Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018

Gestart door De Twaalfde Man, mei 18, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Ik heb voor komend seizoen een relatief korte verlanglijst, nu eens zorgen dat ik alles afstreep (1 t/m 3 stond ook dit jaar op het programma maar heb in Belgie alleen de Ghelcamo arena nieuw gedaan)

1) Eupen (1a compleet maken)
2) Zulte Waregem (1a compleet maken)
3) Moeskroen (1a compleet maken)
4) Lens
5) 1. FC Kaiserslautern
6) Een toffe wedstrijd als mijn wedstrijd nr 500 (489 op dit moment) afhankelijk van competitieprogramma's. Bij voorkeur Steel city derby of St Etienne - Lyon.

De publiekswissel

#16
Voor volgend seizoen op de rit:

Sheffield Wednesday - Sheffield United op Hillsborough
FK Partizan - SD Crvena Zvezda   last minute bezocht tijdens de bekerfinale van 2016/2017
Tottenham - Arsenal   
Fortuna Sittard - MVV   
FC Twente - Heracles

Verder zien we wel hoe alles loopt.

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Dit seizoen een nieuwe poging:
- DHC Delft
- Southend United
- Darmstadt
- Bastia
- Valencia/Villareal
- Bologna

In het ideale scenario treffen we Villareal in de Uefa Cup en speelt Valencia een paar dagen later thuis.

spons

De 92 in Nederland compleet maken alhoewel ik twijfel of ik alle 2e elftallen wel ga doen

FC Augsburg ( hoogste afdeling in Duitsland compleet maken )
Eupen ( idem voor België )

Hopen op wat leuke uitwedstrijden in de Champions League alhoewel er wel genoeg zijn die ik niet zou gaan, de Euro League is wat dat betreft veel leuker

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: Arjen op mei 18, 2017, 18:43:36
Zo veel mogelijk wedstrijden in Engeland zien

Same here.
Ook wil ik wat uitwedstrijden gaan doen met Schalke waaronder Köln, Hamburg en/of Frankfurt en in Nederland eindelijk eens naar het nieuwe stadion van Den Haag.
Dan heb ik alles in de Eredivisie weer gezien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

#20
Citaat van: FCTOostGelre op mei 19, 2017, 08:18:29
- Millwall FC
Die begrijp ik niet zo goed, of het moet om de 92 te doen zijn. (imho: Millwall = overrated).

Op 1:
de Steelcity Derby of beide Sheffields in 1 weekend doen (bonus: Sheffield FC dat hetzelfde weekend ook thuis speelt).

De rest:
- AZ, Den Haag en Excelsior om daarmee eindelijk de Eredivisie vol te kunnen maken.
- Feyenoord en Everton in Europa volgen
- Craven Cottage
- Turf Moor
- Revisit Hartlepool (ondanks de degradatie)
- BVB - S04 (andersom al eens gezien, was een tegenvaller. Hopelijk in Dortmund beter)
- De romeinse Derby
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Jehoentelaar

Citaat van: spons op mei 19, 2017, 11:19:59
De 92 in Nederland compleet maken alhoewel ik twijfel of ik alle 2e elftallen wel ga doen

Daar ben ik met de aanstaande nieuwe invasie van beloftenteams mee opgehouden. Komend seizoen alles completeren gaat er niet in zitten en als er straks weer geknutseld wordt aan de divisies is het einddoel 'de 92' voor niks geweest. Denk dat ik het meer per divisie/klasse ga bekijken en er dan een aantal specifieke afdelingen voor uitzoek (zaterdag 2J in Noord is een optie, heb er daar nu drie van gezien).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Volendam is niets speciaals aan moet ik eerlijk bekennen.

Olav

Het is nog ver weg, maar ik hoop in 2017-2018 een reis naar de Bretagne of Zuid-Frankrijk te maken en naar Polen. In Nederland is hier en daar nog wel wat te zien. En misschien is het ook maar eens tijd om voor het eerst wat in België te gaan zien.. Dromen mag, maar dit is realistisch en haalbaar.

