Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

Hugo

Leuke verhalen!

Die ca. 1.500 man bij Harelbeke is best netjes. Hopenlijk keert die club snel weer terug in de 3e Klasse of hoger, dan ga ik ook eens kijken.

georgesv

erg leuke report. ik kan me al inbeelden dat ze een nederlander op zulke match een rare attractie vonden :-) , net als jij hun westvlaams dialect zeker en vast een onvergetelijke ervaring zal gevonden hebben :-)

georgesv

willem vermandere? nice!!!
probeer ook es flip kowlier :-) !!

Ici c est Paris

Jammer dat we nooit je foto's kunnen bewonderen, maar desondanks een leuk verhaal.

HJanneman

Toen het nieuws overal op internet kwam te staan dat Roeselare had gestunt in Brugge dacht ik direct, dat heeft Breda dan maar mooi weer meegepikt, want zulke uitschakelingen zijn toch de charme van de beker.

Hugo

Citaat van: Breda op jan 11, 2009, 22:49:26
Daar komt nog bij dat ik (nog) niet over een creditkaart beschik, zodat reserveren van kaarten voor topwedstrijden in de competitie die op zondagmiddag worden gespeeld, (nog) niet mogelijk is.

Qua ticket had ik best een poging voor je willen wagen, misschien ook nog inclusief meerijden.

Wel weer een aanfluiting voor Club, gaat nu lastig worden voor Mathijssen.

Joost

Zo'n vouwfiets is toch best handig als je aangewezen bent op 't openbaar vervoer!

Gerrit-Jan

CiteerIemand die in een Nederlandse tongval om een sjaaltje vraagt voorafgaand aan een wedstrijd in Deerlijk is blijkbaar geen alledaagse kost, derhalve is de interesse gewekt en ontstaat een gesprek over de wondere wereld van het stadiontoerisme.

Leuk dat er een link naar dit topic staat op de site van Deerlijk Sport.

CiteerLeuke verhalen!

Helemaal mee eens!

HJanneman

Je zou kunnen denken, ach, weer een verslag van KV Mechelen(de 3e binnen 3 maanden)..die laat ik even aan me voorbij gaan, maar neehoor, niet doen, want je verhaal is weer totaal anders dan dat van mij en Ici c'est Paris.
Iedereen let op andere zaken tijdens een wedstrijdbezoek en maakt andere randzaken mee, erg leuk verslag!


wekke

Citaat van: Breda op jan 27, 2009, 01:27:40
Na alle reisperikelen desalniettemin een leuke middag gehad. Maar eh... wanneer is de volgende thuiswedstrijd van Club Luik?

Dan komt de volgende topper op bezoek in Luik:
08/02/2009 15:00 EXQI-League 25e speeldag R.F.C. De Liège - STVV

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op jan 11, 2009, 22:58:16
Jammer dat we nooit je foto's kunnen bewonderen, maar desondanks een leuk verhaal.

Ik stel voor dat dit mooie topic fotoloos blijft. Laat de fantasie maar eens werken en het ontbreken van foto's dwingt bijna tot lezen.

HJanneman

Oké, het waren dan misschien niet de meest stereotype bezoeken aan het Jan Breydel met een vol huis wanneer Club speelt, en een bijna voor een derde gevuld Jan Breydel wanneer Cercle speelt, maar heb je toch nog een voorkeur voor één van beide clubs kunnen ontwikkelen of kunnen ze eigenlijk niet zonder elkaar en maken ze elkaar bijzonder met bijvoorbeeld twee fanshops in het stadion, etc.etc.?

HJanneman

Het zou erg jammer zijn als Mol-Wezel zou gaan fuseren, tenzij met Zwarte Leeuw, maar dat zal geografisch gezien niet zo handig zijn, maar Dessel verpest de naam wel een beetje, want Mol-Wezel zou om de naam alleen al de moeite waard zijn om te bezoeken, leuk dat je dit dan ook hebt gedaan.