Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: watergatehopper op mrt 25, 2014, 17:08:34
Op mijn werk doen de "scrollbalkjes" het wel en heb ik met succes twee tickets kunnen bestellen. Nu nog even de treinreis uitzoeken van Milaan - Genua.
Als iemand hiervoor nog nuttige tips heeft verneem ik dat graag!

Wat de trein betreft geen tips. Maar een bezoekje aan de haven van Genova is zeker de moeite waard

ALenstra

Voor de treinreis Milaan-Genua kan je het beste op de website van de Italiaanse spoorwegen kijken:
www.trenitalia.it

spons

Citaat van: FCT1980 op mrt 24, 2014, 21:42:34
Ja dat lijkt me wel verstandig dan.
Wat een ellende daar toen joh. Alles ging kapot en ze kwamen overal vandaan.

Dat durven die Parijzenaars tegen een clubje als Twente maar echt niet tegen een Engelse club
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op mrt 25, 2014, 17:53:38
De routeplanner van de Deutsche Bahn (www.bahn.de) werkt voor heel Europa uitstekend.

Inderdaad, goeie tip!! Waarvoor dank.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: spons op mrt 25, 2014, 19:03:29
Dat durven die Parijzenaars tegen een clubje als Twente maar echt niet tegen een Engelse club

Die aub niet zo populair joh.
Twente heeft die Bolougne groep de hele stad door gejaagd. Later bij het stadion konden we geen kant op en gooiden ze met van die kalkzandstenen die kapot vielen zodra ze de grond raakten. Toen Twente door een hek kwam, gingen ze er snel vandoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mrt 25, 2014, 21:49:34
Twente heeft die Bolougne groep de hele stad door gejaagd..

In dat geval heb je er in Parijs dus zelf om gevraagd en moet je achteraf niet klagen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

www.trenitalia.com

Kies bij het plannen van je reis niet 'Le Frecce' maar 'Tutti i treni', dan krijg je ook de goedkopere (niet HSL) opties.

watergatehopper

#1282
Citaat van: Ici c est Paris op mrt 26, 2014, 02:36:19
www.trenitalia.com

Kies bij het plannen van je reis niet 'Le Frecce' maar 'Tutti i treni', dan krijg je ook de goedkopere (niet HSL) opties.

Ja ik had het gezien. Bedankt in ieder geval!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: spons op mrt 25, 2014, 22:30:11
In dat geval heb je er in Parijs dus zelf om gevraagd en moet je achteraf niet klagen

Jij snapt er echt niets van he? Praat nou niet over zaken waar je niets van weet joh.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

John Sleeuwenhoek

Iemand ervaring met tickets voor de derby van Belgrado?

Lees overal wel dat ze hoogstwaarschijnlijk op de dag zelf nog te verkrijgen zijn, maar zou graag voordat ik afreis al iets regelen.

Tips zijn welkom.

spons

Citaat van: FCT1980 op mrt 27, 2014, 09:24:47
Jij snapt er echt niets van he? Praat nou niet over zaken waar je niets van weet joh.

Als jij dan eens zo vriendelijk wil zijn om het mij uit te leggen :-)

Maar je geeft zelf aan dat jullie die Boulogne Boys ( die volgens mij tegenwoordig het stadion trouwens niet meer in mogen ) de hele stad hebben doorgejaagd ( best wel een aardige marathon gelopen dus, Parijs is best groot ) dan moet je naar mijn mening niet vreemd opkijken als ze op het moment dat ze de kans krijgen jullie aan proberen te vallen en met stenen beginnen te gooien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 27, 2014, 09:43:29
Iemand ervaring met tickets voor de derby van Belgrado?

Lees overal wel dat ze hoogstwaarschijnlijk op de dag zelf nog te verkrijgen zijn, maar zou graag voordat ik afreis al iets regelen.

Tips zijn welkom.

Ben in november naar Rode Ster - Partizan geweest. Kaarten makkelijk online te bestellen. Ook nog kaarten beschikbaar op de dag zelf. Met Partizan - Rode Ster heb ik geen ervaring. Dat wordt op 26 april iig wel de kraker van het seizoen!
Volgende wedstrijd: ?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Freekos79 op mrt 27, 2014, 10:17:03
Ben in november naar Rode Ster - Partizan geweest. Kaarten makkelijk online te bestellen. Ook nog kaarten beschikbaar op de dag zelf. Met Partizan - Rode Ster heb ik geen ervaring. Dat wordt op 26 april iig wel de kraker van het seizoen!

Om die wedstrijd gaat het inderdaad. Afgelopen seizoen waren er 28000 man op deze wedstrijd afgekomen en werd begin mei in ongeveer gelijke omstandigheden gespeeld. Het stadion heeft 32000 plaatsen, dus niet geheel uitverkocht.

Freekos79

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 27, 2014, 10:23:06
Om die wedstrijd gaat het inderdaad. Afgelopen seizoen waren er 28000 man op deze wedstrijd afgekomen en werd begin mei in ongeveer gelijke omstandigheden gespeeld. Het stadion heeft 32000 plaatsen, dus niet geheel uitverkocht.

Ze houden altijd een buffer aan voor het uitvak. Zou dus best uitverkocht kunnen zijn met 28000 man.
Op de "european football weekends" pagina van Facebook staat veel informatie over Belgrado. Je kan daar ook je vraag stellen. Veel leden kunnen je zeker antwoord geven.
Volgende wedstrijd: ?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Freekos79 op mrt 27, 2014, 15:52:14
Ze houden altijd een buffer aan voor het uitvak. Zou dus best uitverkocht kunnen zijn met 28000 man.
Op de "european football weekends" pagina van Facebook staat veel informatie over Belgrado. Je kan daar ook je vraag stellen. Veel leden kunnen je zeker antwoord geven.

Goede tip. Thanks!