Images of The Ninety-Two; The Comments

Gestart door Han, okt 23, 2007, 00:16:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Han

Misschien mag dat topic dienen als interactieve ondersteuning voor Images of The Ninety-Two.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

In het programmaboekje van Arsenal v West Ham United wordt bij het Half Time Scoreboard, letter V, gesproken over een wedstrijd uit de Football Combination. Wat is de Footbal Combination en is het toeval dat dit precies de omgekeerde wedstrijd is (West Ham United v Arsenal)?

Han

Citaat van: Albion op okt 23, 2007, 10:33:03
In het programmaboekje van Arsenal v West Ham United wordt bij het Half Time Scoreboard, letter V, gesproken over een wedstrijd uit de Football Combination. Wat is de Footbal Combination en is het toeval dat dit precies de omgekeerde wedstrijd is (West Ham United v Arsenal)?
In essentie is de Football Combination de competitie voor reserve-elftallen. Dit beknopte geschiedenis ervan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Football_Combination
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Mach

Ik kijk altijd graag even naar de opstellingen. Het is gewoon leuk om altijd weer een aantal bekende namen erin zien te staan.

Ik zie namen als Rice (Pat?), Trevor Brooking (huidige technische directeur FA?), De vader van Frank Lampard?

Han

Citaat van: Mach op okt 23, 2007, 21:36:07Ik zie namen als Rice (Pat?), Trevor Brooking (huidige technische directeur FA?), De vader van Frank Lampard?
Deze aannames kloppen. Op doel bij Arsenal stond Bob Wilson, jarenlang anchor man van Match of The Day. Charlie George mocht ook meedoen. Zucht.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

CreweAlex

Het programmaboekje van Tottenham - Southampton trok mijn aandacht.

Terry Paines, Mike Channon, daar waren de Suites in de het nieuwe stadion van Southampton waarin ik werkte tijdens de wedstrijden naar vernoemd.
Peter Osgood was vaak de spreker in de Mike Channon Suite en kreeg van mij altijd een wijntje ook al mocht er op dat moment niet geschonken worden.

Han

Citaat van: CreweAlex op okt 24, 2007, 16:18:28
Het programmaboekje van Tottenham - Southampton trok mijn aandacht.

Terry Paines, Mike Channon, daar waren de Suites in de het nieuwe stadion van Southampton waarin ik werkte tijdens de wedstrijden naar vernoemd.
Peter Osgood was vaak de spreker in de Mike Channon Suite en kreeg van mij altijd een wijntje ook al mocht er op dat moment niet geschonken worden.

Het is misschien ongepast maar Peter Osgood associeer ik gevoelsmatig toch meer met Chelsea.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

CreweAlex

Citaat van: Han op okt 26, 2007, 19:49:11
Citaat van: CreweAlex op okt 24, 2007, 16:18:28
Het programmaboekje van Tottenham - Southampton trok mijn aandacht.

Terry Paines, Mike Channon, daar waren de Suites in de het nieuwe stadion van Southampton waarin ik werkte tijdens de wedstrijden naar vernoemd.
Peter Osgood was vaak de spreker in de Mike Channon Suite en kreeg van mij altijd een wijntje ook al mocht er op dat moment niet geschonken worden.

Het is misschien ongepast maar Peter Osgood associeer ik gevoelsmatig toch meer met Chelsea.

Ik heb zn wikipedia page even gelezen en ik kan me wel vinden in jouw mening.
Nooit geweten dat het zo'n legende was.

HJanneman

Het ziet er toch gek uit: die Engelse stadions met staanplekken.
In mijn beleving zitten de Engelse supporters al sinds jaar en dag.
Ik denk trouwens dat het strenge 'zitbeleid' in de Engelse stadions er voor zorgt dat het gros van de jeugd van tegenwoordig de Engelse sfeer oubollig vindt ten opzichte van de Zuid-Europese sfeer met 'tifo' enzo.
Toch is het wel genieten om de authentieke stadions van de clubs die ik wekelijks op bbc match of the day aan het werk zie(nu dan even niet) hier te kunnen zien.

Han

Bizar om te lezen dat in beleving Britse grounds vrijwel uitsluitend all-seaters zijn. Dat gaat gepaard met liefhebbers van de grote vier die nog nooit staanplaatsen zagen en nog geboren moesten worden toen de PL werd opgericht. Geeft allemaal niets maar de geetaleerde 'wijsheid' die dat met zich meebrengt doen mijn wenkbrauwen wel eens fronsen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Ik verheugde me ooit enorm op Pride Park. Eindelijk zou ik een "echt" groot stadion gaan bezoeken na Craven Cottage, Gresty Road, City Ground, Loftus Road en nota bene Stamford Bridge. Ik vond het toen mooi om een zee van stoeltjes te zien, echt waar. Inmiddels is dat wel wat anders en begrijp ik die voorkeur niet meer, ik begrijp trouwens ook niet hoe dat heeft kunnen veranderen.

Joost

De kleurenfoto's van de Baseball Ground, zijn die van een later bezoek aangezien daar de terraces packed with seats zijn.

HJanneman

Citaat van: Han op jun 04, 2008, 18:52:19
Bizar om te lezen dat in beleving Britse grounds vrijwel uitsluitend all-seaters zijn. Dat gaat gepaard met liefhebbers van de grote vier die nog nooit staanplaatsen zagen en nog geboren moesten worden toen de PL werd opgericht. Geeft allemaal niets maar de geetaleerde 'wijsheid' die dat met zich meebrengt doen mijn wenkbrauwen wel eens fronsen.

Ik doelde inderdaad vooral op de grote vier(waar ik geen liefhebber van ben) en eigenlijk de gehele bovenste helft van het Engelse betaalde voetbal, want ik weet ook dat de kleinere clubs vaker wel dan niet staanplekken opnemen/opnamen in hun stadions(zie beelden van de FA cup, verslagen op dit forum en websites van de clubs zelf) maar het beeld van de PL bestaat bij mij uit all-seaters, inderdaad.
Daarom is het leuk om bijv. Highbury met staanplekken te zien.

Op volle staantribunes krijg je pas echt dat 'packed to the rafters'-gevoel, wat je op zittribunes totaal niet hebt(hoe vol het ook zit), omdat er bij zittribunes veel is nagedacht over beenruimte en dergelijke, waardoor je nooit kleverig dicht op elkaar zit.
Mijn 1e wedstrijd in het betaalde voetbal beleefde ik op zo'n staantribune waar het volk stond, geweldig!

Han

#13
Citaat van: Joost op jun 04, 2008, 21:38:11
De kleurenfoto's van de Baseball Ground, zijn die van een later bezoek aangezien daar de terraces packed with seats zijn.

De tweede en vierde foto zijn van datum. Naderhand schoot ik een serie toen the Baseball Ground in onbruik was geraakt. De foto met de lower tier terracing ga je niet aantreffen. De tribune vond ik te lelijk.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Aan Aston Villa werd zojuist The Holte End in haar terrace-glorie toegevoegd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed