R.A.E.C. Mons / Bergen

Gestart door Verwijderd lid, jun 14, 2011, 15:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Mede-hoppers,

In het komende seizoen wil ik een bezoek brengen aan Mons / Bergen.
Aangezien het Belgische competitieprogramma nog niet bekend is valt er nog geen specifieke datum te prikken.

I.v.m. andere bezigheden langs de amateurvelden in NL heb voorlopig m'n oog laten vallen op de weekenden dat er in de Topklasse vooralsnog niet gespeeld wordt.

Wie heeft er interesse om mee te gaan ?

Mogelijke weekenden:

30-07 - 31-07-2011 #
06-08 - 17-08-2011 #
13-08 - 14-08-2011 #

22.10 – 23.10.2011 *
17.12 – 18.12.2011 *
24.12 – 25.12.2011 #
31.12 – 01.01.2011/12 #
07.01 – 08.01.2012 #
14.01 – 15.01.2012 #

18.02 – 19.02.2012 *
25.02 – 26.02.2012 *
07.04 – 09.04.2012 *
28.04 – 29.04.2012 *

* --> deze weekenden staan geboekt als inhaalmomenten Topklasse
# --> geen voetbal in de Topklasse (heeft mijn voorkeur om naar Mons te gaan). Grote kans dat er midweeks voor de jaarwisseling weer een speeldag in België wordt gepland.


Hugo

Lijkt me leuk, maar hoe en wanneer kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen.

voetbalfan

Bezoek Mons in de wedstrijd tegen Westerlo mits ik deze zou missen en Bergen terug naar tweede gaat ligt mijn interesse hoog. Maar ik zie me deze wedstrijd niet snel missen omdat het de enige is die ik nog moet in de Jupiler Pro League.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op jun 14, 2011, 16:07:21
Lijkt me leuk, maar hoe en wanneer kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen.

Logisch. Wachten eerst het schema maar even af.
Eens zien wat er aan mogelijkheden komen.
Een lichte voorkeur heb ik voor een "match" vroeg in het seizoen, 1e, 2e of 3e speeldag.
Dan is 't nog lekker licht.

HRM1880

In de straat van het stadion kan ik ten zeerste café Le Cimetière aanraden. Elke dag open tot 20.00 en het is alsof je in de woonkamer van die mensen binnenkomt. Iedereen kent daar ook iedereen.

wekke

Citaat van: voetbalfan op jun 14, 2011, 16:14:29
Bezoek Mons in de wedstrijd tegen Westerlo mits ik deze zou missen en Bergen terug naar tweede gaat ligt mijn interesse hoog. Maar ik zie me deze wedstrijd niet snel missen omdat het de enige is die ik nog moet in de Jupiler Pro League.

Best wel een aangename verplaatsing.

Citaat van: Meester op jun 14, 2011, 16:22:48
Logisch. Wachten eerst het schema maar even af.
Eens zien wat er aan mogelijkheden komen.
Een lichte voorkeur heb ik voor een "match" vroeg in het seizoen, 1e, 2e of 3e speeldag.
Dan is 't nog lekker licht.

Ook qua supportersaantal kan je best opteren voor de allereerste thuiswedstrijd. De terugkeer naar eerste klasse zal aardig wat volk naar het stadion lokken.

HRM1880

Citaat van: wekke op jun 14, 2011, 22:48:01
Best wel een aangename verplaatsing.


Ik vind dat nu eens echt een rotte verplaatsing, ben blij dat we er vanaf zijn.
-Catering slecht geregeld
-Te weinig parkeerplaats
-Beneden zie je te weinig, boven staat er dan te veel volk
-En er is daar echt niets te beleven in de buurt van het stadion

wekke

Citaat van: HRM1880 op jun 15, 2011, 00:16:13
Ik vind dat nu eens echt een rotte verplaatsing, ben blij dat we er vanaf zijn.
-Catering slecht geregeld
-Te weinig parkeerplaats
-Beneden zie je te weinig, boven staat er dan te veel volk
-En er is daar echt niets te beleven in de buurt van het stadion

Vorig seizoen hadden we buscombi naar Mons dus de parkeergelegenheid en de belevenis buiten het stadion waren niet van tel. Ook van de catering en het zicht (stond eerste helft boven, tweede beneden) had ik geen klagen.

Nee, er zijn in eerste en tweede klasse véél ergere verplaatsingen.

HRM1880

Citaat van: Breda op jun 15, 2011, 01:07:40
Eerlijk gezegd heb ik de indruk dat Antwerp-supporters afgeven op élke verplaatsing in tweede klasse. Een beetje nederigheid mag ook wel eens. En dat zeg ik met alle mogelijke sympathie voor uw club.
Dat is dan weer het eerste dat ik daar van hoor. Veel verplaatsing worden verpest door de politie, maar de stadions waar ik graag kom nemen toch de bovenhand, zeker volgend jaar.
Enkel Bergen en Dender zien ze mij niet meer te rap.
De toppers zijn Oostende (als we met de trein mogen), Wetteren (vanwege de kantine met uitzicht op het veld en de vriendelijke mensen), Tienen heeft ook een zeer sfeervol uitvak meteen achter de goal, Waasland-Beveren (ondanks de fusie nog altijd zeer leuk vertoeven). Met Aalst, Charleroi en uiteindelijk ook Eupen hebben we er weer zeer leuke verplaatsingen bijgekregen.

Vladimir1973

Mons is gewoon een hele toffe verplaatsing gasten. Ik vind de meeste clubs in Wallonie wel iets hebben. Andere sfeer toch dan in Vlaanderen. Heb met Standard, Charleroi, Tubize, Boussu-Dour, Moeskroen toch al enkele achter de rug en kom steeds graag terug. Zeker doen zou ik zeggen
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12