15, maandag 11 april t/m zondag 17 april

Gestart door AthleticHolanda, apr 03, 2011, 22:25:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

16-04 GVVV - ASWH ... het vervolg van de race om het kampioenschap én promotie naar de Topklasse.

HRM1880

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2011, 18:08:19
15/04 Helmond Sport-MVV
17/04 Oostende-Antwerp als ik in dat stadion binnen geraak tenminste, anders zal het zoals een paar jaar geleden boven op de aanpalende parking worden.
De rest vertrouwt het niet om naar ginder te rijden en proberen om aan kaarten te geraken. Nu wordt het blijkbaar Oss-Quick.

AthleticHolanda

Als je even belt zal het geen probleem zijn, net zoals je met een paspoort uit Antwerpen wel binnen zal komen.
Wel is de vraag of het de moeite is om MVV in een uitwedstrijd te zien, zonder uitsupporters... zou voor mij de lol eraf zijn.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op apr 14, 2011, 15:26:16
Als je even belt zal het geen probleem zijn, net zoals je met een paspoort uit Antwerpen wel binnen zal komen.
Wel is de vraag of het de moeite is om MVV in een uitwedstrijd te zien, zonder uitsupporters... zou voor mij de lol eraf zijn.
Voor één keer volg ik gewoon, maar heeft al iemand gebeld en zou niet mogelijk zijn. Waarschijnlijk omdat we met 9 man gaan, maar mij niet gelaten, dan ga ik nog wel eens op mijn eentje.

OT: Was het zaterdag nog gezellig met de Belgen in de kantine?

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op apr 14, 2011, 15:37:11
Voor één keer volg ik gewoon, maar heeft al iemand gebeld en zou niet mogelijk zijn. Waarschijnlijk omdat we met 9 man gaan, maar mij niet gelaten, dan ga ik nog wel eens op mijn eentje.

OT: Was het zaterdag nog gezellig met de Belgen in de kantine?

Hmm tja met negen man zal het misschien lastiger worden inderdaad.

Ja het was zeer zeker gezellig, door de nederlaag was het wel minder druk maar niet minder gezellig, vooral de Belgen amuseerden zich prima vooraan bij het podium.

Joost

Er was vandaag inderdaad eens niets te klagen voor de Aalster fans.