Stadion Oosterpark

Gestart door TeeZee, apr 07, 2008, 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Maar die lauwe koffie is dan wel weer gratis.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nickky

Nou, dan ga je lekker op de korte kant staan. Ik vind behoorlijk dicht op het veld, en geen gezichtsbelemmerende obstakels alle reden tot een prima uitvak. Maar goed, ieder z'n criteria.

Hugo

Citaat van: Nickky op mrt 15, 2015, 21:10:16
Nou, dan ga je lekker op de korte kant staan. Ik vind behoorlijk dicht op het veld, en geen gezichtsbelemmerende obstakels alle reden tot een prima uitvak. Maar goed, ieder z'n criteria.

Verwacht je van die Twenteknulletjes nu echt een positief woord over Heracles? Laat ze maar kakelen ;-)

Joost

Citaat van: Nickky op mrt 15, 2015, 21:10:16
Nou, dan ga je lekker op de korte kant staan. Ik vind behoorlijk dicht op het veld, en geen gezichtsbelemmerende obstakels alle reden tot een prima uitvak. Maar goed, ieder z'n criteria.
Als je aan de korte zijde gaat staan dan kun je op veel plekken het doel nauwelijks zien. Er zijn wel plekken binnen het uitvak waar je zo goed als geen last hebt van hekken maar dat is maar een klein strookje.

Ik kan wel 20 uitvakken noemen die beter zijn dan dat van Heracles.

Nickky

Citaat van: Joost op mrt 15, 2015, 23:00:12
Als je aan de korte zijde gaat staan dan kun je op veel plekken het doel nauwelijks zien. Er zijn wel plekken binnen het uitvak waar je zo goed als geen last hebt van hekken maar dat is maar een klein strookje.

Ik kan wel 20 uitvakken noemen die beter zijn dan dat van Heracles.

Maar geen één waarbij je het spelletje kan volgen met een echt biertje in de hand ;-)

Joost

Citaat van: Nickky op mrt 15, 2015, 23:05:47
Maar geen één waarbij je het spelletje kan volgen met een echt biertje in de hand ;-)

dat lijkt mij dan nu net een van de minst belangrijkere zaken.

spons

Citaat van: Joost op mrt 16, 2015, 00:26:35
dat lijkt mij dan nu net een van de minst belangrijkere zaken.

Lijkt me inderdaad ook totaal onbelangrijk

Kan over uitbakken verder gelukkig niet oordelen want daar heb in Nederland gelukkig al minstens een jaar of vijf niet meer gezeten.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen