Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: hgrm op jul 13, 2010, 15:31:01
[cynisme]
Het is een systeem om ervoor te zorgen dat alleen hooligans de kans krijgen uitwedstrijden te bezoeken
[/cynisme]

Het "doel" van het systeem snap ik wel, het gaat hem eerder over de praktische uitwerking :-D
Hier in Belgie kan zo wat iedereen zich aanmelden bij een supportersclub en is het vertrek met de bus vanaf de stamkroeg van de supportersclub. Van auto- of treincombi is hier hoegenaamd geen sprake, bij de meeste wedstrijden kan je zelfs gewoon kaartjes aan de kassa kopen.

TeeZee

Citaat van: hgrm op jul 13, 2010, 15:31:01
[cynisme]
Het is een systeem om ervoor te zorgen dat alleen hooligans de kans krijgen uitwedstrijden te bezoeken
[/cynisme]
En Spons.

spons

Citaat van: TeeZee op jul 13, 2010, 15:40:07
En Spons.

Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad maar het wordt de laatste jaren wel steeds moeilijker, als Wekke naar FC Groningen - FC Utrecht en / of FC Twente - FC Utrecht wil moet ie maar even een pb-tje sturen kan ik wel even kijken of ik iets kan regelen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Ik vroeg me af waarom alle bezoekende ploegen zingen: "Wuppertal asozial!". En de Wuppertaler zingen dit zelf ook. Ik stond zelfs achter mensen met een shirt waar op de rugzijde '101% asozial' gedrukt stond.

Geen idee of iemand dit kan verklaren?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionhopper

Citaat van: 3434 op aug 08, 2010, 22:32:59
Ik vroeg me af waarom alle bezoekende ploegen zingen: "Wuppertal asozial!". En de Wuppertaler zingen dit zelf ook. Ik stond zelfs achter mensen met een shirt waar op de rugzijde '101% asozial' gedrukt stond.

Geen idee of iemand dit kan verklaren?

Dit is een soort trend in Duitsland. Elke supportersgroep vind zich onderhand aso om zich te onderscheiden, helaas hebben ze niet door dat ze aan massahysterie lijden en zich absoluut niet onderscheiden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Ik vond het wel lachen dat de bezoekers dit zongen als belediging richting het thuisvak. Terwijl de thuissupporters het geweldig vinden en meezingen. Haha. Maar buiten dat vond ik het een leuke kennismaking met de Regionalliga.

Ik ben van plan om naar RW Essen-FC Homburg te gaan. Geen spectaculaire tegenstander denk ik, maar de 1ste match zal wel sowieso wat volk trekken. Of zie ik dat verkeerd?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionhopper

Citaat van: 3434 op aug 08, 2010, 23:18:18
Ik ben van plan om naar RW Essen-FC Homburg te gaan. Geen spectaculaire tegenstander denk ik, maar de 1ste match zal wel sowieso wat volk trekken. Of zie ik dat verkeerd?

Ik denk dat je VFB Homberg (uit Duisburg) bedoeld in plaats van FC Homburg (wat in het Saarland ligt en Regionalliga speelt).
Bij Rot Weiss Essen zijn tot op heden 1.000 seizoenkaarten verkocht voor aankomend seizoen. De laatste jaren gaat het toeschouwersaantal van Essen sowieso achteruit. Ik verwacht dat er hoogstens 3.000 man zullen zijn wat overigens al een enorm aantal is voor de NRW-Liga.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Ja klopt. Beetje teveel door mekaar bekeken en opgezocht. 1000 seizoenskaarten is voor mij, als Belg, een enorm aantal. Hier zou een doorsnee 2de klasser een gat in de lucht springen met 1000 seizoenskaarten. Behalve Antwerp zal niemand dit halen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Stadionhopper op aug 08, 2010, 22:53:27
Dit is een soort trend in Duitsland. Elke supportersgroep vind zich onderhand aso om zich te onderscheiden, helaas hebben ze niet door dat ze aan massahysterie lijden en zich absoluut niet onderscheiden.

Ik vond de Anal-Erotica-Fankloep in Aachen altijd wel erg lachwekkend.

Mo_Kerkrade

Citaat van: Joost op aug 09, 2010, 08:39:29
Ik vond de Anal-Erotica-Fankloep in Aachen altijd wel erg lachwekkend.

Die was briljant....eindigend in "wir ficken euch alle ins arsch".... (hetgeen niet al te serieus genomen moet worden, maar wel voor vreemde blikken op de tribunes zorgde)

Hugo

Citaat van: Joost op aug 09, 2010, 08:39:29
Ik vond de Anal-Erotica-Fankloep in Aachen altijd wel erg lachwekkend.

Komen die niet uit regio Eupen? Daarmee heb ik einmal geredet in de kroeg naast tankstation.

Peenvogel

Okay,

Het doel was om naar Southend-Torquay te gaan. Echter is er onderhoud aan de trein naar Southend waardoor je het grootste deel per bus moet afleggen en de reistijd ongeveer twee keer zo lang gaat worden.

Alternatief is om naar Londen te gaan. Barnet en Dagenham spelen thuis. Dagenham speelt een niveautje hoger maar volgens mij is Barnet leuker (al was het alleen maar omdat er ook werkzaamheden zijn aan de tube richting Dagenham). Wat zou jullie keuze zijn. Underhill of Victoria Road?

Joost

Qua stadions scheelt het weinig. Beide klein maar wel met enige charme. Barnet zou wat dat betreft wel iets hoger scoren. Je hebt echter de keuze tussen Barnet v Cheltenham en Dagenham & Redbridge v Leyton Orient. Die laatste is een regelrechte derby die 18 jaar geleden in de FA Cup een vol huis van 5300 toeschouwers trok. Zoveel zullen het er 4 september niet worden maar bij Orient staat dit op de website:

CiteerThe club understands that it will receive an allocation of only 1,200 tickets for the derby clash at Dagenham & Redbridge on Saturday September 4th.

Whilst every effort is being undertaken to ensure a bigger allocation is made available to O's supporters, the club also has to ensure that the 1200 tickets it will definetely receive are distributed fairly and therefor priority wil be given to supporters who hold Orient season tickets and travel to Orient's first three away games of the season

Bij Orient is de vraag naar kaarten dus hoog.


Peenvogel

Ja, daar heb je wel een punt. Ik had daar in eerste instantie al naar gekeken maar de mannen wilden naar Southend. Misschien toch maar naar de daggers.

Peenvogel

Dagenham wordt wel lastig qua tijd, de metrolijnen naar Dagenham zijn ook in onderhoud dat weekend. Het alternatief wat ze in eerste instantie aangeven is de trein naar Southend (en die rijdt nu juist niet). Lang leve het O.V. Het andere alternatief is een busrit van bijna anderhalf uur vanaf het centrum.

Grrrrrrrrrrr.....