Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MartijNFR

Van Freiburg weet ik dat er in ieder geval ja is gestemd door de gemeente voor een nieuw stadion.
De planning van het nieuwe stadion is, is dat deze vanaf 2019/2020 in gebruik zal worden genomen.
Of deze planning ook daadwerkelijk gehaald gaat worden is nog volstrekt onduidelijk.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

watergatehopper


Wat zijn stadions in Engeland die op korte termijn verlaten worden? Voor mijn planning van volgend seizoen ben ik op zoek naar nuttige informatie.
Het zou handig zijn om een soort lijstje te hebben. Ik richt me niet op non-league en lager trouwens.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op apr 28, 2015, 12:44:51
Wat zijn stadions in Engeland die op korte termijn verlaten worden? Voor mijn planning van volgend seizoen ben ik op zoek naar nuttige informatie.
Het zou handig zijn om een soort lijstje te hebben. Ik richt me niet op non-league en lager trouwens.
Ik denk dat je hier wel alle informatie vind die je zoekt;

http://www.footballgroundguide.com/about-the-author/developments.html

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Saltacampos

Citaat van: Freekos79 op mei 05, 2015, 16:17:12
Berchem op de schop??!!

Weet iemand op welke termijn dit debakel zich af gaat spelen?

http://www.gva.be/cnt/dmf20150504_01663898/zo-gaat-berchem-stadion-er-in-de-toekomst-uitzien
Doodjammer, één van de mooiste en authentieke stadions in België, maar daar hebben die politici en projectontwikkelaars geen boodschap aan. Ook vreemd dat men zo veel geld gaat steken in een stadion voor 9.000 mensen, hoe lang is het al geleden dat die nog in Berchem aanwezig zijn geweest ? Toen ik er een paar weken geleden was, was er nog geen 500 man aanwezig.
Over land and sea

Freekos79

Heb een mailtje naar Berchem gestuurd. Het antwoord was dat voor het einde van het jaar nog geen verbouwingen zouden plaatsvinden ivm bouwvergunningen.
Volgende wedstrijd: ?

Hugo

Nog 1 competitie wedstrijd over voor het stadion van Jahn Regensburg.

Jehoentelaar

En daarna met een hagelnieuw modern stadion verder in de altijd spannende Regionalliga Bayern. :)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Voetbalman

Ludwigsparkstadion in Saarbrücken wordt ook vernieuwd. Gewéldig authentieke bak, jammer dat dit aangepast wordt.

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op mei 12, 2015, 00:34:50
En daarna met een hagelnieuw modern stadion verder in de altijd spannende Regionalliga Bayern. :)

Niks mee die Bayernliga. Regensburg komt wel terug.

Pitchd


Jef400

Citaat van: Hugo op mei 12, 2015, 10:19:11
Niks mee die Bayernliga. Regensburg komt wel terug.
Dat zou ik niet te hard zeggen Hugo. Het niveau in de hogere regionen van de Regionalliga Bayern zouden een hoop eerste-divisie ploegen het lastig mee hebben. En als je ziet hoe kansloos Regensburg er uit gevlogen is dit seizoen.

Jehoentelaar

Met een beetje 'mazzel' promoveert Würzburg en is het aan Regensburg om het U23-duo uit München af te stoppen. Dat zijn naast FV Illertissen normaliter de enige ploegen waar je wat van kan verwachten denk ik (los van bevliegingen van de andere teams).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

rwdm

Misschien een niet zo bekend stadion maar ieder stadion dat word afgebroken is een verarming van onze voetbalcultuur.

Ik spreek m.a.w over het Complex 'Grote Winkellaan' te Strombeek-Bever. Het werd vermoelijk gebouwd in de jaren zestig met een cafetaria,staantribune en een aantal kleedkamers voor de voetbalclub KFC Strombeek. De laatste ploeg die er speelde was nog een jeugdploeg van KFC Strombeek maar ook die verlieten in 2009 het gezellige stadion.

mvg
rwdm