Week 18: maandag 29 april t/m zondag 5 mei

Gestart door Arjen, apr 16, 2013, 22:55:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalhopper


jona93

01/05 FCV Dender EH-rcs verviers (15u) mogelijk laatste thuismatch in club bestaan
04/05 RFC tournai-FCV Dender EH (20u)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op apr 17, 2013, 07:58:12
04-05 Norwich City - Aston Villa
05-05 Finale Conference (met hopelijk een wedstrijd tussen Engeland en Wales)

Extra wedstrijd dit weekend. Vrijdag 3 mei naar Sheffield Utd - Yeovil Town.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: Abcoude Noord op apr 17, 2013, 19:48:17
3 mei: Excelsior - Cambuur

Er valt wat te winnen voor Cambuur dus dan ben ik van de partij, op de bobo-tribune. Al maak ik mij weinig illusies, ik verwacht een eenvoudige overwinning voor Volendam in Deventer.

hgrm

De Eagles moeten nog knokken voor hun plaats in de nacompetitie, dus ik weet niet of de Wijdbroeken het zo makkelijk gaan krijgen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Heeft Volendam niet genoeg aan een punt?

Nort

Citaat van: Joost op mei 02, 2013, 09:20:28
Heeft Volendam niet genoeg aan een punt?

Bij een gelijkspel van Volendam moet Cambuur met minimaal 6 (!) doelpunten verschil winnen, dus normaal kun je er van uitgaan dat Volendam niet mag verliezen om kampioen te worden.

Skipperdinho

Ik hoop dat Cambuur kampioen wordt,hoeven wij daar met Helmond Sport er niet meer heen gelukkig. Schandalige stewards daar. Aangezien we tegen Sparta(zou misschien te doen zijn) en RKC/Roda het toch niet halen wel weer een leuke dag tegen Volendam hebben

Nort

Waarom je eigen club als zo snel afschrijven. Vorig jaar was Helmond heel dicht bij de Eredivisie. 20 minuten voor tijd kreeg VVV en onterecht strafschop (?), anders was het toch verlenging geworden.

RKC & Roda JC presteren dit seizoen (en zeker de 2e seizoenshelft) niet al te best.

Skipperdinho

Klopt,dit is de 1e keer in 11 jaar dat ik er geen vertrouwen in heb. In 2003(zwolle) 2005(sparta) 2006(Volendam) 2009 (sparta) 2011(Excelsior) en 2012(vvv) had ik er allen meer vertrouwen in waarbij we tegen Zwolle in 2003 en Sparta in 2005 een kwartier in de eredivisie stonden. Die nc heb ik geen vertrouwen meer in na al die jaren, vorig jaar was ook echt triest maarja ik hoef niet met alle geweld te promoveren en dan een faillissement oplopen. Dan blijf ik liever in de jupiler alleen voor een jaartje zou ik het wel eens mee willen maken natuurlijk. Ik denk gewoon dat RKC/Roda te goed zijn dit jaar,maar klopt wel wat je zegt is ook weer ander soort voetbal. In de voorbereiding Roda op 0-0 gehouden maar dat zegt natuurlijk niks

voetbalfan

01/05 Tongerlo - Achter Olen
05/05 Westerlo - Woluwe (tenzij STVV weer klachten gaat indienen)

Bossche Bol

#26
01/05  Wuustwezel - FC St.-Job (0-2)
03/05  FC Den Bosch - De Graafschap
04/05  Capelle - Spakenburg
05/05  Blauw Geel '38 - GOES
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Danny

03/05 Borussia Monchengladbach - Schalke '04
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

FC_Emmen

#28
03/05 FC Emmen - FC Oss
04/05 Lycurgus 9 - Oranje Nassau 9
05/05 Ajax - Willem II
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Effzeh