Week 31: maandag 29 juli t/m zondag 4 augustus

Gestart door AthleticHolanda, jul 17, 2013, 12:43:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Het einde van deze week ben ik in Kraków dus ga ik sowieso mijn debuut in Polen maken. Nu zijn er drie clubs uit (de regio) Kraków die dat weekend thuis spelen. Als eerste werd Cracovia-Ruch Chorzów op vrijdag om 18.00 uur vastgezet. Daarna was de wedstrijd Puszcza Niepołomice-Chojniczanka Chojnice heel lang de enige wedstrijd die nog geen datum en tijd had op het tweede niveau, maar niet geheel toevallig is deze nu ook op vrijdag om 18.00 uur neergezet. De enige wedstrijd die op het derde niveau nog niet vaststaat, is Garbarnia Kraków-Limanovia Limanowa. Zowel Puszcza als Garbarnia moeten in het stadion van Hutnik spelen, dus het lijkt me dat die twee niet gelijktijdig kunnen spelen, maar dat is nog even afwachten.

Eigenlijk wilde ik liever een wedstrijd in een oud stadion zien i.p.v. zo'n modern stadion als dat van Cracovia, dus weet ik nog niet waar ik heen ga, aangezien het stadion van Hutnik ook is opgeknapt.

Wat ik me wel afvraag, hoe zit het precies met die 'fankaart' o.i.d. die je nodig hebt voor wedstrijden op het Poolse hoogste niveau, iemand die me daar wat meer info over kan geven? B.v.d.

FC_Emmen

Ik ben in 2011 bij Arka Gdynia tegen Cracovia geweest en toen deden ze vrij moeilijk. Uiteindelijk gelukt toen we toestanden om een id kaart en een 1 of ander formulier invulden waarin wij verklaarden geen stadionverbod in Nederland te hebben ofzo.

Overigens ben ik 21 t/m 24 juli ook in Kraków, maar ik kom zondag pas aan, en volgens footballfans.eu zit een wedstrijd dicht in de buurt er niet in. 
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Citaat van: FC_Emmen op jul 17, 2013, 13:11:37
Ik ben in 2011 bij Arka Gdynia tegen Cracovia geweest en toen deden ze vrij moeilijk. Uiteindelijk gelukt toen we toestanden om een id kaart en een 1 of ander formulier invulden waarin wij verklaarden geen stadionverbod in Nederland te hebben ofzo.

Moest je dat gewoon bij de club invullen?

Citaat van: FC_Emmen op jul 17, 2013, 13:11:37
Overigens ben ik 21 t/m 24 juli ook in Kraków, maar ik kom zondag pas aan, en volgens footballfans.eu zit een wedstrijd dicht in de buurt er niet in.

Cracovia speelt de 21e om 18.00 uur tegen Piast Gliwice, ook Ruch Chorzów en Korona Kielce spelen die dag thuis, tevens zijn er de 23e/24e bekerwedstrijden, zeer waarschijnlijk ook wel wat in de regio Kraków.

FC_Emmen

#3
Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2013, 13:33:12
Moest je dat gewoon bij de club invullen?
Ja, bij de ticketoffice van de club maar het was een heel gedoe. Volgens mij waren ze niet echt gewend dat er buitenlanders kwamen daar.
Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2013, 13:33:12
Cracovia speelt de 21e om 18.00 uur tegen Piast Gliwice, ook Ruch Chorzów en Korona Kielce spelen die dag thuis, tevens zijn er de 23e/24e bekerwedstrijden, zeer waarschijnlijk ook wel wat in de regio Kraków.
Bedankt. Zal eens op zoek gaan naar de bekerloting.
Zie dat de wedstrijden de 24e zijn, vlieg 24e ook terug dus wordt lastig ben ik bang.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Niels1977

Mooi hoor wedstrijd in Polen. Ik blijf in Nederland wil de rentree van de eagles in de Eredivisie niet missen.
Zaterdag 3 aug Royal Antwerp - Eendracht Aalst
Zondag 4 aug FC Utrecht - Go Ahead Eagles

cafebac

Ik zit te denken om zondag 4 aug het Pokalspiel tussen Saarbrücken en Werder te bezoeken, maar nog even aankijken of ik er dan ook tijd voor heb.

Hugo

@AH; recentelijk bij Pogon ging het heel soepeltjes op wedstrijddag; fancard + ticket voor < € 10,-  Vriend van mij is vorig seizoen bij Gornik Zabrze en beide Krakowclubs geweest en ook daar ging het probleemloos.

Verwijderd lid

Met drie andere liefhebbers gaan we naar het nieuwe stadion van AA Gent: Gent - Mechelen
Kaartverkoop zal ergens volgende week beginnen.

Bier und Bratwurst

#8
31-07-2013 SV Bad Bentheim - FC 27 Schapen 19.30u Bezirkspokal Weser-Ems 3 1e Ronde   1-6
02-08-2013 Sparta Nordhorn - S.V.Veldhausen 20.00u. Kreisliga Grafschaft Bentheim
03-08-2013 F.C.Twente - R.K.C 19.45u. Eredivisie
Het ene stadion is het andere niet!

Ajacied


2 augustus: Ajax - Roda JC
3 augustus: FC Emmen - Achilles '29

Effzeh


De Duis

Heel saai en voorspelbaar maar ik zal alleen ADO Den Haag - PSV bezoeken!

Nu maar eens hopen op geen grote nederlaag ;)

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op jul 18, 2013, 12:39:41
@AH; recentelijk bij Pogon ging het heel soepeltjes op wedstrijddag; fancard + ticket voor < € 10,-  Vriend van mij is vorig seizoen bij Gornik Zabrze en beide Krakowclubs geweest en ook daar ging het probleemloos.

Thanks, probleemloos betekent gewoon op de wedstrijddag bij de kassa de fancard + ticket zonder problemen (lange wachtrijen, formulieren etc.) aan kunnen schaffen?

Nog een vraagje, mag je van alle clubs een fancard hebben, of net zoals in NL slechts van een club?

Terranova

02/08 - Dordrecht vs. MVV
03/08 - Den Haag vs. PSV

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?