Flawed Football

Gestart door DanielsenAxedal, okt 08, 2018, 16:57:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: DanielsenAxedal op jan 25, 2019, 09:37:03
VVV-Venlo - PEC Zwolle
Door tentamens en andere zaken nu pas een verslag van mijn laatste wedstrijd in 2018! Dit brengt de teller op 55 wedstrijden die ik heb bezocht in het jaar 2018.

https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/vvv-venlo-pec-zwolle

De rapportage over het merk gedronken bier en de prijs maakt het onderscheidend.

Tekstueel kan het m.i. wel een stuk beter voor een HBO+ student.

DanielsenAxedal

#31
Citaat van: Hugo op jan 25, 2019, 13:09:51
De rapportage over het merk gedronken bier en de prijs maakt het onderscheidend.

Tekstueel kan het m.i. wel een stuk beter voor een HBO+ student.

Bedankt voor het oordeel, denk dat dat komt door de haast waarin het is geschreven nu ik eindelijk tijd had. Tevens was het een vrij doorsnee wedstrijd afgezien van het stadion.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

#32
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Vandaag zo'n vijf uur lopen reizen voor Fortuna Düsseldorf tegen RB Leipzig. Binnen zestien minuten stond het 0-3 en later zelfs 0-4. Dit nadat ik gisteren Wolfsburg heb zien afgaan thuis tegen Leverkusen (0-3), lijk ik de Duitse clubs hier niet veel goeds te brengen met mijn aanwezigheid. De verslagen zullen volgen.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

FCT1980

Citaat van: DanielsenAxedal op jan 27, 2019, 20:11:41
Vandaag zo'n vijf uur lopen reizen voor Fortuna Düsseldorf tegen RB Leipzig. Binnen zestien minuten stond het 0-3 en later zelfs 0-4. Dit nadat ik gisteren Wolfsburg heb zien afgaan thuis tegen Leverkusen (0-3), lijk ik de Duitse clubs hier niet veel goeds te brengen met mijn aanwezigheid. De verslagen zullen volgen.

Welke uitwedstrijd van Schalke wil je mee? ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Citaat van: DanielsenAxedal op jan 27, 2019, 20:11:41
Vandaag zo'n vijf uur lopen reizen voor Fortuna Düsseldorf tegen RB Leipzig. Binnen zestien minuten stond het 0-3 en later zelfs 0-4. Dit nadat ik gisteren Wolfsburg heb zien afgaan thuis tegen Leverkusen (0-3), lijk ik de Duitse clubs hier niet veel goeds te brengen met mijn aanwezigheid. De verslagen zullen volgen.

Münster speelt nog een aantal uitwedstrijden dit seizoen, je bent meer dan welkom!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

DanielsenAxedal

#38
Hahaha, bedankt allen maar voor nu even geen Duitsland meer voor mij, heb de afgelopen twee maanden vijf wedstrijden in vijf verschillende stadions gezien. Moet wel zeggen dat ik de sfeer top blijf vinden. vooral bij de harde kernen. Bijvoorbeeld die van Fortuna Dusseldorf, die constant lawaai bleven maken 90 minuten lang ondanks dat ze dus al na zestien minuten met 0-3 achter stonden, genieten ook al zit het lang niet vol. De komende maanden richt ik mij echter weer op Nederland ivm de studie.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

VfL Wolfsburg - Bayer Leverkusen
Zeer leuke wedstrijd met een hoog tempo op een regenachtige dag in Duitsland. Wout Weghorst die vele kansen mist, Peter Bosz die zijn eerste overwinning pakt en met zijn ploeg geweldig spel liet zien!

https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/vfl-wolfsburg-bayer-leverkusen
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Hertha BSC - Schalke 04
Een intense wedstrijd in het gigantische Olympiastadion, de nodige opstootjes, Karim Rekik die ontsnapt aan donkerrood, vier goal in de eerste helft, een weergaloos doelpunt van Konoplyanka en de temperatuur ijskoud: -4 graden.


https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/hertha-bsc-schalke-04?fbclid=IwAR1XvEl7NaR7PWZTdfHl4SHfQbL4vW7Gf6s5shGVp4VSu-xbK8AT6usmTO4
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

-4, ik heb het wel eens erger gehad hoor.

Koning Kriel

Enkel alcoholvrij bier bij Hertha BSC - Schalke 04 vind ik erg moeilijk om te geloven. Zelfs bij de grootste risicowedstrijden in Duitsland wordt volgens mij gewoon bier geschonken en dit is nou niet bepaalt een affiche met een hoog risico.

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op feb 01, 2019, 07:51:31
Enkel alcoholvrij bier bij Hertha BSC - Schalke 04 vind ik erg moeilijk om te geloven. Zelfs bij de grootste risicowedstrijden in Duitsland wordt volgens mij gewoon bier geschonken en dit is nou niet bepaalt een affiche met een hoog risico.

Zelfs met Schalke uit bij Dortmund kun je normaal bier inhet uitvak kopen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Overigens mag in Schotland helemaal geen alcohol geschonken worden in de FL. In Engeland wel, maar mag je het nuttigen op plekken waar je het veld kunt zien.