F is for Football

Gestart door Batflyer, okt 23, 2008, 14:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: hoevenen lion op jan 02, 2009, 20:29:18
Hoe ben je aan kaarten geraakt voor Twente? Wij zouden er ook eens naartoe willen maar het lijkt wel één van de moeilijkste clubs in Nederland voor tickets.

Niks is onmogelijk en zeker met de recente uitbreiding moet Twente geen probleem zijn. Mijn advies is om Witte Leeuw een pb te sturen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij jouw kan en wil helpen.

Denniz1974

Eventueel kan Hoevenen Lion gebruik maken van het feit dat hij uit België komt. Veel clubs helpen bezoekers uit het buitenland erg goed en daarmee is vaak een clubcard eenvoudig te omzeilen.

Batflyer

Ik ben momenteel bezig om het adres van mijn weblog te veranderen. Heb alle posts en pagina's geëxporteerd naar een nieuwe blog:
http://fisforfootball.wordpress.com

Het is nog niet helemaal klaar, sommige links linken bijvoorbeeld nog naar pagina's op mijn svlieger.wordpress.com weblog.

Het adres dat ik nu heb, wil ik in de toekomst alleen nog gebruiken als persoonlijke website, waar ik allerlei geschreven artikelen (bv. voor Goal.com) publiceer.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Verslag van AS Roma - MFK Kosice staat online. Van de wedstrijd tegen Juve volgt zo snel mogelijk een verslag, daarvan staan al wel enkele filmpjes erop. De foto's hoop ik volgende week een keer te uploaden.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Vaig

Citaat van: Batflyer op sep 05, 2009, 14:53:39
Verslag van AS Roma - MFK Kosice staat online. Van de wedstrijd tegen Juve volgt zo snel mogelijk een verslag, daarvan staan al wel enkele filmpjes erop. De foto's hoop ik volgende week een keer te uploaden.
Waar staat dat verslag precies?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Batflyer

#20
Een paar updates:

Verslag Roma - Kosice

Video's:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=2C30DC71F72DCD05

Verslag Roma - Juve

Video's:
Video's

Foto's van beide wedstrijden

Verslag AZ - Arsenal

Video's:
Video's

Foto's

Heb ook rechts in het menu een aantal dingen aangepast. Je kunt nu op competitie zoeken naar de buitenlandse wedstrijden die ik heb gezien.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

#21
Ik heb weer de nodige veranderingen doorgevoerd. Ruim anderhalf jaar geleden verplaatste ik alles naar een nieuw adres, maar ik heb de laatste tijd weinig tijd gehad om de boel up to date te houden. Bovendien blijkt het achteraf niet handig om twee websites telkens te moeten bijwerken (één persoonlijk en één voor groundhoppen), omdat beiden een verschillende lay-out hebben. Ik heb daarom besloten om alles samen te voegen op het volgende adres:

http://www.stefanvlieger.nl en vervolgens even doorklikken naar Groundhopping.

Op deze manier komen mensen die mijn persoonlijke site bezoeken sneller bij het gedeelde over groundhoppen terecht dan dat ik twee aparte sites heb. Bovendien is het voor mij allemaal een stuk overzichtelijker.

Alle foto's van stadions in het buitenland staan erop, inclusief de nieuwsten van Millwall v Swindon en Arsenal v Fulham (mei van dit jaar), die ik nog niet eerder hier gepost had. Binnenkort hoop ik ook verslagen en video's toe te voegen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Ik heb foto's online gezet van FC Barcelona - Arsenal. Ben nog bezig met een videoverslag, die wil ik komende week afronden.

Verder ben ik weer wat aan het sleutelen geweest met de layout. Alle pagina's hebben nu een eigen banner en je kunt elke ground nu een rating geven. De foto's van Nederlandse stadions moet ik nog steeds uploaden, die moeten nog ergens op een dvd'tje staan.

Voor het overzicht heb ik ook een groundlist gemaakt.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Verwijderd lid

@ Stefan: een eerste indruk is dat er heel veel oude info op je site staat. De planning staat vol met wedstrijden van een maand geleden en voorbeschouwingen van wedstrijden van medio oktober 2010 ogen ook niet echt up-to-date.
Is het wel zinvol om een website te hebben als die niet up-to-date is ?

Batflyer

Ik heb de blog inderdaad al lang niet meer bijgehouden, maar dat ga ik nu wel weer doen. De rest ga ik ook updaten aangezien ik bezig ben met het zoeken van freelance-opdrachtgevers.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Update: foto's van afgelopen zaterdag, 1. FC Köln - Arsenal.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

spons

Citaat van: Batflyer op jul 25, 2011, 18:21:45
Update: foto's van afgelopen zaterdag, 1. FC Köln - Arsenal.


Aardige wedstrijd maar wel wat geflatteerde uitslag, had in de rust al 0-4 of 0-5 moeten staan, waar was Fabregas eigenlijk ?

Hoeveel "echte" Arsenal supporters waren er eigenlijk ? Ik kreeg sterk de indruk dat 90% van wat in een Arsenal shirt rondliep Duitser, Nederlander of Japanner was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Batflyer

Citaat van: spons op jul 25, 2011, 18:29:43

Aardige wedstrijd maar wel wat geflatteerde uitslag, had in de rust al 0-4 of 0-5 moeten staan, waar was Fabregas eigenlijk ?
Fabregas was niet mee vanwege een blessure. Wedstrijd was in de eerste helft wel aardig, Arsenal speelde redelijk goed. Tweede helft was heel matig, Köln kreeg de beste kansen.

Citeer
Hoeveel "echte" Arsenal supporters waren er eigenlijk ? Ik kreeg sterk de indruk dat 90% van wat in een Arsenal shirt rondliep Duitser, Nederlander of Japanner was
De echte fans stonden op de eerste ring (staantribune), daar kwam ook de meeste sfeer vandaan. Ik zat zelf op de tweede ring en daar zaten toch wel veel toeristen denk ik. Er waren ook wel fans die gewoon in Arsenal-shirt op een andere tribune gingen zitten. Dat zullen wel Duitsers zijn geweest.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)