Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Olav

Wij hebben Standard Luik - Ajax op het oog (als Ajax het niet verpest uit bij Sturm Graz). Hoe groot achten jullie de kans dat het nog niet uitverkocht is op wedstrijddag? Zal Standard uitverkopen?
Vanaf 3 aug. is vrije verkoop bij het stadion, maar ik woon niet om de hoek.
http://standard.be/fr/news/standard-vs-ajax-ou-sturm-graz-infos-ticketing

Jeje

Citaat van: Olav op jul 28, 2018, 18:16:25
Wij hebben Standard Luik - Ajax op het oog (als Ajax het niet verpest uit bij Sturm Graz). Hoe groot achten jullie de kans dat het nog niet uitverkocht is op wedstrijddag? Zal Standard uitverkopen?
Vanaf 3 aug. is vrije verkoop bij het stadion, maar ik woon niet om de hoek.
http://standard.be/fr/news/standard-vs-ajax-ou-sturm-graz-infos-ticketing
Gezien de ongeregeldheden tijdens de vorige editie van Standard Luik - Ajax betwijfel ik of ze überhaupt tickets voor de thuistribunes aan Nederlanders zullen verkopen.

ALenstra

Ga er inderdaad maar van uit dat die vrije verkoop niet geldt voor uitfans.

Bakkie

Is er toevallig iemand hier op het forum die mij aan een kaartje kan helpen voor De Graafschap - Feyenoord?

spons

Citaat van: Bakkie op jul 29, 2018, 14:22:30
Is er toevallig iemand hier op het forum die mij aan een kaartje kan helpen voor De Graafschap - Feyenoord?

Doe mij er ook maar 2 :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Citaat van: Bakkie op jul 29, 2018, 14:22:30
Is er toevallig iemand hier op het forum die mij aan een kaartje kan helpen voor De Graafschap - Feyenoord?
Een snelle blik op twitter leert dat de wedstrijd al weken is uitverkocht.

spons

Citaat van: Jef400 op jul 29, 2018, 18:14:52
Een snelle blik op twitter leert dat de wedstrijd al weken is uitverkocht.

Officieel is het inderdaad sinds vorig weekend uitverkocht maar er is meestal ergens nog wel iets te regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra


Mokum1900

last minut heeft iemand nog ticket over voor Leuven - kv Mechelen voor vanavond ? had niet opgelet , is geen loket verkoop
Waar je ook gaat ik volg je overal

San Paolo

Iemand ervaring met het kopen van tickets voor Chelsea? Hoe groot is de kans om aan kaarten te komen voor Chelsea - Crystal Palace als je een membership aanmaakt? Zie dat kaarten voor Cardiff City thuis bijvoorbeeld 2 dagen geleden in verkoop zijn gegaan en dat het al uitverkocht is. Of is er toevallig nog iemand die 4 memberships heeft? (#durftevragen).

jdebruin96

Citaat van: San Paolo op aug 08, 2018, 21:31:23
Iemand ervaring met het kopen van tickets voor Chelsea? Hoe groot is de kans om aan kaarten te komen voor Chelsea - Crystal Palace als je een membership aanmaakt? Zie dat kaarten voor Cardiff City thuis bijvoorbeeld 2 dagen geleden in verkoop zijn gegaan en dat het al uitverkocht is. Of is er toevallig nog iemand die 4 memberships heeft? (#durftevragen).

Chelsea is echt heel moeilijk, zelfs met een membership! Ik zou een andere wedstrijd proberen en dan in het uitvak gaan zitten (indien mogelijk)

Vinnn

Klopt het dat je tegenwoordig voor Standard Luik een membership moet hebben om kaarten aan te schaffen?

Vinnn

In een ander licht; ik ben komend weekend in Londen voor Charlton Athletic v Shrewsbury Town op zaterdag. Nu is de zondag nog vrij(tot een uur of 3 want trein op tijd pakken richting vliegveld) en ik zag dat Chelsea U23 ''thuis'' speelt tegen Everton U23. Speelt de development squad hun wedstrijden bij Aldershot of elders? Ik kan weinig info rondom deze wedstrijd vinden.

Joost

Citaat van: Vinnn op aug 09, 2018, 11:15:26
In een ander licht; ik ben komend weekend in Londen voor Charlton Athletic v Shrewsbury Town op zaterdag. Nu is de zondag nog vrij(tot een uur of 3 want trein op tijd pakken richting vliegveld) en ik zag dat Chelsea U23 ''thuis'' speelt tegen Everton U23. Speelt de development squad hun wedstrijden bij Aldershot of elders? Ik kan weinig info rondom deze wedstrijd vinden.

https://www.chelseafc.com/en/matches/fixtures/development-squad

Stamford Bridge dit keer.

Saltacampos

Citaat van: Vinnn op aug 09, 2018, 11:09:28
Klopt het dat je tegenwoordig voor Standard Luik een membership moet hebben om kaarten aan te schaffen?
Dat was in elk geval vorig seizoen zo, maar je kon die toen (gratis) krijgen aan het stadion als je je ticket kocht.
Over land and sea