Week 40, Maandag 3 oktober t/m Zondag 9 oktober 2011

Gestart door AthleticHolanda, okt 02, 2011, 21:40:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Tempo Overijse v KSKL Ternat.

Misschien 's middags nog iets in de buurt maar ik denk dat ik me gewoon laat verrassen door de tomtom. Een optie zou overigens zijn om de reserven van Ternat en Overijse tegen elkaar te zien spelen in Ternat.

Mar



wekke


Arjen

Citaat van: wekke op okt 05, 2011, 22:46:54
09/10 Geel Meerhout-KV turnhout
Bestaat tussen deze beide clubs veel haat en nijd?

wekke

Citaat van: Arjen op okt 05, 2011, 23:54:58
Bestaat tussen deze beide clubs veel haat en nijd?

Enkele seizoenen geleden speelden ze tegen elkaar in de eindronde van derde klasse en in Turnhout is het toen tot rellen gekomen.
Hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, weet ik niet. Ik hoop ook wel op een pittig streekduel met toch tamelijk wat toeschouwers.

cafebac

Hoewel ik nog niet zeker weet of ik het qua tijd zal redden, zat ik te denken om a.s. zondag CS Visé te bezoeken. Geel-Turnhout klinkt echter ook wel aantrekkelijk. Iemand wel eens bij Visé geweest en die me iets over de sfeer aldaar kan vertellen?

Joost

Citaat van: cafebac op okt 06, 2011, 21:21:18
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik het qua tijd zal redden, zat ik te denken om a.s. zondag CS Visé te bezoeken. Geel-Turnhout klinkt echter ook wel aantrekkelijk. Iemand wel eens bij Visé geweest en die me iets over de sfeer aldaar kan vertellen?
Welke sfeer?

Voor de sfeer moet je zeker niet naar Vise gaan. Het stadion heeft 1 zittribune en 1 staantribune, beide de volledige lange zijde en er komt nauwelijks volk kijken.

Cyclebob

Citaat van: cafebac op okt 06, 2011, 21:21:18
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik het qua tijd zal redden, zat ik te denken om a.s. zondag CS Visé te bezoeken. Geel-Turnhout klinkt echter ook wel aantrekkelijk. Iemand wel eens bij Visé geweest en die me iets over de sfeer aldaar kan vertellen?
Ben het met Joost eens: Visé is een typisch omhooggeklommen dorpsploegje en er zijn al snel meer uit- dan thuissupporters. Voordeel bleek wel dat Visé in geval van avondwedstrijden dicht bij de laatste trein vanaf Maastricht ligt...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Voor zondag zat ik eveneens aan Geel-Turnhout te denken maar dat staat nog lang niet vast, net zoals het hele weekendprogramma eigenlijk.

Morgen wel naar Fortuna Düsseldorf-VVV in (helaas) Viersen en (helaas) om 15 uur, het toeval wil dat ik op het overigens leuke sportpark in Viersen afgelopen zondag na VVV-AZ nog ben geweest. Morgen dus met wat minder goed weer.
Volgens de Duitse fans stond de wedstrijd aanvankelijk in Venlo gepland maar traden de lokale autoriteiten weer eens op, dat ondanks de prima band tussen Fortuna en VVV fans. Maargoed dat is allemaal officieus als zou het me verre van verbazen.

3434

08-10: Raar dat niemand naar Mouscron-Peruwelz - UR La Louvière gaat. De nummer 2 ontvangt de nummer 1. Een massa volk en sfeer verzekerd, alleen redelijk ver van hier (215km). Toch zijn de twijfels er nog! hehe

09-10: Rupel Boom - Patro Eisden
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


Sebastiaan_W

Citaat van: 3434 op okt 07, 2011, 11:12:57
08-10: Raar dat niemand naar Mouscron-Peruwelz - UR La Louvière gaat. De nummer 2 ontvangt de nummer 1. Een massa volk en sfeer verzekerd, alleen redelijk ver van hier (215km). Toch zijn de twijfels er nog! hehe
09-10: Rupel Boom - Patro Eisden

Voor mij veel te ver rijden, maar in de Topklasse zaterdag ontvangt de nummer 2 ook de nummer 1, HHC Hardenberg - GVVV en in de NRW-Liga ontvangt morgen de nummer 2 ook de nummer 1, KFC Uerdingen - Viktoria Köln.

AthleticHolanda

Met dat verschil dat Mouscron en La Lou toch een stukje groter zijn/waren dan die clubs.

Vind het jammer dat die wedstrijd op zaterdagavond is, als ze in België op 'Duitse tijden' zouden spelen dan zou ik er waarschijnlijk een stuk vaker zijn.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op okt 07, 2011, 13:05:16
Same here, ik heb tabak van lelijke avondfoto's en blijf de komende maanden op zaterdagavond dus veel thuis.

Tja bij mij is het meer een vervoerskwestie, maar goed het principe blijft hetzelfde ;-).

Overigens vind ik stadions in het donker er vaak een stuk minder gezellig, saaier en sfeerlozer uitzien, wanneer ik eens Jupiler League (NL) wedstrijden in de middag zie dan krijg ik vaak een heel andere impressie.