Week 3 / 12 - 18 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Dennis1981 op jan 13, 2009, 15:23:53
13-1 FCV Dender EH - Lierse SK

have fun :) spijtig dat ik zelf niet kan gaan

HJanneman

Het was geen misselijke Belgische bekerronde voor onze Groudhoppersnet-vrienden: na Breda hebben ook Ici c'est Paris(KV Mechelen-Anderlecht 2-1) en Dennis1981(Dender-Lierse SK 2-3) verrassingen mogen bijwonen!

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op jan 13, 2009, 23:50:30
Het was geen misselijke Belgische bekerronde voor onze Groudhoppersnet-vrienden: na Breda hebben ook Ici c'est Paris(KV Mechelen-Anderlecht 2-1) en Dennis1981(Dender-Lierse SK 2-3) verrassingen mogen bijwonen!

Zeg dat. Was in alle opzichten een topavondje. Het blijft toch leuk als je aangenaam verrast wordt door een club. Ik dacht altijd dat KVM een tikkeltje gehyped was, maar de sfeer was er top, het stadion leuk en de wedstrijd tot de laatste seconde spannend. En het afscheid van Lei Clijsters was 'prachtig'.

Joost

Standard, Anderlecht en Club Brugge eruit. Apart.

Hielke

#64
Het onvermijdelijke is gebeurd: Gertjan Verbeek is weg bij Feyenoord.

Heel triest voor Gertjan. Het leven is hem zuur dan wel onmogelijk gemaakt. De dubbele confrontatie met Heerenveen (16 en 20 januari) verliest hiermee ook direct veel van zijn beladenheid.

Houseman

Volgens mij is de wedstrijd alleen maar beladener geworden. De reacties van de Feyenoordsupporters zullen niet mals zijn.

Hielke

Daar heb je gelijk in. We zullen wel een flink supportersoproer te zien krijgen.

Stadionhopper

Citaat van: HJanneman op jan 13, 2009, 23:50:30
Het was geen misselijke Belgische bekerronde voor onze Groudhoppersnet-vrienden: na Breda hebben ook Ici c'est Paris(KV Mechelen-Anderlecht 2-1) en Dennis1981(Dender-Lierse SK 2-3) verrassingen mogen bijwonen!

Een kleine kanttekenig: AthleticHolanda was ook bij Dender - Lierse.

Voor 2.546 toeschouwers in de miezer ontspon zich pas in de tweede helft een wedstrijd. De eerste helft gebeurde er vrijwel niets. Lierse bracht toch een 700-tal supporters mee wat voor enige sfeer zorgde, helaas hielden ze zich meer bezig met de Dender-Supporters dan met hun eigen team.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op jan 04, 2009, 17:43:34
Weet je al of je gaat?

Ik ga iig zeker naar Racing, helaas moet ik Malinwa laten schieten...

AthleticHolanda heeft dus de grootste sensatie meegemaakt. Racing Mechelen won met 10-9 na strafschoppen van Zulte Waregem.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

wekke

Citaat van: Dennis1981 op jan 14, 2009, 23:18:27
AthleticHolanda heeft dus de grootste sensatie meegemaakt. Racing Mechelen won met 10-9 na strafschoppen van Zulte Waregem.

in de volgende ronde de streekderby Lierse-Racing Mechelen, de winnaar speelt tegen de winnaar van KV Mechelen-Kortrijk :d

Ici c est Paris

Mooi zeg. Gisteren een opvallend beeld bij het binnenrijden van Mechelen: 2 verlichte stadions. Ik vermoed dat Racing aan het trainen was o.i.d.

georgesv

RC Mechelen naar de volgende ronde! de max!!! (en Gent ook natuurijk ;-)

Joost

Heerlijke bekeravondje gisteren in Mechelen. Dat was de beperkte nachtrust meer dan waard.

Ici c est Paris

Kaarten zijn binnen: Zaterdag mijn eerste Avondje NAC.

Denniz1974

extra toegevoegd aan het programma:

16-01 VVV - RBC