KNVB-beker 2015-2016

Gestart door Voetbalman, jul 02, 2015, 12:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Freebird op okt 28, 2015, 11:11:30
Top. Quick Boys staat ook nog ergens op de lijst, na vorig seizoen de derby op het veld van Katwijk te hebben meegemaakt. Altijd leuk ook als de grote club eruit geknikkerd wordt.

Straks ga ik richting FC Utrecht. Ik lees dat het parkeerbeleid nogal strikt is, iemand tips om toch op wandelafstand te kunnen parkeren aan Galgenwaard? Ik heb niks met die pendelbussen, zeker niet omdat er morgen weer een vroege shift volgt op het werk.

Het is alweer een tijd geleden dat ik Utrecht heb bezocht, toen heb ik mijn auto geparkeerd bij de sportvelden aan de Laan van Maarschalkerweerd dacht ik of op de Koningsweg. Eén van de twee.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

tomv

Citaat van: Freebird op okt 28, 2015, 11:11:30
Top. Quick Boys staat ook nog ergens op de lijst, na vorig seizoen de derby op het veld van Katwijk te hebben meegemaakt. Altijd leuk ook als de grote club eruit geknikkerd wordt.

Straks ga ik richting FC Utrecht. Ik lees dat het parkeerbeleid nogal strikt is, iemand tips om toch op wandelafstand te kunnen parkeren aan Galgenwaard? Ik heb niks met die pendelbussen, zeker niet omdat er morgen weer een vroege shift volgt op het werk.
Ik meen me te herinneren dat ik ruim 2 jaar geleden bij een Universiteitsgebouw geparkeerd heb, ik denk dat het aan de Kromhoutweg was. Stukje stappen, vlot na de wedstrijd weg

hgrm

Citaat van: Freebird op okt 28, 2015, 11:11:30
Top. Quick Boys staat ook nog ergens op de lijst, na vorig seizoen de derby op het veld van Katwijk te hebben meegemaakt. Altijd leuk ook als de grote club eruit geknikkerd wordt.

Straks ga ik richting FC Utrecht. Ik lees dat het parkeerbeleid nogal strikt is, iemand tips om toch op wandelafstand te kunnen parkeren aan Galgenwaard? Ik heb niks met die pendelbussen, zeker niet omdat er morgen weer een vroege shift volgt op het werk.

Ligt eraan wat je 'wandelafstand' noemt....
Als een klein halfuurtje OK is, dan zou je de auto in de woonwijk Lunetten kunnen zetten.

Vanuit het Zuiden:
-A27 richting Utrecht
-A12 ring Utrecht (niet de hoofdrijbaan richting Den Haag, maar de parallelrijbaan)
-Eerste afslag (Lunetten) -> Waterlinieweg
-Eerste afslag (Lunetten)
-Bij de stoplichten rechts
-Bij te T-splitsing (opvallende "paddenstoel") links
-Bij de volgende T-splitsing rechts
-Weg volgen en zo dicht mogelijk bij het station parkeren
-Aan de achterkant van het station loopt een pad (Maarschalkerweerdpad) tussen de sportvelden door naar het stadion.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalman

Ik heb ze allemaal genoteerd, en in volgorde van 'dichtstbij' zal ik ze straks uitproberen. Dertig minuten heen vind ik niet erg, dertig minuten terug na de match probeer ik te vermijden bij een laat-avondmatch.

De website van Utrecht geeft aan dat de omliggende woonwijken afgezet worden voor niet-bewoners, daarom dat ik opties zoek. Wil graag snel weg zijn na de wedstrijd omwille van de vroege wekker morgen.

Bedankt voor de tips!

HRM1880

Citaat van: De publiekswissel op okt 28, 2015, 11:24:54
Het is alweer een tijd geleden dat ik Utrecht heb bezocht, toen heb ik mijn auto geparkeerd bij de sportvelden aan de Laan van Maarschalkerweerd dacht ik of op de Koningsweg. Eén van de twee.
Wij laatste keer ook bij een van die sportvelden. Denk dat er op een wedstrijd als vandaag nog wel genoeg plaats zal zijn.

Shepherd

Citaat van: Freebird op okt 28, 2015, 11:11:30
Top. Quick Boys staat ook nog ergens op de lijst, na vorig seizoen de derby op het veld van Katwijk te hebben meegemaakt. Altijd leuk ook als de grote club eruit geknikkerd wordt.

Straks ga ik richting FC Utrecht. Ik lees dat het parkeerbeleid nogal strikt is, iemand tips om toch op wandelafstand te kunnen parkeren aan Galgenwaard? Ik heb niks met die pendelbussen, zeker niet omdat er morgen weer een vroege shift volgt op het werk.
Quick Boys heeft één van de mooiste complexen van het (hogere) amateurvoetbal. Ook bovengemiddeld veel volk (2000 man geen uitzondering).

Nog een goede plek kunnen vinden bij Utrecht?


Joost

Citaat van: Jeje op jan 13, 2016, 16:36:25
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/701284/meer-amateurclubs-bekertoernooi

Vandaag bekend???

Dit was al bekend nadat de KNVB afgelopen augustus (!!) het handboek amateurvoetbal voor dit seizoen publiceerde.


Jeje

VVSB in de halve finale! Zou toch wel geweldig zijn als ze nog 1x kunnen stunten.

Jef400

Als Feyenoord en PSV eruit vliegen is VVSB verder gekomen dan de traditionele top drie. Dat zou wel redelijk vreemd zijn.

Nort

Dat beker voetbal volle stadions verdient, wordt seizoen op seizoen bewezen.

Hierbij mijn wedstrijden in de beker van dit seizoen:
RKC - Helmond Sport 1-2
Feyenoord 1-0 Ajax (met een doelpunt in de laatste seconde)
HHC 2-0 NEC
FC Den Bosch 2-3 VVSB

PSV 3-2 Cambuur
PSV 6-0 SC Genemuiden
Heracles Almelo 2-3 PSV

Vier geweldige avonden beleefd.

hgrm

Citaat van: Jeje op feb 03, 2016, 20:59:43
VVSB in de halve finale! Zou toch wel geweldig zijn als ze nog 1x kunnen stunten.

Ben benieuwd of ze, net als Vogels in 1975, sportploeg van het jaar worden.
Van het Nederlands Elftal hebben ze iig. niets te vrezen wat dat betreft....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Robbie

Citaat van: nort op feb 03, 2016, 21:37:18
Dat beker voetbal volle stadions verdient, wordt seizoen op seizoen bewezen.

Vind ik ook. Ik ga veel liever naar een bekerwedstrijd dan een competitieduel. Het alles-of-niets en dat de kleintjes voor zeer grote verrassingen kunnen zorgen heeft voor mij een hoog amusementsgehalte. De wedstrijd van gisteravond was wel de klap op de vuurpijl, maar de zegetocht van VVSB is nog niet voorbij...

spons

Lag het er van de keeper van Den Bosch niet een beetje te dik bovenop ?

Gevalletje matchfixing ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen