Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Ik heb ooit dat stuk gelopen van station Emmen naar 't stadion. Bijna een uur onderweg geweest!

hgrm

Aan mijn bezoek aan Emmen ging een vergadering in Enschede vooral. De snelste weg tussen deze twee plaatsen was via de Duitse Autobahn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

georgesv

prachtige report van een prachtige club.
het huis in het park, te zien op een foto, daar waren vroeger de kleedkamers als ik het goed heb.
ik zie zo een oude foto voor me (maar weet niet meer in welk boek of site die ik gezien heb) van een gigantische massa volk, en de spelers kwamen tussen het volk in een smal gangetje op de tribune naar beneden naar het veld. prachtig!!!!


en goed moeten lachen met je ochtendlijke capriolen :-) !


3434

#94
Georgesv die foto heb ik hier ergens. Eens zoeken. Prachtstadion overigens! Nog nooit geweest, misschien als ze degraderen en volgend jaar tegen ons spelen in 4de.


Edit:



Ik denk dat ik deze foto vanop deze site heb, in ieder geval van iemand actief op dit forum. Waarvoor dank :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Er is een vrijwel identieke foto die uiteindelijk over Norwich City blijkt te gaan.


Han

Ik heb mezelf ooit getracteerd op een pelgrimage naar Pièces de Résistance Bruxellois en ondermeer het privilege verschaft om Parc Duden te bezoeken toen vegetatie nog niet de stand achter de goal in de houdgreep had genomen. De ontluiking ziet er als volgt uit, zonder de esprit van dit topic te willen kapen. Het voelt toch aan alsof je als ongenode gast ongevraagd aandacht opeist. En met excuses voor de achteraf gezien pompeuze en potsierlijk aandoende watermerken

















Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Ici c est Paris

Hoelang geleden zijn deze plaatjes geschoten Han?

Han

Citaat van: Ici c est Paris op nov 22, 2009, 23:38:43
Hoelang geleden zijn deze plaatjes geschoten Han?

Ik kan dat niet exact pinpointen  maar rond 1999 is a fair guess.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Hij staat er hoog op mijn verlanglijstje. Die vlag is fantastisch!

hgrm

Het vreemde van Standaard Wetteren vind ik dat, ondanks dat de club pas sinds 1988 in de nationale reeksen speelt en pas sinds dit seizoen voor het eerst in tweede, ze toch een heel aardig stadion hebben. Aan vier kanten overdekte stukken, voor het overigen her en der nog wat open terracing. En het ziet er niet uit alsof het allemaal heel nieuw is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

georgesv

kon je op beiden makkelijk binnen??
en geen report van wetteren?

georgesv


AthleticHolanda

Citaat van: Breda op dec 07, 2009, 18:24:31
3. Geen reports meer, nee. Voor mijn gevoel heb ik alle aspecten die het volgen van voetbal in België zo mooi maken, wel belicht; naar mijn idee viel ik te veel in herhaling de laatste tijd. Bovendien kost het schrijven van verslagen me zo veel tijd, dat het haastwerk werd en ik navenant weinig aandacht kon besteden aan de stilistische verzorging van de artikeltjes. Dus was het resultaat naar mijn zin te vaak vergeven van slordigheden - en daar heb ik een hekel aan. Wat dus in januari begon als een topic zonder foto's en met alleen tekst, gaat nu verder als een reeks foto-impressies.

In principe heeft elke trip toch wel iets dat verschilt van een vorige? En elke club haar eigen 'verhaal' rondom de wedstrijd of geschiedenis?

Heb zelf ook wel eens het gevoel dat ik in herhaling val maar toch vind ik elke trip weer uniek, altijd gebeurt er wel iets aparts, is het affiche interessant, heeft het stadion of de club zelf een bijzonder verhaal...
Eigenlijk vind ik het groundhoppen zo leuk omdat alles overal weer verschillend beleeft wordt...

Jammer dat er geen verhalen meer komen, vond ze leuk om te lezen.

Grappig overigens dat je speciaal eerder vertrekt om stadions te fotograferen waar je al eens geweest bent én al op de foto hebt, dat heb ik nog nooit gedaan geloof ik. Ga het alleen nog ooit doen met Stockholms Stadion omdat toen mijn camera was ingecheckt en de baggage niet was aangekomen, en ik dus geen foto's heb.
Die twee blijven overigens ook wel altijd de moeite.