Extreme football tourism

Gestart door Breda, mei 26, 2013, 13:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Welling United en Erith & Belvedere delen een veld maar hebben aan beide kanten hun eigen tribune.


Arjen

Citaat van: Joost op okt 07, 2013, 22:52:18
Welling United en Erith & Belvedere delen een veld maar hebben aan beide kanten hun eigen tribune.

Dat HB en B36 daar niet aan hebben gedacht!

spons

Was tot een paar jaar geleden ook het geval bij VV 's-Gravenzande en SV 's-Gravenzande totdat beide clubs in 2010 fuseerden iets wat iedereen eigenlijk voor onmogelijk had gehouden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ik zag in Aywaille tegen Seresien duidelijk mer toeschouwers. Die dug outs blijven gek.

cafebac

Ik had Aywaille gisteren als back-up mocht Luik door de regen niet doorgaan. Gelukkig dat het droog bleef. Als ik de foto's zo zie valt het terrein me tegen. Al is die rotswand als achtergrond wel mooi.

cafebac

In Luik waren er gisteren 1.600, waarvan zo'n 40 van Solières.
Mijn volgende uitstapjes naar 4D zullen wel zijn waar Luik op bezoek komt, al staat Hoei niet echt op m'n verlanglijstje. In November wil ik sowieso naar Spa-Luik.
Hopelijk gaan de Luikenaars komende zomer naar de Derde.

cafebac

Als ik je foto's zie, vraag ik me echt af waarom voor de derde maal Fallon?

hgrm

Citaat van: Breda op okt 20, 2013, 23:26:36
Leopold Ukkel-Woluwe (vandaag, zondag)

Hoe zit dat dan? Wat is de reden van de verhuis naar het Fallonstadion? Als ik me niet vergis hebben ze toch net een paar jaar geleden een nieuwe tribune gebouwd in Neerstalle?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Indien je graag het terrein van Sint-Job afgeladen vol ziet staan dan neem je volgend seizoen best de wedstrijd tegen Sint-Lenaarts. Ik was er een tweetal weken geleden voor die wedstrijd, niet vermoedend dat het om een echte derby ging. Jammer dat ik mijn camera niet bij me had.

Joost

De tribune in Aalst ziet er op zich niet zo gek uit met dak maar waarom zo'n eind van het veld.

cafebac

Als ik het goed heb gaan ze het veld verbreden. Is er al enig zicht wanneer er een 'echte' tribune komt? Of wachten ze nog een eventuele verhuizing af?

Saltacampos

Mooie tribune inderdaad, benieuwd of het er van gaat komen, de gemeente Aalst zit niet direct in comfortabele financiële omstandigheden om het zacht uit te drukken, maar voor een prestigeproject is er altijd wel wat ruimte bij politici.
Over land and sea

TeeZee

Citaat van: Breda op nov 10, 2013, 23:42:03
slechts één andere wedstrijd
Wááát?!! Ik maak me nu zorgen.

spons

Citaat van: Breda op nov 10, 2013, 23:42:03
Behoudens het prettige middagje NAC van vandaag afgelopen week slechts één andere wedstrijd bezocht.


Ja beginnen de medicijnen tegen je dwangneurose te werken ? :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen