Stadionfoto.nl

Gestart door Gerrit-Jan, jan 04, 2018, 23:00:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerrit-Jan

Zo heel af en toe post ik wat op het forum, maar nu dan voor het eerst m'n eigen topic :)
Sinds een tijdje heb ik namelijk ook een eigen website waarop ik foto's plaats van de wedstrijden en stadions die ik heb bezocht:
Stadionfoto.nl

Nog lang niet alle foto's staan erop, maar het begin is er. Het blijft puur bij foto's, verder geen verslagen of iets dergelijks, daar gaat mij teveel tijd in zitten en ik denk ook dat anderen daar meer talent voor hebben.

Ik zal in dit topic een berichtje plaatsen als er weer nieuwe foto's op de site te vinden zijn. Verder heb ik ook een instagram account aangemaakt (@stadionfoto) waarop ik ook regelmatig foto's probeer te plaatsen.

Nickky

Ziet er keurig uit! Leuk!

RoyBouten

Mooie opmaak. Goed gedaan!

FC_Emmen

Mooie site. Erg leuk om te zien.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jeje


Gerrit-Jan

Thnx! Goed om te horen!

Gerrit-Jan

Twee pagina's toegevoegd:
Shelbourne
Glentoran

Bij Shelbourne mochten we voor de wedstrijd gewoon naar binnen lopen om in alle rust een rondje door het stadion te maken. Prachtige ground, lekker vervallen allemaal. Hopelijk blijft Tolka Park nog lang staan. Nog niet eerder zo'n hobbelig veld gezien. Overigens geen wedstrijd gezien bij Shelbourne, want we zijn die avond bij Bohemian tegen Derry City geweest.

Volgende ochtend met de bus van Dublin naar Belfast voor 'El Belfastico'. Voor mij is The Oval één van de mooiste stadions waar ik ben geweest.



Nort

Citaat van: Gerrit-Jan op jan 31, 2018, 22:08:32
Twee pagina's toegevoegd:
Shelbourne
Glentoran

Bij Shelbourne mochten we voor de wedstrijd gewoon naar binnen lopen om in alle rust een rondje door het stadion te maken. Prachtige ground, lekker vervallen allemaal. Hopelijk blijft Tolka Park nog lang staan. Nog niet eerder zo'n hobbelig veld gezien. Overigens geen wedstrijd gezien bij Shelbourne, want we zijn die avond bij Bohemian tegen Derry City geweest.

Volgende ochtend met de bus van Dublin naar Belfast voor 'El Belfastico'. Voor mij is The Oval één van de mooiste stadions waar ik ben geweest.
Shelbourne zal gaan groundsharen en spelen op het verbouwde Dalymount Park. De verbouwing zal dit jaar of anders in 2019 starten.

Gerrit-Jan

Citaat van: Nort op feb 01, 2018, 08:19:29
Shelbourne zal gaan groundsharen en spelen op het verbouwde Dalymount Park. De verbouwing zal dit jaar of anders in 2019 starten.

Dan ben ik daar dus nog net op tijd geweest :)

Bier und Bratwurst

Citaat van: Gerrit-Jan op jan 31, 2018, 22:08:32
Twee pagina's toegevoegd:
Shelbourne
Glentoran

Bij Shelbourne mochten we voor de wedstrijd gewoon naar binnen lopen om in alle rust een rondje door het stadion te maken. Prachtige ground, lekker vervallen allemaal. Hopelijk blijft Tolka Park nog lang staan. Nog niet eerder zo'n hobbelig veld gezien. Overigens geen wedstrijd gezien bij Shelbourne, want we zijn die avond bij Bohemian tegen Derry City geweest.

Volgende ochtend met de bus van Dublin naar Belfast voor 'El Belfastico'. Voor mij is The Oval één van de mooiste stadions waar ik ben geweest.
Prachtige Foto's!!
Het ene stadion is het andere niet!