Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


hgrm

Ik hoorde het....
Wel een beetje een dode mus....toen ik me realiseerde dat met de Toekomst het complex werd bedoeld.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

smitswessel

Citaat van: hgrm op nov 21, 2014, 15:18:49
Ik hoorde het....
Wel een beetje een dode mus....toen ik me realiseerde dat met de Toekomst het complex werd bedoeld.

hahahaha zeeeeeer flauw! ;)

Nickky

Op dit moment met een biertje bij één van de vier kroegen naast Griffin Park. Net Brentford in een geweldige wedstrijd de derby van Fulham zien winnen. Ik wil alleen maar zeggen, als dit stadion verdwijnt beleef ik twee maanden van rouw.

Arjen

#109
Inderdaad een erg leuk stadion, ingeklemd tussen huizen en pubs. Vanmorgen kon ik nog naar binnen om goede foto's te schieten ( foto's in het donker mislukken de helft van de tijd). De uittribune is een van mijn favorieten.


Voetbalman

Ik was er ook voor de wedstrijd tegen Fulham. Geweldig authentiek stadion, leuke beleving. Top avond met een schitterend resultaat na een waanzinnig slot. Ik ga alvast proberen er nogmaals naartoe te gaan voor een volle beleving. We moesten rushen naar het stadion, misten de eerste helft, hadden geen tijd meer voor de 'nabeleving'. Geen probleem an sich, maar toch nijpt het een beetje :)

watergatehopper

Citaat van: Freebird op nov 27, 2014, 15:17:35
Ik was er ook voor de wedstrijd tegen Fulham. Geweldig authentiek stadion, leuke beleving. Top avond met een schitterend resultaat na een waanzinnig slot. Ik ga alvast proberen er nogmaals naartoe te gaan voor een volle beleving. We moesten rushen naar het stadion, misten de eerste helft, hadden geen tijd meer voor de 'nabeleving'. Geen probleem an sich, maar toch nijpt het een beetje :)

Tja dat is wel zonde inderdaad. Helaas kwamen wij ook aan de late kant aan maar hebben geen minuut gemist.
http://www.watergatehopper.nl/page/londen-griffin-park
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Luccie

Citaat van: watergatehopper op nov 27, 2014, 15:35:06
Tja dat is wel zonde inderdaad. Helaas kwamen wij ook aan de late kant aan maar hebben geen minuut gemist.
http://www.watergatehopper.nl/page/londen-griffin-park

We waren wel mooi op tijd, alleen stonden we in de verkeerde wijk :)
Voordeel was wel dat we daarna aardig wat van Londen hebben gezien!

Voetbalman

Citaat van: watergatehopper op nov 27, 2014, 15:35:06
Tja dat is wel zonde inderdaad. Helaas kwamen wij ook aan de late kant aan maar hebben geen minuut gemist.
http://www.watergatehopper.nl/page/londen-griffin-park

Top!

Wij zaten vast in het verkeer van noord Londen naar zuid Londen, om daarna nog naar Brentford te reizen. De vriendin mee aan 't lopen, letterlijk tegen de grond gegaan in het treinstation, haar sjaal onder de warme choco, ... maar de tweede helft maakte alles goed.

Ook dat is het leven van een groundhopper dacht ik dan :)

FCT1980

Citaat van: Freebird op nov 27, 2014, 15:17:35
Ik was er ook voor de wedstrijd tegen Fulham. Geweldig authentiek stadion, leuke beleving. Top avond met een schitterend resultaat na een waanzinnig slot. Ik ga alvast proberen er nogmaals naartoe te gaan voor een volle beleving. We moesten rushen naar het stadion, misten de eerste helft, hadden geen tijd meer voor de 'nabeleving'. Geen probleem an sich, maar toch nijpt het een beetje :)

Dan was het niet heel erg fijn gepland toch?
Met name na de wedstrijd?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: Luccie op nov 27, 2014, 19:59:28
We waren wel mooi op tijd, alleen stonden we in de verkeerde wijk :)
Voordeel was wel dat we daarna aardig wat van Londen hebben gezien!

Tja die 26km door Londen vergeet ik nooit weer.  Tower bridge gevinckt alles. Was echt geweldig! ;)

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalman

Citaat van: FCT1980 op nov 28, 2014, 08:11:03
Dan was het niet heel erg fijn gepland toch?
Met name na de wedstrijd?

Goh, de vluchten waren al heel lang gepland los van de officiële bekendmaking van de verdeling van de wedstrijden. We kwamen aan in Londen Stansted rond 15u15 plaatselijke tijd, liepen een uur achter op schema door de drukke en strenge controle aan de luchthaven. Ondanks de prijs kozen we toch voor een taxi omdat het openbaar vervoer ons nooit tijdig daar zou kunnen brengen. We moesten heel Londen door naar ons hotel in Crystal Palace, om nadien richting Brentford te gaan. Het verkeer was echter dramatisch, alles zat vast. We dienden letterlijk van noord naar zuid naar west gaan.

Na de wedstrijd had ik uiteraard volop zin om de pubs te bezoeken en (lang) mee te vieren, maar aangezien de madam me steeds vergezelt op citytrip (lees voetbaltrip), we nog niets gegeten hadden sinds 11:00 die ochtend, we beschikten over een day travel card (het zou anders ook ná twaalven zijn) deed ik met plezier water bij we wijn.

Voor de pure voetbalbeleving (pakweg anderhalf uur voor en anderhalf, twee uur na de match aanwezig zijn) ga ik liever zonder de vriendin. Lijkt me logisch :)

Sowieso staat er nog een (mid)weekje Londen op het programma in 2015, voetbalgekke vrienden only :)

Bier und Bratwurst

Citaat van: Freebird op nov 28, 2014, 11:39:39
Goh, de vluchten waren al heel lang gepland los van de officiële bekendmaking van de verdeling van de wedstrijden. We kwamen aan in Londen Stansted rond 15u15 plaatselijke tijd, liepen een uur achter op schema door de drukke en strenge controle aan de luchthaven. Ondanks de prijs kozen we toch voor een taxi omdat het openbaar vervoer ons nooit tijdig daar zou kunnen brengen. We moesten heel Londen door naar ons hotel in Crystal Palace, om nadien richting Brentford te gaan. Het verkeer was echter dramatisch, alles zat vast. We dienden letterlijk van noord naar zuid naar west gaan.

Na de wedstrijd had ik uiteraard volop zin om de pubs te bezoeken en (lang) mee te vieren, maar aangezien de madam me steeds vergezelt op citytrip (lees voetbaltrip), we nog niets gegeten hadden sinds 11:00 die ochtend, we beschikten over een day travel card (het zou anders ook ná twaalven zijn) deed ik met plezier water bij we wijn.

Voor de pure voetbalbeleving (pakweg anderhalf uur voor en anderhalf, twee uur na de match aanwezig zijn) ga ik liever zonder de vriendin. Lijkt me logisch :)

Sowieso staat er nog een (mid)weekje Londen op het programma in 2015, voetbalgekke vrienden only :)

Mijn vriendin gaat soms ook wel mee, maar das nooit geen probleem ook al is ze niet wild van voetbal. Ze wil juist graag naar de pub toe. Dat scheelt dan weer! En in de pub kun je doorgaans goed eten.
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost