Week 18: maandag 29 april t/m zondag 5 mei

Gestart door De publiekswissel, mrt 21, 2019, 10:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Een drankje en wat te eten. Dat wordt bier en worst :)
73 grounds in 14 verschillende landen

Hugo

Citaat van: FCT1980 op mrt 28, 2019, 14:42:27
Nee dat gaat helaas niet door.
Hopelijk met Pasen naar Schalke.

Jeetje, en je keek nog wel zo uit naar "Bolton Away".

Zoals het nu staat voor mij dit jaar geen jubileum Paastrip X. Joost had zijn agenda niet op orde :-(

FCT1980

Citaat van: Vinnn op mrt 28, 2019, 14:52:03
Ik ben bij Schalke tegen Hoffenheim, heb jij als frequent bezoeker van Schalke nog strategische parkeertips? Ook een tip om ergens een drankje te doen en wat te eten vooraf zou goed uit komen!

Ik ga idd veel naar Schalke maar echt tips om snel weg te komen na de wedstrijd heb ik niet. De tram zit in alle richtingen overvol en de parkeerplaatsen bij het stadion kom je ook slecht weg.
Qua eten kun je voor bijv. een schnitzel bij Vereinslokal Bosch goed terecht. Dat is op de Schalke Meile waar ook veel fankneipes zitten. Dichtbij het stadion is café Del Sol. Daar kun je ook goed wat eten en drinken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: Hugo op mrt 28, 2019, 16:08:34
Jeetje, en je keek nog wel zo uit naar "Bolton Away".

Zoals het nu staat voor mij dit jaar geen jubileum Paastrip X. Joost had zijn agenda niet op orde :-(

Dat is niet helemaal correct qua interpretatie. Ik had een activiteit waar ik niet onderuit kom die tevens als investering voor Paastrip X t/m XXV dient.

FCT1980

Citaat van: Hugo op mrt 28, 2019, 16:08:34
Jeetje, en je keek nog wel zo uit naar "Bolton Away".

Zoals het nu staat voor mij dit jaar geen jubileum Paastrip X. Joost had zijn agenda niet op orde :-(

Klopt want dat had ik graag gecombineerd met York.
Maar York is verschoven naar de vrijdag en voor enkel Bolton naar Engeland is geen feest.
Hoop dat Bury kampioen kan worden die laatste wedstrijd dan is de Paastrip zo vergeten ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Vinnn op mrt 28, 2019, 14:52:03
Ik ben bij Schalke tegen Hoffenheim, heb jij als frequent bezoeker van Schalke nog strategische parkeertips? Ook een tip om ergens een drankje te doen en wat te eten vooraf zou goed uit komen!
Mocht je van Chinees houden is hetbuffet in Restaurant Löwenpark in Gelsenkirchen zeker een aanrader.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Hugo

Citaat van: Joost op mrt 28, 2019, 16:38:08
Dat is niet helemaal correct qua interpretatie. Ik had een activiteit waar ik niet onderuit kom die tevens als investering voor Paastrip X t/m XXV dient.

In dat geval akkoord.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op mrt 28, 2019, 16:38:08
Dat is niet helemaal correct qua interpretatie. Ik had een activiteit waar ik niet onderuit kom die tevens als investering voor Paastrip X t/m XXV dient.

Mag ik ook alvast boeken dan, dat beviel vorig jaar prima. En ik denk dat ik niet ieder jaar rond Pasen de oplevering van mijn nieuwbouwhuis heb.

Arjen


syntric

Groundhopper for life :-)


Tribuneklanten

04-05 Arsenal - Brighton (mits kaarten) alternatieven zijn WHU, Southend, Stevenage, Wycombe, Crawley, Portsmouth en Swindon.
05-05 Brentford - Preston North End (inmiddels voorzien van kaarten)

FCT1980

Citaat van: Tribuneklanten op apr 10, 2019, 13:47:04
04-05 Arsenal - Brighton (mits kaarten) alternatieven zijn WHU, Southend, Stevenage, Wycombe, Crawley, Portsmouth en Swindon.
05-05 Brentford - Preston North End (inmiddels voorzien van kaarten)

Vind je lternatieven zonder uitzondering beter dan Arsenal :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Van al die clubs heb ik Swindon nog niet gezien, de rest al wel bezocht en natuurlijk is Swindon dan ook gelijk de optie die het meeste uit de richting ligt.
Er is niks mis met Arsenal. De wijk rond het stadion ademt nog steeds voetbal en een bezoekje aan Highbury maakt het extra mooi.




Jef400