http://www.deheldenvanleon.be/

Gestart door Hugo, apr 27, 2009, 22:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Finniemc

Citaat van: Breda op nov 08, 2012, 17:51:07
Begrijpelijk, maar bijzonder jammer. Je site was een van de weinige originele homepages in het voor het overgrote deel monotone, slecht geschreven en buitengewoon voorspelbare spectrum van websites over stadions en stadionbezoeken.

Dank je voor het mooie compliment. We waren al een tijdje op zoek naar manieren om de werklast naar omlaag te brengen door eventueel andere mensen te betrekken maar dat bleek moeilijker dan gedacht.

Als iemand interesse toont om onze artikels/fotos op zijn/haar site te zetten dan mag je me altijd contacteren.

Finniemc

Na meer dan een jaar zijn we eindelijk terug online.

Mijn excuses aan de persoon die zo vriendelijk was om onze fotos een plaatsje aan te bieden en wiens mail ik pas een goede maand geleden gelezen heb. Het zou trouwens moeilijk geweest zijn om afstand te doen van onze "babies".

Alles staat nog niet volledig terug maar alles stadionbezoeken (zonder match) en een groot deel van de groundhops staan terug online. Ik ga in februari dan ook eindelijk de tijd hebben om mijn backlog eens aan te pakken en wat dingen te implementeren die ik al in 2010 wou doen maar toen te moeilijk te integreren waren.

HRM1880

Ik kijk al uit naar het verslag van Dartford. ;-)

Niels_Zitterd

Tof dat de site weer online is!
Ik heb jullie site altijd met veel plezier gevolgd.

Finniemc

Ik heb lang getwijfeld of ik de moeite wel ging doen om de boel opnieuw online te zetten en de site opnieuw op te bouwen maar ik was best wel trots op onze site en zou het jammer gevonden hebben als al die moeite die erin is gegaan verloren was ...

Hugo

Top, blij dat jullie weer in de lucht zijn.