Durch Deutschland 2008/09

Gestart door Sebastiaan_W, aug 05, 2008, 13:32:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

@ King Nothing
Meppen is zeker dichtbij voor jou. Komende zomer zijn er in ieder geval ook nog 2 aardige oefenpotten in Meppen twt Schalke 04 - FC Twente en Werder Bremen - Valencia. Al zal ik er naartoe gaan als Meppen er zelf speelt.

@ Stadionfreund
Mocht VfB Oldenburg promoveren is er volgend seizoen dan een interessante tegenstander die redelijk wat publiek mee neemt? Cloppenburg misschien, ervan uitgaande dat die degraderen en uit zullen komen in de Niedersachsen West?

Heb ik het goed gelezen dat de beide Niedersachsen oberligen na het seizoen 2009/10 worden samen gevoegd?

Hugo

Citaat van: witte leeuw op mei 04, 2009, 11:00:40
.. Door deze uitslag kan VfB Oldenburg het kampioenschap haast niet meer mislopen en aanstaande vrijdag kunnen ze bij aartsrivaal SV Meppen kampioen worden. Er zijn reeds 7.000 kaarten voor deze wedstrijd verkocht en Meppen hoopt dat er 14 tot 15.000 mensen op deze wedstrijd af zullen komen....

Ik had graag deze wedstrijd willen bezoeken maar helaas heb ik vrijdagavond andere verplichtingen...

Stadionfreund

Citaat van: witte leeuw op mei 06, 2009, 07:22:02
@ Stadionfreund
Mocht VfB Oldenburg promoveren is er volgend seizoen dan een interessante tegenstander die redelijk wat publiek mee neemt? Cloppenburg misschien, ervan uitgaande dat die degraderen en uit zullen komen in de Niedersachsen West?

Heb ik het goed gelezen dat de beide Niedersachsen oberligen na het seizoen 2009/10 worden samen gevoegd?

Nee, volgend seizoen hebt Meppen geen interessante tegenstander! :-( Cloppenburg ist heel vervelend, hej hebt geen fanatic supporters. Misschen gaan 50 Cloppenburgse Fans naar Meppen.

Ja het is correct, vaanaf 2010/11 gaat de twee Oberligen samen. Volgend seizoen is de 8e plaats noedig.

Sorry, mijn dutch is niet heel goed!
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

hgrm

Citaat van: Stadionfreund op mei 06, 2009, 20:32:28

Sorry, mijn dutch is niet heel goed!


Het is prima te begrijpen! Geen probleem dus!
En...door hier veel te lezen en te posten wordt het vanzelf steeds beter!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen