Hoofdmenu

Griekenland

Gestart door Hugo, aug 14, 2008, 16:07:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Iemand ervaring met wedstrijdbezoek in Griekenland?

Hielke

Citaat van: Breda op dec 30, 2008, 11:30:40
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik een foto moet toevoegen; van die wedstrijd bij AEK heb ik wel enkele foto's, maar het lukt me niet deze te posten (digibeet, hè).

Wat goed werkt is een account aanmaken op photobucket.com (of een dergelijke site). Daar de foto uploaden, je krijgt dan een link. Deze link hier posten en 'aankleden' met de [img]-functie (de schilderijknop boven dit tekstvak).

Joost

Citaat van: Breda op dec 31, 2008, 12:19:10
Hemeltjelief, véél te ingewikkeld!
Als je bij Photobucket.com een account aanmaakt kun je verschillende mappen aanmaken voor je foto's. Ze daarin uploaden en met 2 drukken op de knop alle informatie genereren die nodig is om ze hier te posten.

FCT1980

Zijn er mensen met ervaring bij OFI KReta of hun rivaal Ergotelis Iraklion?
Zijn er overigens nog meer profclubs op Kreta?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

cafebac

Ja ik ben ooit bij OFI geweest in het Pankritio Stadion voor de Intertoto. Normaal gesproken speelt Ergotelis hier(waar volgens mij geen hond komt kijken) en speelt OFI in hun eigen gammele stadionnetje.
Kaartje kopen destijds gewoon aan de poort, harde kern lekker fanatiek en toeristen niet welkom in hun vak.
Foto's staan op mijn blog.

FCT1980

Ok super. Ga je foto's bekijken.
Gaan we gewoon op wedstrijddag er naartoe. Maar OFI speelt tegenwoordig ook in het grote stadion. Amateurs spelen nog wel in het oude stadion. Ga er zeker een kijkje nemen en hoop even binnen te kijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Dit jaar heb ik Olympiakos en Panathinaikos bezocht.

Panathinaikos kon je gewoon bij de stadionkassa's krijgen. Het was al uitverkocht maar ik kon via het clubhuis van Gate13 een kaart krijgen (10 euro). Op naam en ID werd niet gecontroleerd.

Voor Olympiakos moest ik eerst een clubkaart (10eu) kopen en met deze kon ik kaarten halen. Wedstrijdticket was ook 10. Ook hier werd niet gecontroleerd op ID of naam. Achteraf had ik dus een Griek moeten vragen of hij voor mij een kaart wilde halen; nu zit ik met een clubkaart die ik niet meer ga gebruiken.

jona93

Citaat van: Olav op mrt 17, 2016, 16:52:33
Dit jaar heb ik Olympiakos en Panathinaikos bezocht.

Panathinaikos kon je gewoon bij de stadionkassa's krijgen. Het was al uitverkocht maar ik kon via het clubhuis van Gate13 een kaart krijgen (10 euro). Op naam en ID werd niet gecontroleerd.

Voor Olympiakos moest ik eerst een clubkaart (10eu) kopen en met deze kon ik kaarten halen. Wedstrijdticket was ook 10. Ook hier werd niet gecontroleerd op ID of naam. Achteraf had ik dus een Griek moeten vragen of hij voor mij een kaart wilde halen; nu zit ik met een clubkaart die ik niet meer ga gebruiken.
Dit weet je niet als er ooit iemand hier op het forum naat Olympiakos wilt gaan kijken ofzo
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Want de kaarten zijn ook helemaal niet op naam....

Olav

Ja Clubkaart is wel op naam, bij het loket controleren ze wel. Maar de naam op het wedstrijdticket maakt niet uit.
Geen idee of de code op mijn clubkaart online te gebruiken is. In dat geval kan ik hem hier uitlenen.

Jef400

Uhu, daarom plaatste ik de kanttekening dus al.

Bewussie

Iemand ooit bij Rodos FC geweest, op het populaire vakantie-eiland Rhodos? In de tijd dat ik daar op vakantie ben wordt de wedstrijd Rodos FC - Kifisia gespeeld. Vraag me af of daar lokaal volk zich de moeite neemt om zich naar het stadion te bewegen. Mijn Grieks is niet heel goed dus vind het vrij lastig om er iets over te vinden.

FCT1980

Gewoon gaan dan zie je het wel.
Zelf twee jaar terug gedaan bij OFI en dat is goed bevallen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

De competitie is weer eens stilgelegd.

Reden hiervoor is dat er brandstichting is gepleegd bij het huis van de scheidsrechterbaas.

http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/griekse-competitie-stilgelegd-vanwege-brandstichting-huis-scheidsrechtersbaas~aeaeda61/

De Twaalfde Man

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 09, 2016, 15:28:04
De competitie is weer eens stilgelegd.

Reden hiervoor is dat er brandstichting is gepleegd bij het huis van de scheidsrechterbaas.

http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/griekse-competitie-stilgelegd-vanwege-brandstichting-huis-scheidsrechtersbaas~aeaeda61/
Ik was al nieuwsgierig wat er aan de hand is in Griekenland omdat ik de mogelijkheden wilde bekijken voor Panathinaikos vs Olympiakos, maar dat zal er voorlopig nog niet in zitten dan ben ik bang. Het speelschema voor volgend jaar is nog amper bekend, alleen staan er wedstrijden in januari op de agenda.