Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

San Paolo

Citaat van: Joost op mrt 16, 2018, 14:54:33
Oss staat er wel een beetje om bekend dat ze moeilijk doen met mensen die geen clubcard hebben.

Ben er een jaar of 7 geleden geweest. Tegen Go Ahead Eagles. Ging met een vriend van mij die niet echt voetbalminded is maar die voor de gezelligheid mee ging. Schaamde mij zelfs een beetje dat het allemaal zo moeizaam ging voor dat wij een kaartje hadden en een keer binnen waren als neutrale toeschouwers. In Nederland heb ik Oss als een van de minst vriendelijke clubs ervaren. Dit kan uiteraard een moment opname geweest zijn.

wekke

Net een mailtje gekregen uit Oss. Neutrale toeschouwers kunnen een kaartje kopen voor de hoofdtribune.

Bier und Bratwurst

Citaat van: San Paolo op mrt 16, 2018, 15:14:19
Ben er een jaar of 7 geleden geweest. Tegen Go Ahead Eagles. Ging met een vriend van mij die niet echt voetbalminded is maar die voor de gezelligheid mee ging. Schaamde mij zelfs een beetje dat het allemaal zo moeizaam ging voor dat wij een kaartje hadden en een keer binnen waren als neutrale toeschouwers. In Nederland heb ik Oss als een van de minst vriendelijke clubs ervaren. Dit kan uiteraard een moment opname geweest zijn.

Voor mij geld hetzelfde. Ik kon met pijn en moeite ooit een kaartje kopen terwijl ik uit een heel ander deel van het land kom dan de tegenstander toen.
Het ene stadion is het andere niet!

Rob1977_PSV

Morgen met mijn zoon naar Borussia Dortmund-Hannover96 en nu is het bepaald niet de eerste keer dat ik er kom, dit wordt wel de eerste keer zonder bier-bezoek aan de binnenstad.

Mijn concrete vraag aan mensen die wel vaker naar BVB gaan: waar kan ik het beste de navigatie op in stellen om na de wedstrijd relatief eenvoudig weer op de 40 richting Nederland te komen. De laatste keer hebben we geparkeerd ten Noordwesten van het stadion, maar alle tips hier zijn welkom!

Drukte en een stukje lopen is vrij normaal met 81.360 bezoekers, uiteraard.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Denniss

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 17, 2018, 11:46:10
Morgen met mijn zoon naar Borussia Dortmund-Hannover96 en nu is het bepaald niet de eerste keer dat ik er kom, dit wordt wel de eerste keer zonder bier-bezoek aan de binnenstad.

Mijn concrete vraag aan mensen die wel vaker naar BVB gaan: waar kan ik het beste de navigatie op in stellen om na de wedstrijd relatief eenvoudig weer op de 40 richting Nederland te komen. De laatste keer hebben we geparkeerd ten Noordwesten van het stadion, maar alle tips hier zijn welkom!

Drukte en een stukje lopen is vrij normaal met 81.360 bezoekers, uiteraard.

Hafen. En dan met de tram rii. Stadion, je kunt gratis reizen met je wedstrijdkaart.

jdebruin96

op 21 april speelt RW Essen thuis tegen Aachen om 15:30. Om 18:30 speelt BvB tegen Leverkusen. De kaartjes voor Essen zijn inmiddels besteld maar voordat ik kaartjes voor BvB ga bestellen vraag ik mij of deze dubbel wel mogelijk is? I.v.m. drukte en parkeergelegenheid etc..

FCT1980

Heeft iemand een booking history bij Fulham?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: jdebruin96 op mrt 19, 2018, 10:35:20
op 21 april speelt RW Essen thuis tegen Aachen om 15:30. Om 18:30 speelt BvB tegen Leverkusen. De kaartjes voor Essen zijn inmiddels besteld maar voordat ik kaartjes voor BvB ga bestellen vraag ik mij of deze dubbel wel mogelijk is? I.v.m. drukte en parkeergelegenheid etc..
In theorie ja, in praktijk nee. Je rijdt er volgens Google Maps+- 40 minuten over, dus je hebt maar +- 25 minuten om van het Essen stadion naar je auto te lopen en je auto bij Dortmund te parkeren (vindt maar eens een plekje zo kort voor de aftrap) en nog naar het stadion te komen.

De aftrap ga je bij Dortmund dus nooit halen, tenzij je gebruikt maakt van een taxi.

jdebruin96

Citaat van: Nort op mrt 19, 2018, 10:56:14
In theorie ja, in praktijk nee. Je rijdt er volgens Google Maps+- 40 minuten over, dus je hebt maar +- 25 minuten om van het Essen stadion naar je auto te lopen en je auto bij Dortmund te parkeren (vindt maar eens een plekje zo kort voor de aftrap) en nog naar het stadion te komen.

De aftrap ga je bij Dortmund dus nooit halen, tenzij je gebruikt maakt van een taxi.

mhh das klote.. En anders 10 min eerder weggaan.. maar das het ook weer niet de bedoeling bij zo'n wedstrijd tenzij het al 0-3 staat ofzo

Joost

Citaat van: jdebruin96 op mrt 19, 2018, 11:03:12
mhh das klote.. En anders 10 min eerder weggaan.. maar das het ook weer niet de bedoeling bij zo'n wedstrijd tenzij het al 0-3 staat ofzo
Je kunt wel om 14:00 naar Wattenscheid, dat is wel prima te combineren.

jdebruin96

Citaat van: Joost op mrt 19, 2018, 11:12:53
Je kunt wel om 14:00 naar Wattenscheid, dat is wel prima te combineren.

Ik heb de kaartjes van Essen al besteld en dat vind ik zelf eigenlijk een leukere pot.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op mrt 19, 2018, 11:12:53
Je kunt wel om 14:00 naar Wattenscheid, dat is wel prima te combineren.

Klopt...zo'n combi met BVB heb ik ook ooit gemaakt...
Het ene stadion is het andere niet!

Nickky

Citaat van: FCT1980 op mrt 19, 2018, 10:53:23
Heeft iemand een booking history bij Fulham?

Ik denk dat ik je wel kan helpen. Dit jaar twee keer geweest...

FCT1980

Citaat van: Nickky op mrt 19, 2018, 18:49:38
Ik denk dat ik je wel kan helpen. Dit jaar twee keer geweest...

Bedankt voor je aanbod Nickky. Ik ben inmioddels voorzien en zit bij de Bees fans. Daar had ik zelf een history dus kon gewoon twee kaarten kopen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCTOostGelre

Is er toevallig iemand met een membership van Arsenal die me wil/kan helpen?