Week 13, maandag 22 t/m zondag 28 maart

Gestart door AthleticHolanda, mrt 15, 2010, 20:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Heerlijk dat Dessel Sport.

Jammer dat ze gaan verhuizen, ik wil er zeker nog eens langs dit seizoen. Met de situatie van Olympic Charleroi in het achterhoofd en dus een lonkende Tweede Klasse is het helemaal jammer dat Dessel Sport gaat verhuizen.

Roda JC v sc Heerenveen was een helft heerlijk, Heerenveen en met name Timmer zijn achterin zo matig dat Roda niet eens briljant hoefde te zijn om er na 35 minuten 4-0 van te maken en zelfs een penalty te missen. Na de pauze vonden ze het bij Roda wel goed, kwamen er toch nog wat kansen maar scoorde alleen sc Heerenveen.

hgrm

Wat staat er nog in Verviers?
Toen ik er kwam, was de hoofdtribune helaas al verdwenen, maar was de betonnen terracing achter de goal alsmede de overdekte staantribune nog intact.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Breda op mrt 29, 2010, 16:04:55
Meer dan wat statreden achter het doel en aan één lange zijde is er niet meer te zien. Een overdekte tribune is er niet meer. Wel een affreuze kunstgrasmat. Ik ben wel benieuwd naar je foto's van Panorama.
Deze stond er niet meer?


Alle foto's:
http://s44.photobucket.com/albums/f40/joostvoncken/verviers/

Joost

CiteerNa de wedstrijd in Spa heb ik wat cross-country gedaan om het terrein van Dolhain (stamnummer 9, mooie amateuraccommodatie in een nog mooier dorpje)

Je bent binnengeraakt? Ik vond het onmogelijk om er binnen te komen en heb slechts een glimp kunnen opvangen de tribune. Van achter nog wel.