Voetbalman

M'n kleine dochter maakt het hoppen heel wat lastiger, plus dat we in 2017 het huis helemaal gaan afwerken om het volgend jaar te verkopen en de verkoopprijs lekker te kunnen maximaliseren. Dan nog de zoektocht naar een nieuw huis, waar je geen datum op kan pinnen dus wat alles in een stroomversnelling kan doen gaan ...

Toch, minstens 1 leuk doel: Hillsborough.

Verder tracht ik in België nog veel moois te zien in de zoektocht naar 'de 148'. Gezien ik er nog maar 39 van heb gevinckt, staat er nog heel wat op het programma. Plus, voor m'n gemoedsrust, toch ook wat meer met m'n collega dikkenekken uit Brussel onze club aanmoedigen.


Rick

#25
Almere City
FC Oss
Oostende
Sint-Truiden
Eupen
Excel Mouscron
Westerlo
Tubize
OH Leuven
Cercle Brugge
Om zo de 2 Nederlandse en Belgische top divisies te completeren

Jesse

Citaat van: Olav op mei 19, 2017, 13:17:02
Het is nog ver weg, maar ik hoop in 2017-2018 een reis naar de Bretagne of Zuid-Frankrijk te maken en naar Polen. In Nederland is hier en daar nog wel wat te zien. En misschien is het ook maar eens tijd om voor het eerst wat in België te gaan zien.. Dromen mag, maar dit is realistisch en haalbaar.

ik wil wel met je mee naar Belgie hoor, kunnen we wat mooie dagtripjes maken.

FCTOostGelre

Citaat van: headout op mei 19, 2017, 11:34:32
Die begrijp ik niet zo goed, of het moet om de 92 te doen zijn. (imho: Millwall = overrated).

Op 1:
de Steelcity Derby of beide Sheffields in 1 weekend doen (bonus: Sheffield FC dat hetzelfde weekend ook thuis speelt).

De rest:
- AZ, Den Haag en Excelsior om daarmee eindelijk de Eredivisie vol te kunnen maken.
- Feyenoord en Everton in Europa volgen
- Craven Cottage
- Turf Moor
- Revisit Hartlepool (ondanks de degradatie)
- BVB - S04 (andersom al eens gezien, was een tegenvaller. Hopelijk in Dortmund beter)
- De romeinse Derby

Altijd al iets gehad van daar moet ik heen, dus dan moet het er ook van komen.
Waarschijnlijk kom ik er dan ook achter of het overrated is maar dat zie ik dan zelf wel ;)

San Paolo

Citaat van: headout op mei 19, 2017, 11:34:32
Die begrijp ik niet zo goed, of het moet om de 92 te doen zijn. (imho: Millwall = overrated).

Op 1:
de Steelcity Derby of beide Sheffields in 1 weekend doen (bonus: Sheffield FC dat hetzelfde weekend ook thuis speelt).

De rest:
- AZ, Den Haag en Excelsior om daarmee eindelijk de Eredivisie vol te kunnen maken.
- Feyenoord en Everton in Europa volgen
- Craven Cottage
- Turf Moor
- Revisit Hartlepool (ondanks de degradatie)
- BVB - S04 (andersom al eens gezien, was een tegenvaller. Hopelijk in Dortmund beter)
- De romeinse Derby

Waarom revisit Hartlepool? Is dit een aanrader?

FCT1980

Citaat van: Freebird op mei 19, 2017, 13:33:56
Toch, minstens 1 leuk doel: Hillsborough.

Dat is sowieso een leuk doel. Maar als je in hetzelfde weekend ook Bramall Lane kunt zien dan moet je dat zeker niet laten. Vond zelf mijn bezoek aan de Blades zelfs leuker dan Hillsborough al is die laatste qua stadion wel mooier. De kop en main stand met gable zijn echt uniek.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!