Week 41 / 6 - 12 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

#15
Citaat van: Fish op okt 07, 2008, 22:04:08
Bedankt voor de tips.

Straelen - Kleve, VVOG - SVZW (topper in 1D) staan op dit moment op mijn "misschien" lijstje. Allebei ong. een uurtje rijden.

Ter Leede - Katwijk vind ik weer net iets te ver.

Zaterdag zal niet doorgaan. Door wat geschuif in mijn planning zal ik hopelijk zondag naar Belgiƫ gaan. Enkele interessante wedstrijden: Antwerp - Ol Charleroi, Turnhout - Wezet, Geel-Meerhout - St Lenaarts, Patro - Heusden-Zolder, Zwarte Leeuw - Oosterzonen, VC Herentals - Arendonk. Ik zie verderop in de week of zondag wel welke wedstrijd het wordt.

Edit: Geel-Meerhout - St Lenaarts gaat niet lukken, is op vrijdag.

Joost

Is RC Mechelen-Tongeren geen optie?

Pieros

Citaat van: Joost op okt 08, 2008, 21:48:23
Is RC Mechelen-Tongeren geen optie?

Das ook nog een mogelijkheid, maar het gaat waarschijnlijk tussen Zwarte Leeuw of Patro Eisden. Zwarte Leeuw omdat ik er al sinds de bekerwedstrijd tegen AA Gent niet meer ben geweest en Patro omdat ik daar nog nooit ben geweest. Weer eens wat nieuws.

Joost

Citaat van: Pieros op okt 09, 2008, 20:52:48
Das ook nog een mogelijkheid, maar het gaat waarschijnlijk tussen Zwarte Leeuw of Patro Eisden. Zwarte Leeuw omdat ik er al sinds de bekerwedstrijd tegen AA Gent niet meer ben geweest en Patro omdat ik daar nog nooit ben geweest. Weer eens wat nieuws.
Stadiontechnisch is dat wel een magere ground.

spons

vanavond Excelsior - FC Omniworld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Han

Deze week speelde El Gouna FC in de preliminary round van de Egyptische Beker en stuitte op de derde klasser Al Madina Mounawara uit Luxor. Na de reguliere speeltijd was het 1-1 en uiteindelijk werd het pleit beslecht via penanties: 4-2.

Vanmiddag was sprake van de uitgestelde derby tegen Grand Club uit Hurghada en een magere 0-0.

Het waaide:


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Stadionhopper

12-10 Eintracht Nordhorn - VFL Oldenburg
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper