Stadionhopper

Gestart door Stadionhopper, sep 21, 2008, 18:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Vandaag toegevoegd:

28.10.2008 ADO Den Haag - PSV Eindhoven 0-2
31.10.2008 Montpellier HSC - Olympiques Nîmes 1-1
01.11.2008 Toulouse FC - Stade Malherbe de Caen 0-1
02.11.2008 UE Sant Andreu - Ontinyent CF 2-2
02.11.2008 RCD Espanyol - CA Osasuna 1-0
04.11.2008 Olympique de Marseille - PSV Eindhoven 3-0

http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Leuke verslagen. Vooral Montpellier kon mij bekoren, al jaren een weak spot van mij. Probeer ook al heel lang een bepaald shirt van hun te krijgen, nog zonder resultaat.

Stadionhopper

Toegevoegd:

07.11.2008 FC Zwolle - Helmond Sport 0-1

http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op nov 08, 2008, 16:31:06
Toegevoegd:

07.11.2008 FC Zwolle - Helmond Sport 0-1

http://www.stadionhopper.nl

Leuk. Welke stadions moet je nog in de Eredivisie om Nederland compleet te maken?

Hugo

Citaat van: Dennis1981 op nov 08, 2008, 16:31:06
Toegevoegd:

07.11.2008 FC Zwolle - Helmond Sport 0-1

http://www.stadionhopper.nl

Nou ja leuk? Die bobbel in het dak van de hoofdtribune is wel een leuk detail, wel slecht uitgewerkt. Wat vindt Han van het verbouwde stadion van Zwolle?

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op nov 08, 2008, 18:22:22
Leuk. Welke stadions moet je nog in de Eredivisie om Nederland compleet te maken?

Ik moet nog de Grolsch Veste en Euroborg.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op nov 09, 2008, 13:22:34
Ik moet nog de Grolsch Veste en Euroborg.
Als je de Grolsch Veste eventjes gaat bezoeken dan kunnen we samen bij de Euroborg onze 38 weer vervolmaken.

Hugo

Als ik eerlijk ben vind ik je oude site leuker. Vooral je avonturen in de trein maakten het wat avontuurlijker?

Wat vindt jij daar zelf van?

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op nov 23, 2008, 10:38:50
Als ik eerlijk ben vind ik je oude site leuker. Vooral je avonturen in de trein maakten het wat avontuurlijker?

Wat vindt jij daar zelf van?

De oude site was heel moeilijk bij te houden. Had hem onder Lycos gebracht en dat was gewoon niet meer te doen zo traag.
Ja mijn treinreizen waren wel leuk, met de auto stap je in en stap je voor het stadion zeg maar uit, weinig avontuurlijks aan.

Ik ben niet zo'n schrijfwonder zoals zovelen hier wel zijn en dat vind ik wel jammer, als ik mijn berichtjes lees kunnen die niet tegenop van berichten die ik hier op het forum lees. Dat vind ik ook erg jammer. Misschien iemand tips om aantrekkelijk te kunnen schrijven?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Na een vrij lange tijd zonder wedstrijdbezoek, moest het afgelopen weekend er weer aan geloven. Zojuist deze wedstrijden toegevoegd op mijn site:

30.11 ES Vaux-Noville - R. Ent. Bertrigeoise 3-5
30.11 CS Fola Esch - Jeunesse Esch 3-0
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op dec 02, 2008, 17:36:24
Na een vrij lange tijd zonder wedstrijdbezoek, moest het afgelopen weekend er weer aan geloven. Zojuist deze wedstrijden toegevoegd op mijn site:

30.11 ES Vaux-Noville - R. Ent. Bertrigeoise 3-5
30.11 CS Fola Esch - Jeunesse Esch 3-0

Leuk dat je naar Vaux bent geweest. Ik zag de uitslagen zondag en vroeg me gelijk af hoe het mogelijk was dat Andenne en Vaux zovaak gescoord hadden.

HJanneman

Grappig dat je een speler als Hadji daar aantreft: Luxemburg staat bekend als een welvarend land, maar toch niet om zijn 'overbetaalde' voetballers, dus ik ben wel benieuwd waarom hij juist daar speelt.
Het zal wel iets te maken hebben met.... afbouwen, dat snap ik, maar er zijn voor zo'n naam dan ook vaak nog andere mogelijkheden, lijkt me.

Maroboduus

Citaat van: HJanneman op dec 02, 2008, 18:37:49
Grappig dat je een speler als Hadji daar aantreft: Luxemburg staat bekend als een welvarend land, maar toch niet om zijn 'overbetaalde' voetballers, dus ik ben wel benieuwd waarom hij juist daar speelt.
Het zal wel iets te maken hebben met.... afbouwen, dat snap ik, maar er zijn voor zo'n naam dan ook vaak nog andere mogelijkheden, lijkt me.

Mustapha Hadji is weliswaar in Marokko geboren, hij emigreerde echter al op jonge leeftijd naar Frankrijk, waar zijn familie uiteindelijk in Creutzwald terecht kwam. Dat is ook de reden dat hij zijn carriere in de Lorraine, bij AS Nancy begon. Creutzwald ligt echter nog veel dichter bij de Luxemburgse grens en Esch-sur-Alzette ligt ook al bijna in Frankrijk. Ik neem dus aan dat zijn familie nog in die omgeving woont. De beste man is inmiddels ook al 37 en verkaste aan het eind van zijn serieuze carriere al eens naar de Verenigde Arabische Emiraten. Daarna speelde hij een seizoen met 1. FC Saarbrücken in de 2. Bundesliga en met Fola Esch in de tweede divisie van Luxemburg. Ik neem aan dat hij een grote bijdrage aan de promotie naar de Fortis Ligue heeft geleverd.

Hier nog een foto van de man in het shirt van CS Fola Esch, hier in de wedstrijd tegen FC Swift Hesper

HJanneman

Een echte familieman, dus, lijkt me de meest voor de hand liggende reden(had op Wikipedia al even gekeken voor welke clubs hij heeft gespeeld en hoe hij hier dus terecht kwam, maar heb dat even vluchtig gedaan en dus geen link gelegd met zijn 'familiestreek'), en totdat Hadji hier zelf op het forum een aanvulling op dit antwoord toevoegt, houden we het hier op.

Stadionhopper

Vandaag toegevoegd:

04.12 KKS Lech Poznan - Deportivo La Coruña 1-1
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper