week 25: ma 15 t/m zo 21 juni

Gestart door AthleticHolanda, jun 11, 2009, 15:51:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Weet niet of er nog ergens gevoetbald wordt, maar mijn laatste wedstrijd van het seizoen gaat waarschijnlijk WKE-Rijnsburgse Boys worden op 20 juni, mocht Rijnsburg het thuis niet al afmaken...

Ici c est Paris

Ik ben 20 juni alweer aan het werk, bij FC Utrecht op de Open Dag!

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jun 11, 2009, 22:38:23
Ik ben 20 juni alweer aan het werk, bij FC Utrecht op de Open Dag!

Moet je werken ja?

Ik laat de 'kickoff' traditiegetrouw aan me voorbij gaan, baal sowieso van het oefenprogramma, we spelen (vooralsnog (?)) tegen geen enkel team dat ergens op het hoogste niveau uitkomt... hoe moet je je dan fatsoenlijk voorbereiden?

Maargoed n.a.v. de aankopen is er hoop...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jun 12, 2009, 02:46:20
Moet je werken ja?

Ik laat de 'kickoff' traditiegetrouw aan me voorbij gaan, baal sowieso van het oefenprogramma, we spelen (vooralsnog (?)) tegen geen enkel team dat ergens op het hoogste niveau uitkomt... hoe moet je je dan fatsoenlijk voorbereiden?

Maargoed n.a.v. de aankopen is er hoop...

Jazeker, iedereen wordt traditioneel opgetrommeld bij de Open Dag, er wordt gigantisch veel verkocht dan. Traditioneel stervensdruk. Maargoed, het is gelukkig (mits het niet regent) geen vervelend werk, dat scheelt.

Ik ben er ook niet heel gelukkig mee, geen aansprekende tegenstanders, en hier in de buurt maar 2 potjes voor mij. Wel jammer, ik vind het altijd heerlijk zo'n wedstrijd, met een biertje tegen de reclameborden leunend een beetje de nieuwe aankopen bekijken, dat hou ik prima vol.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jun 12, 2009, 03:28:05
Ik ben er ook niet heel gelukkig mee, geen aansprekende tegenstanders, en hier in de buurt maar 2 potjes voor mij. Wel jammer, ik vind het altijd heerlijk zo'n wedstrijd, met een biertje tegen de reclameborden leunend een beetje de nieuwe aankopen bekijken, dat hou ik prima vol.

Same here, vooral nu er zoveel nieuwe aankopen zijn ga ik graag de voorbereiding volgen, des temeer had ik gehoopt op een tegenstander die ergens op het hoogste niveau speelt, ook al is het maar een Westerlo of pakweg Freiburg, zo moeilijk moet dat toch niet te regelen zijn lijkt me...

Tevens is er van een 'openingswedstrijd' vooralsnog geen sprake... maarja je moet ergens geld op besparen als je flinkt inkoopt denk ik dan maar.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op jun 12, 2009, 03:35:53
Tevens is er van een 'openingswedstrijd' vooralsnog geen sprake... maarja je moet ergens geld op besparen als je flinkt inkoopt denk ik dan maar.

Las in de seizoenskaartverlengingsbrief dat er toch nog een openingswedstrijd gaat komen, ben benieuwd...

AthleticHolanda

Het beste kwam als laatste dit seizoen, wát een wedstrijd... kan me er geen twee herinneren die zo spannend waren...

Houseman

Citaat van: AthleticHolanda op jun 16, 2009, 22:26:08
Las in de seizoenskaartverlengingsbrief dat er toch nog een openingswedstrijd gaat komen, ben benieuwd...

Newcastle United dus. Beter dan de meeste Nederlandse clubs uiteindelijk dus. Geduld is een schone zaak.