Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Zojuist heb ik mijn toegangskaart voor de 8e finale in Amsterdam laten terug betalen. Dan maar geen EK.

ALenstra

Het toernooi zal nu in 11 steden afgewerkt worden waar beperkt publiek toegelaten wordt. Bilbao en Dublin vallen af, Sevilla komt erbij. Deze stad neemt de wedstrijden van Bilbao over. Groepswedstrijden Dublin gaan naar St.Petersburg en de 8e finale naar Londen.

ricodejong4

Ik heb nog altijd kaarten voor alle drie de poulewedstrijden van Oranje in de Arena. Weet iemand toevallig wanneer er iets bekend wordt over eventuele loting van deze kaarten?
Heb het niet terug kunnen vinden in alle mails die de UEFA stuurt. Begint nu toch op te schieten met de eerste wedstrijd over een maand.

Arjen

Uit een e-mail die ik eerder ontving:
When will I know the outcome of the ticket ballot? The results of the ballot will be communicated to ticket buyers via email during May

FC_Emmen

Mijn tickets voor alle drie de groepswedstrijden in Amsterdam zijn/blijven toegewezen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ricodejong4

Bij mij zijn er van de drie groepswedstrijden twee geannuleerd, en heb alleen nog een ticket voor Nederland - Noord Macedonië :(

Olav

Mijn ticket voor Nederland - Oekraïne is geannuleerd, maar ben er niet heel rouwig om aangezien het niet in een vol stadion zou worden gespeeld. 180€ betalen voor een halfleeg stadion en me moeten laten testen vind ik het niet waard. Gezellig barbecueën en met een groep die wedstrijd kijken lijkt me leuker!

Koning Kriel

Mij leek een half leeg stadion ook niks, ik heb daarom eerder al mijn kaarten terug verkocht. Wel echt zonde want een EK in eigen land had me mooi geleken, in 2000 was ik als 14 jarig mannetje nog net niet slim en rijk genoeg om zelf kaarten te regelen. Op naar het EK in Duitsland dan maar.

ricodejong4

Citaat van: Koning Kriel op mei 26, 2021, 09:08:14
Mij leek een half leeg stadion ook niks, ik heb daarom eerder al mijn kaarten terug verkocht. Wel echt zonde want een EK in eigen land had me mooi geleken, in 2000 was ik als 14 jarig mannetje nog net niet slim en rijk genoeg om zelf kaarten te regelen. Op naar het EK in Duitsland dan maar.

Ik heb inderdaad het EK 2024 in Duitsland ook op het oog als zijnde toernooi waar ik het meeste naar uitkijk. Hopen op een paar mooie potjes in het Ruhrgebied met goedgevulde Oranje tribunes.

spons

Citaat van: Olav op mei 25, 2021, 23:14:17
Mijn ticket voor Nederland - Oekraïne is geannuleerd, maar ben er niet heel rouwig om aangezien het niet in een vol stadion zou worden gespeeld. 180€ betalen voor een halfleeg stadion en me moeten laten testen vind ik het niet waard. Gezellig barbecueën en met een groep die wedstrijd kijken lijkt me leuker!

Ik zou sowieso niet gauw € 180 betalen voor een kaartje, dan moet het wel een heel bijzondere wedstrijd zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Olav

Citaat van: spons op mei 26, 2021, 18:36:06
Ik zou sowieso niet gauw € 180 betalen voor een kaartje, dan moet het wel een heel bijzondere wedstrijd zijn

Gaat ook tegen mijn principes in, maar een EK-wedstrijd van mijn land is voor mij een bijzondere wedstrijd. Zou het normaal niet doen, maar de goedkopere kaarten waren al weg en dit was de enige kans.

FC_Emmen

180 zou ik ook zeker niet betalen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Citaat van: FC_Emmen op mei 27, 2021, 08:45:51
180 zou ik ook zeker niet betalen.

Daar heb je bij jullie een scc voor denk ik?
Gaat nergens over dat soort prijzen voor één kaartje.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op mei 27, 2021, 08:57:46
Daar heb je bij jullie een scc voor denk ik?
Gaat nergens over dat soort prijzen voor één kaartje.

Als mensen het betalen, waarom zouden ze het niet vragen?

Jef400

Vraag en aanbod inderdaad. Al blijft het frapant dat ik voor (hopelijk 17) wedstrijden op de lange zijde bij Sparta slechts 90 euro meer betaal.