Week 1: maandag 4 tot en met zondag 10 januari

Gestart door Arjen, dec 17, 2015, 23:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: HRM1880 op jan 04, 2016, 12:09:27
Oorspronkelijk geboekt omdat vlucht naar Porto maar 30 euro retour stond en het derby-weekend is.
Die dubbels zijn uiteindelijk inderdaad puur geluk. Van Braga naar Guimaraes geraken wordt niet zo simpel, vermoedelijk zal ik een taxi moeten nemen. Maar het stadion van Braga B vind ik zo geweldig dat ik die zeker wil doen. Het mag al eens meezitten dat de wedstrijden perfect vallen.
Vorig jaar was de derby op Boavista niet uitverkocht. Vrijdag passeer ik op weg van de luchthaven naar mijn hostel langs het stadion. Vermoed wel dat kaarten in orde zullen komen.

Vroeg me al af waarom Braga B, maar nu ik foto's heb gezien van het stadion snap ik het al wat meer. Braga is verder ook een leuk stadje om eens doorheen te wandelen.

spons

Citaat van: HRM1880 op jan 04, 2016, 12:09:27
Oorspronkelijk geboekt omdat vlucht naar Porto maar 30 euro retour stond en het derby-weekend is.
Die dubbels zijn uiteindelijk inderdaad puur geluk. Van Braga naar Guimaraes geraken wordt niet zo simpel, vermoedelijk zal ik een taxi moeten nemen. Maar het stadion van Braga B vind ik zo geweldig dat ik die zeker wil doen. Het mag al eens meezitten dat de wedstrijden perfect vallen.
Vorig jaar was de derby op Boavista niet uitverkocht. Vrijdag passeer ik op weg van de luchthaven naar mijn hostel langs het stadion. Vermoed wel dat kaarten in orde zullen komen.

Ik zou een auto huren kost in dit seizoen hooguit 10 euro per dag lijkt me een stuk goedkoper als een taxi
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op jan 04, 2016, 12:43:46
Ik zou een auto huren kost in dit seizoen hooguit 10 euro per dag lijkt me een stuk goedkoper als een taxi

Goede tip. Zelf zou ik er denk ik alleen niet zo snel aan beginnen in m'n eentje.

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 04, 2016, 13:12:19
Goede tip. Zelf zou ik er denk ik alleen niet zo snel aan beginnen in m'n eentje.

Waarom niet ?

Doe ik regelmatig in het buitenland, zeker op de doorgaande wegen in Portugal is het relaxed rijden stukken rustiger dan in Nederland.

Heb tijdens het EK van 2004 ruim 6.000 kilometer in Portugal en Spanje gereden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op jan 04, 2016, 13:24:00
Waarom niet ?

Doe ik regelmatig in het buitenland, zeker op de doorgaande wegen in Portugal is het relaxed rijden stukken rustiger dan in Nederland.

Heb tijdens het EK van 2004 ruim 6.000 kilometer in Portugal en Spanje gereden.

Heb al jaren een rijbewijs, maar al 3 jaar niet meer achter het stuur gezeten. Eerst maar weer eens wat in de buurt rijden.

Mokum1900

9-1 NAC - Kortrijk   Met Mike van dit forum , is voor mij een uurtje in de trein en het stadion is pal naast het station
10-1 Nog zoekende ;)
Waar je ook gaat ik volg je overal

HRM1880

Citaat van: spons op jan 04, 2016, 12:43:46
Ik zou een auto huren kost in dit seizoen hooguit 10 euro per dag lijkt me een stuk goedkoper als een taxi
Het probleem is dat ik geen rijbewijs heb.
Taxi zou ook maar een 15-20 euro moeten zijn, dus valt nog goed mee.

Appie_M

09-01 Telstar - sc Heerenveen

Mooie gelegenheid om het stadion van Telstar eens te bezoeken, goeie verhalen over gehoord.

spons

Citaat van: HRM1880 op jan 04, 2016, 16:55:05
Het probleem is dat ik geen rijbewijs heb.
Taxi zou ook maar een 15-20 euro moeten zijn, dus valt nog goed mee.

Dat valt inderdaad mee, in Nederland ben je voor zo'n afstand al gauw 50-60 euro kwijt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

rogo_breda

Citaat van: Mokum1900 op jan 04, 2016, 14:38:45
9-1 NAC - Kortrijk   Met Mike van dit forum , is voor mij een uurtje in de trein en het stadion is pal naast het station
10-1 Nog zoekende ;)

Een uurtje? Dan woon je niet in Mokum?!

Let er wel op dat het station in Roosendaal geen achteringang heeft. Hemelsbreed dicht bij het stadion, maar toch 15 à 20 min lopen.

ALenstra

Er is een voetgangersbrug tussen station en stadion in Roosendaal.

rogo_breda


ALenstra

Heb er vorig jaar zomer over gelopen. Volgens mij staat die brug er niet zo lang.

groundhop.org

06/01 RBC - NAC,

ook over de nieuwe voetgangersbrug inderdaad, staat er pas net ;)

HRM1880

Citaat van: HRM1880 op jan 03, 2016, 22:08:53
6/1 RBC-NAC Breda
9/1 Braga B-Chaves
9/1 Vitoria Guimaraes-Arouca
10/1 Leixoes-Penafiel
10/1 Boavista-FC Porto
Had uiteraard geen rekening gehouden met de staking van de spoorbonden in België. RBC zal er dus vermoedelijk gene worden.