Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maikelll043

Citaat van: Joost op okt 11, 2016, 15:00:54
Speciaal voor Maikel; RKVCL vertrekt na dit seizoen van Hoeve Rome en gaat Groundsharen in Itteren.

Bedankt Joost !

Gerrit-Jan

Weet iemand toevallig hoe het met de bouwplannen voor de grandstand bij Exeter staat?
Las dat er na seizoen 15/16 al gebouwd zou gaan worden, maar volgens mij is dat niet doorgegaan. Of heb ik iets gemist?

Wil dit seizoen namelijk graag nog de stadions in de UK meepikken die afgebroken/verbouwd gaan worden.

Plymouth is deze week in ieder geval ook op het lijstje gekomen:
http://www.pafc.co.uk/news/article/2016-17/board-statement-stadium-development-3503358.aspx

Joost

Er waren wat bezwaarprocedures aangespannen maar dat is inmiddels opgelost.

De nieuwste planning is dat er komende zomer gebouwd gaat worden.

Gerrit-Jan

Citaat van: Joost op jan 06, 2017, 23:46:02
Er waren wat bezwaarprocedures aangespannen maar dat is inmiddels opgelost.
De nieuwste planning is dat er komende zomer gebouwd gaat worden.

Thnx voor de update! Dan komt Exeter nog op het lijstje voor dit seizoen :)

ALenstra

Gaat The Den van Millwall verdwijnen? Er schijnen plannen te zijn met de grond waarop het stadion staat. Millwall zou in dat geval een verhuizing naar Kent overwegen.

Joost

Citaat van: ALenstra op jan 10, 2017, 11:24:48
Gaat The Den van Millwall verdwijnen? Er schijnen plannen te zijn met de grond waarop het stadion staat. Millwall zou in dat geval een verhuizing naar Kent overwegen.

De gemeente heeft inderdaad plannen met de grond. De traininsaccomodatie is inmiddels al onteigend.

Het is nogal dure grond waarop Millwall leeft en de gemeente wil cashen. Het zit nogal schimmig in elkaar met een hoop belangenverstrengeling.

FCT1980

Citaat van: Joost op jan 10, 2017, 12:13:38
De gemeente heeft inderdaad plannen met de grond. De traininsaccomodatie is inmiddels al onteigend.

Het is nogal dure grond waarop Millwall leeft en de gemeente wil cashen. Het zit nogal schimmig in elkaar met een hoop belangenverstrengeling.

The New Den is natuurlijk een spuuglelijk stadion maar toch is het wel heel vervelend voor die club als ze Zuid Londen moeten verlaten. Dat gun je geen enkele supporter.
Hopelijk komt er een oplossing voor Millwall.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Kunnen ze gaan groundsharen met West Ham :)

FCT1980

Citaat van: Nort op jan 10, 2017, 16:06:36
Kunnen ze gaan groundsharen met West Ham :)

Ja en anders is Chelsea misschien een optie ;)

Wat ik las is dat men misschien ergens in Kent een nieuw stadion wil bouwen. In Kent heeft men ook een flinke supportersschare.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op jan 10, 2017, 16:10:17
Ja en anders is Chelsea misschien een optie ;)

Wat ik las is dat men misschien ergens in Kent een nieuw stadion wil bouwen. In Kent heeft men ook een flinke supportersschare.

De supporters lijken me in dit geval van ondergeschikt belang. De gemeente, die overigens geen enkele andere profsportclub huisvest, vernietigd bijna de volledige jeugdopleiding van de club.


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sebastiaan_W

Citaat van: watergatehopper op jan 12, 2017, 09:40:28
Wie weet wordt het tijdelijke onderkomen Twickenham!

Bij de vorige verbouwing bleven ze ook in het stadion voetballen.

FCT1980

Citaat van: Sebastiaan_W op jan 12, 2017, 09:41:04
Bij de vorige verbouwing bleven ze ook in het stadion voetballen.

Als je het artikel leest dan zie je dat ze nu 3 seizoenen moeten uitwijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

JoeySpiegelaar

als ze naar twickenham gaan , dat is het zeker de moeite waard om het water over te steken.