Hoofdmenu

Lotingen

Gestart door Nort, aug 25, 2016, 17:56:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Dag loting,

Vandaag ben jij er weer, voor even. Je bent er niet vaak, slechts een paar keer per jaar. Telkens als je er bent zit ik met klamme handjes op je te wachten en als het eenmaal zo ver is, dan is het zo weer voorbij. Het is alweer even geleden dat je langs bent gekomen en daarom is het zo goed dat je er nu weer bent.

Sinds 8 mei heb ik op je komst zitten wachten, dagen en nachten dromen over wat je me zou brengen. Wordt het Barcelona, Juventus of toch het sprookjesachtige Leicester City. Komen we in de poule des doods of hebben we geluk en mogen we naar het nietige Rostov. Over een paar minuten weten we het, al kan ik er nauwelijks op wachten.

Als je de ballen tevoorschijn haalt en nog wat historische beelden laat zien, kan ik niet wachten tot je met de grote doorzichtige kan komt aanzetten. En dan, dan is het eindelijk zo ver. Je verdeelt de clubs zo vliegensvlug over acht poules, dat mijn WhatsApp steevast één stap achterloopt. Na een paar minuten ben je al klaar en zijn de clubs gerangschikt.

Steevast stel je teleur, maar af en toe heb je toch geluisterd naar degebeden. Maar als je denkt dat het dan voorbij is, heb je het mis. Dan begint het pas. De reismogelijkheden worden uitgezocht en er volgt spoedberaad wie waar wel en niet heen gaat. En als we dat allemaal eindelijk bepaald hebben, is het nog één keer wachten op je.

Een klein uur later kom je met de speeldata en raken de servers van de vergelijking websites overbelast. De systemen van de luchtvaartmaatschappijen zien het ook en laten de prijzen tot record hoogte stijgen. Een enkeling heeft geluk en mag voor een paar tientjes mee, de ander is minder bedeeld en kan niet vrij krijgen op de dag dat je ons hebt ingepland.

Blijdschap, gevloek, hoop en teleurstelling je brengt het ons allemaal, maar zo snel als je komt ben je ook weer weg. Hopelijk tot december als je ons mag koppelen aan één van de vijftien andere Champions League deelnemers en anders tot volgend seizoen!

bunnet

Citaat van: nort op aug 25, 2016, 17:56:16
Wordt het Barcelona, Juventus of toch het sprookjesachtige Leicester City. Komen we in de poule des doods of hebben we geluk en mogen we naar het nietige Rostov.

Je hebt geluk! :)

Nort

Citaat van: bunnet op aug 25, 2016, 19:07:41
Je hebt geluk! :)
Overwinteren moet nu lukken. In CL wordt lastig.

FC_Emmen

Welke wedstrijden ga je heen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

cafebac

Mits niet op speeldag 1 graag naar Rostov. Benieuwd naar de reviews van degenen die er gisteren waren.

Nort

Vliegreis (€226) valt mee. Valt voor mij helaas verkeerd. Atletico en Bayern pak ik wel mee.

jona93

Hier ga het Porto worden en Kopenhagen normaal gezien iemand ervaring bij Porto? Neem aan dat tickets voor de CL wedstrijd tegen Brugge geen probleem zullen opleveren op de dag zelf?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jehoentelaar

Ik kijk ook erg uit naar de loting van de KNVB-Beker. Benieuwd tegen welke laagvlieger Den Haag dit jaar z'n Waterloo vindt...
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Ik kijk ook erg uit naar de loting van de KNVB-Beker. Benieuwd tegen welke amateur Emmen dit jaar z'n Waterloo vindt...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

De loting wordt iig morgen verricht. Wedstrijden worden op 20-22 september gespeeld. Persoonlijk hoop ik op een leuke uitwedstrijd tegen een grote amateurclub.

Jef400

OJC Rosmalen :P

Koning Kriel

Ik kijk ook erg uit naar de loting van de KNVB-Beker. Benieuwd tegen welke amateur Willem II dit jaar z'n Waterloo vindt...*

* Al is er wonder bij wonder vorig jaar zowaar een keer gewonnen

Nort

Citaat van: Jef400 op aug 26, 2016, 11:42:39
OJC Rosmalen :P
Ik zei een leuke...

Ach dan wij hebben nog het 'geluk' (mits we niet Roda JC loten), dat we er pas in de 1/4 finale uitvliegen!

Jef400

Hahahaha, even een plagerijtje ;) Maar eerlijk gezegd hoop ik altijd maar dat je een amateurclub loot. Zelfs NAC of Cambuur uit zijn lastige potten tegenwoordig. Telstar-AZ was vorig jaar ook knap lastig. Al was het een gouden loting voor Sebastiaan en de andere Telstar fans.

Jehoentelaar

Citaat van: nort op aug 26, 2016, 12:40:35
Ik zei een leuke...

Ach dan wij hebben nog het 'geluk' (mits we niet Roda JC loten), dat we er pas in de 1/4 finale uitvliegen!

Je verzint het niet. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar