Welke Londense club(s) zeker bezoeken?

Gestart door belgian_fan, aug 28, 2014, 19:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels1977

Citaat van: Jampot op okt 11, 2015, 15:16:38
Misschien voor deze website. Ik kan me prima een weekend London zonder voetbal voorstellen. Theatervoorstelling op West End kan ook mooi zijn. Een trip door de oude delen ook. Windsor Castle kan ook leuk zijn. Het leven heeft veel meer te bieden dan de Big Ben en de stadions.

Ik ben 10 keer in Londen geweest en nooit bij een wedstrijd of in een stadion, dus dat kan heel goed samen gaan :)

Jeje

Tuurlijk kun je zonder voetbal, maar Londen is een voetbalstad met zoveel voetbalclubs dan lijkt het me logisch dat je daar toe wel nieuwsgierig naar bent.

Stadion zonder wedstrijd zie je juist meer van het stadion zelf. Ik vind zelf met een wedstrijd ook leuker, maar als groundhopper wil je natuurlijk ook puur het stadion zien lijkt me.

hgrm

Een stadion waar je vrij makkelijk binnenkomt (tenminste, in 2003 kwam je makkelijk binnen als je het netjes vroeg) en dat voetbalhistorisch interessant is, is de Kennington Oval (vlak bij het gelijknamige metrostation).
Het is cricketstadion maar ooit in een grijs verleden (zo grijs dat ze toen zelfs zwart-wit nog niet hadden uitgevonden) zijn er 22 finales van de FA Cup gespeeld. Waaronder de eerste in 1872.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jeje

Heeft iemand hier het Matchroom Stadium van Leyton Orient bezocht? Zo ja is dat de moeite waard? Ik ga namelijk op 1 dag Upton Park en White Hart Lane combineren, Matchroom stadium ligt daar precies tussenin en twijfel dus of ik hem in mn planning ga gooien.

Ik hoor het graag!


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Drie spuuglelijke tribunes en 1 plaatje van een tribune.

ALenstra


jona93

#97
Zou graag in het weekend van 7 mei Upton park willen bezoeken WHU speelt dat weekend thuis tegen Swansea indien mogelijk in combi met Crystal Palace tegen Stoke city kunnen deze tijden nog veranderen van dag/uur?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op mrt 30, 2016, 00:16:07
Zou graag in het weekend van 7 mij Upton park willen bezoeken WHU speelt dat weekend thuis tegen Swansea indien mogelijk in combi met Crystal Palace tegen Stoke city kunnen deze tijden nog veranderen van dag/uur?

7 mij ??
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: jona93 op mrt 30, 2016, 00:16:07
Zou graag in het weekend van 7 mij Upton park willen bezoeken WHU speelt dat weekend thuis tegen Swansea indien mogelijk in combi met Crystal Palace tegen Stoke city kunnen deze tijden nog veranderen van dag/uur?
van dat weekend is nog niets vastgezet.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Jef400

7 Jona's. Dat lijkt mij toch een hel van jewelste voor veiligheidspersoneel, en misschien ook wel voor de gezinnen met kinderen in een ground.

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Budi

Mijn ervaringen bij Queens Park Rangers zijn me altijd goed bevallen. De familieclub zit in West-London in een middenstand woonwijk. Loftus road is niet zo schimmig als bij Upton Park als The new Den maar het stadion heeft wel wat vooral dat ik 3x er ben geweest om langs een paal/pilaar heen te kijken tijdens de wedstrijd.  Je kan het mooi combineren met Brentford (de aartsrivaal), Chelsea (ook een aartsrivaal) en Fulham FC.
Wir sind Zecken, asoziale Zecken, wir schlafen unter Brücken, oder in der Bahnhofmission

FCT1980

Vreemd genoeg nog nooit bij QPR geweest. Dat komt nog wel denk ik altijd.
De club zelf spreekt me niet echt aan al zou ik Loftus Rad wel graag eens zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!