KNVB Beker 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, apr 25, 2011, 22:08:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

In een heel gunstig geval zie ik een 'dubbel'!

di 17:00 Quick '20 - MVV
di 20:00 Excelsior '31 - Excelsior

Joost

Iemand een idee waarom Rijsnburg eventueel op het veld van Katwijk zou spelen?

spons

Citaat van: Joost op jul 15, 2011, 09:33:51
Iemand een idee waarom Rijsnburg eventueel op het veld van Katwijk zou spelen?

Ze zijn het veld aan het vervangen in Rijnsburg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Citaat van: spons op jul 15, 2011, 12:07:16
Ze zijn het veld aan het vervangen in Rijnsburg

lijkt me een goede reden .......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: spons op jul 15, 2011, 12:07:16
Ze zijn het veld aan het vervangen in Rijnsburg
Dank!

Tevergeefs gehoopt dat ze het complex Eerste Divisie waardig aan het maken waren.

ðe waan

Young Boys - HSC'21 werd gisteravond bijgewoond door circa 50 toeschouwers.

Zou dit een all-time diepterecord zijn voor de KNVB-Beker?


AthleticHolanda

Pfff dat is wel érg weinig. De eerste ronde trekt volgens mij altijd traditioneel weinig toeschouwers vanwege de relatief onbekende tegenstanders en de doordeweekse speeldag, en als dan ook nog een club zonder support erin zit...

Kwamen die 50 overigens ook nog uit Haaksbergen?

Gisteren in Cuijk waren er ongeveer 220.

ðe waan

Een mannetje of 10 a 15 denk ik.

Eerste ronde is inderdaad nooit veel bijzonders. Was trouwens ook al zo toen de wedstrijden nog wel in het weekend werden gespeeld.

Volgens mij heeft YB normaal ook nooit meer dan 150 a 200 man.

Joost

Een beetje meer aandacht zou wonderen doen.

Ik wed dat het gros van de liefhebbers helemaal niet wist dat er gespeeld werd.

hgrm

Bij Haaglandia was het ook bedroevend. Hooguit 150 man. En dan ook nog een wedstrijd die het aangluren niet waard was.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op aug 26, 2011, 12:08:58
Bij Haaglandia was het ook bedroevend. Hooguit 150 man. En dan ook nog een wedstrijd die het aangluren niet waard was.

Ik heb 2 jaar geleden het geluk gehad om in Rijswijk een keurige 6-6 te zien bij Haaglandia tegen Excelsior in de 1e ronde van de knvb beker en vervolgens 6-7 in de strafschoppenserie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Heeft Cambuur het ooit goed gedaan in de beker?

Gisteravond was ik alweer voor de 2e keer getuige van een vroege aftocht van Cambuur in het toernooi.
Wel een mooie avond gehad tussen de 'oude garde'(iedereen was minimaal 60+) van mijn onderbuurman. Vroeger was alles beter, zo'n avond!

Hugo

Citaat van: HJanneman op sep 21, 2011, 16:23:45
Heeft Cambuur het ooit goed gedaan in de beker?

Gisteravond was ik alweer voor de 2e keer getuige van een vroege aftocht van Cambuur in het toernooi.
Wel een mooie avond gehad tussen de 'oude garde'(iedereen was minimaal 60+) van mijn onderbuurman. Vroeger was alles beter, zo'n avond!

Zekers; seizoen 95/96 onder Han Berger. Ronde 1 Heerenveen verslagen (1-0), ronde 2 toenmalig wereldkampioen Ajax verslagen (2-0) en toen in kwartfinale op Spangen verloren van Sparta. Dat seizoen herinner jij je toch nog wel?

Maar meestal is het 1e of 2e ronde exit, maar dat is normaal voor de club uit de 1e Divisie,

Hielke

De twee Friese clubs spelen tegen elkaar in de derde ronde.

sc Heerenveen - Harkemase Boys

Peenvogel

Ha, een bezoekje aan de vetkampstraat. Dat is voor mij alweer een jaar of 17 geleden. Eens kijken of ik mijn uitkaart weer eens ga gebruiken.