Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Citaat van: spons op feb 23, 2012, 15:16:18
Mijn advies is ...  neem een taxi staan er genoeg buiten de terminal

Dat is ook zo. Toch zou ik als ik Zeeuwserat was even informeren als ze een auto willen huren of er toch niet iets in de ferryterminal zit.

ALenstra


Voetbalhopper

Citaat van: Breda op feb 23, 2012, 21:17:07
8 april Manchester United - QPR

Hoe kom ik aan een kaartje? Alle hulp / advies is welkom.

Moet lukken via de website van man utd zelf

Joost

#618
Citaat van: Breda op feb 23, 2012, 21:17:07
8 april Manchester United - QPR

Hoe kom ik aan een kaartje? Alle hulp / advies is welkom.
Probeer het eens via QPR!

Maar via Man U zou het misschien ook kunnen, voor Fulham thuis is het general sale.

Koning Kriel

Citaat van: Breda op feb 23, 2012, 21:17:07
8 april Manchester United - QPR

Hoe kom ik aan een kaartje? Alle hulp / advies is welkom.

http://www.flandersmancunians.be/ probeer het eens via deze jongens

FCT1980

28 April, laatste speeldag in de Championship. We willen met een aantel personen naar West Ham - Hull City. Zijn daar makkelijk kaarten voor te verkrijgen?
En nou komt het. De vrijdagavond daarvoor willen we in Belgie een wedstrijd bezoeken. Liefst Brugge of Gent want dat ligt mooi op de weg naar Calais. Nu zie ik op de officiële site van de Belgische Jupiler League dat de laatste speeldag veel eerder is. Zijn er in België play off wedstrijden dit seizoen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Verwijderd lid

Citaat van: FCT1980 op feb 24, 2012, 15:09:55
28 April, laatste speeldag in de Championship. We willen met een aantel personen naar West Ham - Hull City. Zijn daar makkelijk kaarten voor te verkrijgen?
En nou komt het. De vrijdagavond daarvoor willen we in Belgie een wedstrijd bezoeken. Liefst Brugge of Gent want dat ligt mooi op de weg naar Calais. Nu zie ik op de officiële site van de Belgische Jupiler League dat de laatste speeldag veel eerder is. Zijn er in België play off wedstrijden dit seizoen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

In België zijn er play-offs, je zult nog even geduld moeten hebben tot er duidelijkheid is over het speelschema.
Je zou op vrijdagavond ook iets in Noord Frankrijk kunnen bezoeken in de Ligue 2. RC Lens of Boulogne sur Mer of zo.

Joost

Citaat van: FCT1980 op feb 24, 2012, 15:09:55
28 April, laatste speeldag in de Championship. We willen met een aantel personen naar West Ham - Hull City. Zijn daar makkelijk kaarten voor te verkrijgen?
En nou komt het. De vrijdagavond daarvoor willen we in Belgie een wedstrijd bezoeken. Liefst Brugge of Gent want dat ligt mooi op de weg naar Calais. Nu zie ik op de officiële site van de Belgische Jupiler League dat de laatste speeldag veel eerder is. Zijn er in België play off wedstrijden dit seizoen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ze spelen in Belgie niet of nauwelijks op vrijdag buiten de tweede klasse.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op feb 24, 2012, 16:47:32
Ze spelen in Belgie niet of nauwelijks op vrijdag buiten de tweede klasse.
Op 22 april j.l. was de derby Zulte-Waregem - Kortrijk en volgens mij nog meer duels in de play-offs.
Wellicht heeft hij geluk ...

FCT1980

Bedankt voor jullie reacties.
Noord Frankrijk is inderdaad ook ter sprake geweest. België heeft echter onze voorkeur.
Nog mooier zou zijn als er nog een League 2 wedstrijd in de buurt van Londen naar de vrijdag gaat.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Ik denk niet dat er in Engeland gespeeld gaat worden op vrijdag 27 april. Buiten de Premiership spelen de andere profdivisies allemaal hun laatste speeldag en die zullen geheel op zaterdag gespeeld worden. En in Noord Frankrijk spelen zowel Lens als Boulogne beiden uit op vrijdag 27 april.

wekke

Ik denk niet dat er dan in eerste klasse gevoetbald zal worden. Vorig seizoen werden de meeste play-off 1 wedstrijden op zondag en de play-off 2 wedstrijden op zaterdag gespeeld. Het kan altijd zijn dat er een uitzondering is,maar daar vrees ik toch voor.

FCT1980

Tja dan houd het op.
We proberen gewoon zo veel mogelijk wedstrijden mee te pakken dat weekend.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

#628
Nog iemand die gisteren de docu over QPR heeft gezien op BBC 1? Toevallig gezapt en tot mijn grote verbazing een mooie documentaire gezien. 'The four year plan' . In het kort:schulden, overname en terugkeer naar de Premier League. Engels voetbal boeit mij slechts matig en QPR was voor mij niet meer dan een clubje uit Londen maar deze docu gaf toch een gevoel van.. daar wil ik misschien eens een vinkje zetten.

Het gaat vooral over een groep machtsgeile, steenrijke zakenmannen die spelers en trainers verrot schelden (niet in hun gezicht) en graag mensen ontslaan. Maar! Ze slagen wel in hun opzet: binnen de 4 jaar QPR terug naar de hoogste afdeling brengen.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=R5xAmAjZ1mY
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nort

Ik vind het Engelse voetbal geweldig, maar clubs die hun ziel verkopen vind ik niks aan met een uitzondering (Liverpool). Bij de clubs zie je dezelfde spiraal.
machthebber aan de macht->veel geld uitgeven->tegenslag->alles uit de club trekken->club achterlaten met torenhoge schulden.

Dit is al bij vele clubs voorgekomen het bekendste geval is wel Portsmouth en in kleinere mate Darlington.

Het stadion zelf vind ik persoonlijk een van de mindere van Engeland, ook al ben ik er nog nooit geweest maar qua foto's en verslagen wat ik lees/hoor is het niet het mooiste stadion.

Verder kun je een bezoek aan QPR wel combineren met Fulham, dat wel een traditionele club is met een fantatisch stadion( vooral de Cable & Pavillion). Voor mij persoonlijk is Craven Cottage het mooiste stadion van Engeland.