Speelschema's 2019/2020

Gestart door casper.eniesee, mei 21, 2019, 22:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Ruttos op jun 04, 2019, 19:47:42
En weet iemand wanneer het bekend wordt of het zaterdag of zondag is in het Poolse schema? Gaat om de eerste speelronde

Meestal een 4/5 weken van te voren. Hou 90minut.pl in de gaten.
Volgende wedstrijd: ?

rogo_breda

De Coppa Italia start al in augustus, iemand een idee wanneer de loting plaatsvindt?

Joost

Citaat van: rogo_breda op jun 05, 2019, 10:05:31
De Coppa Italia start al in augustus, iemand een idee wanneer de loting plaatsvindt?

Dat is pas heel kort van te voren weet ik uit eerdere jaren, vorige jaar volgens mij pas een week voor de eerste ronde.

De Twaalfde Man

#18
Bosniƫ

20-21 juli eerste speelronde (speelschema volgt)

rogo_breda

Citaat van: Joost op jun 05, 2019, 10:14:50
Dat is pas heel kort van te voren weet ik uit eerdere jaren, vorige jaar volgens mij pas een week voor de eerste ronde.
Daar was ik al bang voor. Niet zo handig met vakantie plannen, dan maar hopen op wat geluk.

Tribuneklanten

In Italiƫ hoeven de inschrijvingen voor de licenties van de Lega Pro pas op 24-06 binnen te zijn.
Dan begint het dat circus met afwijzingen, rechtszaken, procedures etc etc.
Zoals elk seizoen zal het nu ook last minute zijn en zelf tijdens de eerste speelrondes nog een hoop na rammelen.

Joost

Citaat van: rogo_breda op jun 05, 2019, 10:17:35
Daar was ik al bang voor. Niet zo handig met vakantie plannen, dan maar hopen op wat geluk.

Je kunt in ieder geval een inschatting maken. In de eerste ronde spelen de 31 ploegen uit C en 9 uit D.
Die 20 winnaars spelen tegen de 20 ploegen uit Serie B, daarbij spelen de ploegen uit Serie B altijd thuis.

In de derde ronde komen de 12 laagstgeplaatste ploegen uit A erbij, ook die spelen thuis.


MichielB

Iemand enig idee wanneer de Eredivisie bekend word gemaakt?

Nort

Dat zal, zoals gebruikelijk, medio juni zijn.

bunnet

CiteerHet speelschema zal in de week van 17 juni bekend worden gemaakt. Hou onze kanalen in de gaten!

KNVB

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Engeland: National League fixtures op woensdag 3 juli

De Twaalfde Man