Beker van Belgie 2014/15

Gestart door Joost, jun 26, 2014, 09:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

McCloud

Citaat van: jona93 op aug 17, 2014, 22:05:18
Leeft de wedstrijd Hasselt-Patro zowat? ben van plan voor mogelijk deze match mee te pikken

Ik ben vorig jaar naar Patro - Hasselt geweest in 3e. Van Patro kant leefde dit enorm. Veel fans, vuurwerk, etc.
Van Hasselt kant was er 100 man mee, vooral vrouwen kinderen 65+

Denk dat Patro veel volk mee op verplaatsing zal nemen.

cafebac

Ik heb 'm vorig jaar in Hasselt gezien. Voor Derde Klasse best een leuke derby maar niet zo heel bijzonder. Hasselt verloor ook tamelijk kansloos wat de sfeer uiteraard niet ten goede kwam.

Mar

Citaat van: McCloud op aug 18, 2014, 09:17:50
Ik ben vorig jaar naar Patro - Hasselt geweest in 3e. Van Patro kant leefde dit enorm. Veel fans, vuurwerk, etc.
Van Hasselt kant was er 100 man mee, vooral vrouwen kinderen 65+

Denk dat Patro veel volk mee op verplaatsing zal nemen.

Het leeft wel. Om een of ander reden heerst er een haat gevoel van Hasselt zijde naar Patro toe. Naarmate de jaren is dit gegroeid.

Nu de clubs elkaar niet meer treffen in compititieverband verwacht ik toch animo.

Hieronder heb ik ook een link met een foto toegevoegd. Dit was de staantribune van de Patro supporters (gescheiden vakken), zittribune +-50man Patro

http://patromaasmechelen.be/fotoscript/displayimage.php?album=572&pid=67865#top_display_media

3434

Heel raar want bij mij leeft dit duel (in de beker tenminste) absoluut niet. Met 2de klasse hebben we dit jaar zo een mooie reeks dat deze match mij niet echt kan boeien. Ik ga natuurlijk wel kijken!

De gedachte dat we mits winst een team uit 1ste klasse loten trekt mij, en waarschijnlijk velen, over de streep om toch de korte verplaatsing te maken. Ik verwacht wel zo'n 300 man uit Eisden.

Natuurlijk als het puur om het volk gaat, moet men naar WBeerschot gaan kijken.

ps: STVV speelt thuis tegen Ath. Gekocht.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: syntric op aug 17, 2014, 22:15:47
Die viel mij ook op, verder zijn ook de provinciale derbies Heist - Beerschot Wilrijk & Namur - Tamines wel iets misschien. Ondertussen zijn de laatste provinciale ploegen eruit geknikkerd en is de verdeling nu als volgt voor de laatste voorronde: 17 tweedeklassers, 9 derdeklassers, 6 vierdeklassers
Die supporters van Beerschot Wilrijk moeten dat stadion van Heist nu toch echt beu zijn.  Hoeveel wedstrijden hebben die daar vorig seizoen niet moeten spelen?

wekke

Iemand enig idee wat de data zijn voor de 16e, 8e, kwart en halve finales van de beker? De loting voor de 16e finales zijn maandag trouwens live te volgen via de website van de voetbalbond.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op aug 20, 2014, 15:52:33
Iemand enig idee wat de data zijn voor de 16e, 8e, kwart en halve finales van de beker? De loting voor de 16e finales zijn maandag trouwens live te volgen via de website van de voetbalbond.

Volgens Wikipedia...


wekke

Dank u. En nu maar hopen op een leuke uit-wedstrijd met Lierse.

KRCM1904

Geen Antwerp - Seraing United voor de Cofidis Cup dit weekend vanwege een ... Pro-Palestinabetoging !

http://www.gva.be/cnt/dmf20140820_01225448/antwerp-seraing-moet-plaatsruimen-voor-pro-palestinabetoging
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

HRM1880

Citaat van: KRCM1904 op aug 20, 2014, 19:38:36
Geen Antwerp - Seraing United voor de Cofidis Cup dit weekend vanwege een ... Pro-Palestinabetoging !

http://www.gva.be/cnt/dmf20140820_01225448/antwerp-seraing-moet-plaatsruimen-voor-pro-palestinabetoging
Het moet allemaal niet meer gekker worden. Wedstrijd waarschijnlijk volgende week woensdag.

Joost

Ronde 5.

   K.FC.Sp.St-Gillis Waas (Nat-4)         K.SV.Oudenaarde (Nat-3)         2-1   
   KV.Woluwe-Zaventem (Nat-2)         K.SV.Roeselare (Nat-2)         2-1   
   SC.Eendracht Aalst (Nat-2)         R.Racing Club de Waterloo (Nat-4)      2-1   
   K.SK.Ronse (Nat-4)         K.Sint-Eloois-Winkel Sp. (Nat-3)         2-3   
   K.St.-Truidense VV. (Nat-2)         R.Geants Athois (Nat-3)            
   K.RC.Mechelen (Nat-2)         White Star Bruxelles (Nat-2)         2-0   
   K.SK Heist (Nat-2)         FC.O. Beerschot-Wilrijk (Nat-4)         2-2 (5-4)   
   K.FC.Dessel Sport (Nat-2)         A.FC.Tubize (Nat-2)         3-0   
   Union Royale Namur (Nat-4)         JS.Taminoise (Nat-4)         3-0   
   R.Antwerp FC. (Nat-2)         Seraing United (Nat-2)            
   K.SV.Bornem (Nat-3)         Oud-Heverlee Leuven (Nat-2)         1-4   
   Lommel United (Nat-2)         R.AEC.Mons (Nat-2)         2-0   
   K.AS.Eupen (Nat-2)         R.W.Walhain CG. (Nat-3)         1-0   
   K.VV.Coxyde (Nat-3)         Torhout 1992 KM. (Nat-3)         4-0   
   K.FC.Verbr.Geel (Nat-2)         K.Olsa Brakel (Nat-3)         1-2   
   K.SK.Hasselt (Nat-3)         K.Patro Eisden Maasmech. (Nat-2)         0-1   

Twee verrassinkjes. Brakel wint bij Geel en St. Gillis Waas van Oudenaarde.

Liefst drie teams verkocht hun thuisvoordeel:
Ath aan STVV
Tubeke aan Dessel
Walhain aan Eupen

De verplaatsing van het duel van Tubeke was het meest wonderlijke maar daar zijn problemen met het veld. Tubeke is overigens begin dit seizoen overgenomen door Zuid Koreanen en die willen in 3 jaar naar Eerste.

KRCM1904


Ronde 5.

   K.St.-Truidense VV. (Nat-2)         R.Geants Athois (Nat-3)         2-0   
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

voetbalfan

KVV Coxyde - Moeskroen-Péruwelz
Sint-Gillis-Waas - Cercle Brugge
Charleroi - AS Eupen
KV Woluwe-Zaventem - KV Oostende
Olsa Brakel - KVC Westerlo
Dessel Sport - KV Mechelen
OH Leuven - KV Kortrijk
Eendracht Aalst - Club Brugge
Antwerp/Seraing - Zulte Waregem
SK Lierse - Sint-Truiden
Patro Eisden - Anderlecht
Racing Genk - Racing Mechelen
UR Namen - AA Gent
Lommel United - Waasland-Beveren
Sint-Eloois-Winkel - Lokeren
KSK Heist - Standard



Joost

Zitten een paar schitterende potjes tussen.